AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #1 Skrevet 17. november 2020 Rev opp vinylen i gangen fordi den var 60 år gammel og full av skader. Under er det et skikkelig tregulv, men siden jeg ikke har tid til å slipe dette gulvet så blir det litt så som så. Noen hullmerker her og der og gammelt lim som jeg ikke har tatt helt bort. Gløpene mellom bordene fuger jeg igjen for det gjorde jeg på et annet rom og ble ikke så ille. Har 3 småunger og alt det der, noe som betyr at det lite med tid til slikt. Så da blir det bare å pusse lett over og male. Noen som vet hvilken type maling som skjuler skavankene best og som får bord til å se mindre dyster ut? Anonymkode: fe996...714
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #3 Skrevet 17. november 2020 8 minutter siden, Dillan skrev: Hvorfor ikke legge nytt belegg? Fordi jeg har 3 unger under 7 og har derfor ikke anledning til å utføre noe slikt arbeid annet en etter kl 20 på kvelden. Og da må alt av frysere bæres ut først og slikt, så blir vanskelig. Male, da kan en ta litt og litt. Flytte noe etterhvert og slipper å ta vekk listene. . Anonymkode: fe996...714
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #4 Skrevet 17. november 2020 3 timer siden, Dillan skrev: Hvorfor ikke legge nytt belegg? Pluss at huset er fra slutten av 1700 tallet, så da blir det mere koselig med tregulvet synes jeg. Anonymkode: fe996...714
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå