AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #1 Del Skrevet 17. november 2020 Sykdom hos min kjære har gjort at vi ikke har hatt sex på fem år nå. Og det ser ikke ut til at vi noen gang kommer til å ha sex igjen. Jeg savner nærheten sex gir. Det er ikke det samme å bare ligge inntil å kose. Jeg har en utrolig kjekk mann som tenner meg veldig. Likevel får jeg ikke "kjent han" hvis det gir noe mening. Jeg gråter når han ikke er hjemme. Savner han så det gjør vondt. Er en sorg som ikke kan beskrives. Må bare få det ut her. Kanskje det letter litt på følelsen av å være alene, selv om man ellers er i et godt, trygt forhold... Anonymkode: 2c7d6...f88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #2 Del Skrevet 17. november 2020 Er han mye hjemmefra siden du savner ham ? Anonymkode: 1fdac...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #3 Del Skrevet 17. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er han mye hjemmefra siden du savner ham ? Anonymkode: 1fdac...cf9 Nei. Han er hjemme. Anonymkode: 2c7d6...f88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 17. november 2020 #4 Del Skrevet 17. november 2020 Høres tøft ut, forstår deg godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #5 Del Skrevet 17. november 2020 Hvordan sykdom? Anonymkode: 54986...109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #6 Del Skrevet 17. november 2020 31 minutter siden, Chroma skrev: Høres tøft ut, forstår deg godt! Tusen takk ❤ Anonymkode: 2c7d6...f88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #7 Del Skrevet 17. november 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan sykdom? Anonymkode: 54986...109 Det burde vel holde å si at han er syk? Anonymkode: 2c7d6...f88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #8 Del Skrevet 17. november 2020 Du må virkelig elske han. Så vondt å ikke kunne være intim med mannen du elsker. Klem ❤️ Anonymkode: 4e874...390 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #9 Del Skrevet 17. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du må virkelig elske han. Så vondt å ikke kunne være intim med mannen du elsker. Klem ❤️ Anonymkode: 4e874...390 Tusen takk❤ Anonymkode: 2c7d6...f88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #10 Del Skrevet 17. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det burde vel holde å si at han er syk? Anonymkode: 2c7d6...f88 Det er vel bare et spørsmål for å prøve å forstå hva som foregår. Syk kan bety så mangt. Anonymkode: df942...a45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #11 Del Skrevet 17. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er vel bare et spørsmål for å prøve å forstå hva som foregår. Syk kan bety så mangt. Anonymkode: df942...a45 Syk så han ikke kan ha sex. Hvorfor har du behov for flere detaljer, kan han ikke så kan han ikke, det kan være mange grunner. Hun vil vel sikkert ikke bli gjenkjent. Anonymkode: 4e874...390 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #12 Del Skrevet 17. november 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel bare et spørsmål for å prøve å forstå hva som foregår. Syk kan bety så mangt. Anonymkode: df942...a45 Jeg ønsker ikke å ut med detaljer. Det er vondt nok som det er. 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syk så han ikke kan ha sex. Hvorfor har du behov for flere detaljer, kan han ikke så kan han ikke, det kan være mange grunner. Hun vil vel sikkert ikke bli gjenkjent. Anonymkode: 4e874...390 Takk for at du forstår❤ Anonymkode: 2c7d6...f88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 17. november 2020 #13 Del Skrevet 17. november 2020 Men hvordan takler han det da? Og sex kan jo være så mangt. Forstår at penetrering ikke går, men dere kan jo gjøre andre ting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #14 Del Skrevet 17. november 2020 Dessverre så er det en del sykdommer/tilstander som ikke muliggjør "andre ting enn penerering". Den ene parten være omfattet av en sykdom/tilstand som gjør at kroppen i større eller mindre grad slutter å fungere og selv hvor man oppnår reisning så kan dette bli direkte ubehagelig eller smertefullt for den syke. Det er jo heller ingen hemmelighet at en del kvinner ikke får noe ut av stillingen kvinne på topp hvis dette er mulig (bare å se på diverse tråder her inne om temaet). Skal de da presse seg til sex som en "tjeneste" for motparten ? Jeg er i samme situasjon selv. Min bedre halvdel har fått en diagnose som tilsier at han etter en tid vil bli 100% pleietrengende og et sexliv vil bli umulig. Per i dag vet jeg helt ærlig ikke hvordan den utfordringen vil løses men jeg innrømmer at jeg har perioder hvor jeg tenker en del på det. I tillegg til de andre utfordringene som vil komme.... Å miste både min livsparter i det daglige uten at han dør OG muligheten til å kjenne den nærheten sexen gir er utrolig tøft å tenke på. Jeg skjønner TS utrolig godt. Dette er ingen situasjon som kan overkommes uten sorg den ene eller andre veien hvis jeg tolker innlegget rett. Anonymkode: 48165...f61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå