Gå til innhold

Drikker du på jobben? Hvor mye isåfall?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drikker bare vann,hvor mye kommer an på hvilke jobb den dagen og ikke minst tilgang til toalett

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som regel et par kopper kaffe og en kopp te. Pluss masse vann. 

Skrevet

Jeg drikker masse vann på jobb. Og som regel 1-2 krus kaffe. 

Anonymkode: 4d0a5...cf0

Skrevet

1 kopp kaffe og 0,5-1 liter saft :)

Skrevet

Rundt en halv liter vann/sukkerfri saft og en kopp eller to med kaffe :) 

Skrevet

Så mye enkelte drikker, eller er det kanskje jeg som drikker lite? Jeg drikker en halv liten Imsdal flaske, på det meste. 

Anonymkode: 3752d...8d3

Skrevet

Te: 2 eller 3 i den store termokoppen, kanskje litt vatn, og ofte ei boks Pepsi max på slutten av dagen.

Skrevet
20 timer siden, Apocalypte skrev:

Drikker 3-5 gl vann og et par kopper kaffe.  Noen ganger lettbrus. Det holder, vi klarer faktisk ikke å lagre vann. Kroppen bruker det den trenger og resten tisses ut, du overbelaster nyrene og og skyller ut mineraler fra kroppen om du drikker litervis hver dag. 

De som går på div tabletter må huske å drikke masse. 

Anonymkode: 1fcd7...01a

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så mye enkelte drikker, eller er det kanskje jeg som drikker lite? Jeg drikker en halv liten Imsdal flaske, på det meste. 

Anonymkode: 3752d...8d3

Oi det hørtes lite ut på så mange timer:/

Gjest TheCatLady
Skrevet

Det blir mest vann og har med vannflasken min når jeg jobber, men når jeg spiser lunsj pleier jeg å drikke et glass juice. 

Det spørs hvor mye jeg drikker. Jeg har fysisk jobb så kommer an på hva jeg gjør. Enkelte dager er det mye mer løfting, bæring og gåing. Da blir det mer, men jeg kan også glemme å drikke hvis det er travelt. Så derfor prøver jeg å ha med vannflasken sånn at jeg minner meg selv på det. 

Trodde først det var snakk om alkohol :) Så for meg hvordan det ville vært på jobb. 

Skrevet

Sitter på hjemmekontor og drikker ca 3 kopper kaffe + 2-3 glass med vann. Det er omtrent det samme som jeg ville drukket hvis jeg hadde vært fysisk på kontoret :) 

Skrevet

Jeg drikker 3-4 krus med kaffe, og 6-7 dl vann mens jeg er på jobb.

Anonymkode: bcbb5...d93

Skrevet

2 vodka shot til frokost, 5 til lunsj og  

3 kl 14 som mellommåltid😁

Anonymkode: 2887e...b54

• Liker 1
Skrevet

Som regel ingen ting. Alene på jobb, så mulighetene til å gå på do er minimale. Fører dessverre til en del hodepine når det er varmt 

Anonymkode: d9c82...246

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som regel ingen ting. Alene på jobb, så mulighetene til å gå på do er minimale. Fører dessverre til en del hodepine når det er varmt 

Anonymkode: d9c82...246

Det hadde jeg aldri funnet meg i. Ofrer ikke helsa for noen jobb.

Skrevet

Tar meg en liten knert før jobb og etter lunch hver dag. Har en flakse absolutt citron liggende i skapet mitt. 

Anonymkode: 54b70...22a

• Liker 2
Skrevet

Man trekkes jo på lønna for te/kaffe så selvfølgelig liker man te/kaffe så må man nå smake, jeg foretrekker heller leskedrikker som jeg har medbragt men tar en kopp kaffe av og til om jeg er fryktelig trøtt. (helsevesen)

Anonymkode: 25429...f14

Skrevet

0,5l sjokomelk eller melk i lunsjen. Også Kanskje 1 - 1,5 liter vann utenom dette.

Skrevet

1,5 liter vann, to kopper kaffe. 

Anonymkode: 493ce...d6a

Skrevet

Blir fort et par liter vann  i tillegg til et par kaffe /eller te. Noen ganger brus,  men sjelden 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...