Gå til innhold

Burde jeg fortelle kona til en tidligere kollega at jeg vet han er utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter jeg ble separert, ble jeg plutselig kontaktet av en tidligere kollega, som fortalte at han hadde hørt jeg var singel igjen, og lurte på om jeg var interessert i å treffes. 

Nå er det 3 år siden jeg jobbet sammen med ham, og hadde den gang et godt inntrykk av ham, som en sympatisk og sjarmerende fyr. 

Jeg svarte at for min del var jeg ikke helt klar til å begynne å date igjen, men at jeg kunne jo ta kontakt senere kanskje. Så sa jeg at det var jo synd ekteskapet hans var over også, og spurte om det var lenge siden det skjedde. 

Da får jeg til svar at "jeg er nok fortsatt gift jeg, men er ute etter ei ny elskerinne"...

Fikk da helt sjokk, og siden mitt ekteskap endte pga utroskap fra hans side, var dette ekstra provoserende for meg. Så jeg svarte da kjapt at jeg hadde null respekt for ham, og bad ham ikke kontakte meg mer. Likevel fortsatte han en stund og sende meg snaper om hvor kåt han var på meg, og andre motbydelige ting...

Jeg synd så fryktelig synd på kona hans...

Jeg har aldri møtt henne, så vet ikke hva jeg burde gjøre i denne situasjonen...Bør jeg fortelle henne hvem hun er gift med...? 

Ser på bilder av de på Facebook, og der fremstår de som en lykkelig familie...

Hva ville dere gjort?

Anonymkode: dd5fe...5c5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Etter jeg ble separert, ble jeg plutselig kontaktet av en tidligere kollega, som fortalte at han hadde hørt jeg var singel igjen, og lurte på om jeg var interessert i å treffes. 

Nå er det 3 år siden jeg jobbet sammen med ham, og hadde den gang et godt inntrykk av ham, som en sympatisk og sjarmerende fyr. 

Jeg svarte at for min del var jeg ikke helt klar til å begynne å date igjen, men at jeg kunne jo ta kontakt senere kanskje. Så sa jeg at det var jo synd ekteskapet hans var over også, og spurte om det var lenge siden det skjedde. 

Da får jeg til svar at "jeg er nok fortsatt gift jeg, men er ute etter ei ny elskerinne"...

Fikk da helt sjokk, og siden mitt ekteskap endte pga utroskap fra hans side, var dette ekstra provoserende for meg. Så jeg svarte da kjapt at jeg hadde null respekt for ham, og bad ham ikke kontakte meg mer. Likevel fortsatte han en stund og sende meg snaper om hvor kåt han var på meg, og andre motbydelige ting...

Jeg har aldri møtt henne, så vet ikke hva jeg burde gjøre i denne situasjonen...Bør jeg fortelle henne hvem hun er gift med...? 

Hva ville dere gjort?

Jeg melder alltid ifra så får koner eller mennene gjøre hva de vil med det. Melder også nye damer om at fyren de er sammen med har vært voldelig mot flere andre damer. 

Anonymkode: 84507...c95

• Liker 25
Skrevet

I utgangspunktet et klart nei.

Er det barn i bildet? Da står du i så fall i fare for å endre, kanskje til og med ødelegge, deres barndom dramatisk.

Anonymkode: 18b60...4f5

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde satt pris på det om noen hadde fortalt meg. Jeg fikk vite som utroskapen til eksen 6 mnd etter det skjedde.. og det var veldig vondt å vite at det fantes mennesker der ute som visste, men ikke sa det til meg. 

• Liker 36
Skrevet

Jeg mener JA! Men vær forberedt på at du kan få sinte meldinger av mannen 🙈 men de er det jo bare å ignorere

Anonymkode: dfb46...fdd

• Liker 14
Skrevet

Dette er et stadig tilbakevendende tema på KG. Forvent deg en lang tråd;) Når det gjelder temaet så bør man feie for sin egen dør. Dvs ikke si noe til andre. Det er ikke ditt problem selv om det er aldri så umoralsk.

Anonymkode: f02d4...e71

• Liker 1
Skrevet

Du ender opp som syndebukken i de fleste tilfeller så jeg ville latt være. Det er ikke noe å stå i - drama finner en om man ikke avviser det. 

• Liker 3
Skrevet

Se siste episode av Thomas Gjertsen - helt perfekt ...

Anonymkode: 45125...0b4

Skrevet

Jeg ville passet mine egne saker og latt dem være i fred med sitt liv. Jeg har ingenting med å blande meg opp i andres liv og ser helst at folk ikke blander seg opp i mitt. For øvrig vil de fleste kvinner selv oppdage utroskapen. 

Anonymkode: 079e4...840

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville tipset om det dersom du har mulighet til å gjøre det anonymt

Anonymkode: e4b1d...b82

• Liker 1
Skrevet

Som kone (med barn) ville jeg absolutt visst. Men det krever at du har bevis på det du forteller. Men først: spør han om han hat tillatelse til å ha elskerinne. (noen har faktisk det). Han virker dum så han svarer sikkert ærlig på det. 
Deretter sender du alle bevisene til kona med bare en kort beskjed om at du er sjokkert over hans oppførsel, ber henne om å få han til å slutte å kontakte deg og deretter blokkerer du han. 

Anonymkode: 9295d...801

• Liker 5
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener JA! Men vær forberedt på at du kan få sinte meldinger av mannen 🙈 men de er det jo bare å ignorere

Anonymkode: dfb46...fdd

Enig. Sinte meldinger fikses enkelt med å slette kontakten på snap og Facebook, og å blokkere telefonnummeret om han prøver seg.

Husk å ta skjermdumper først da, ellers kan du fort bli store stygge ulven. Om man holder på sånn er man nok også i stand til å fortelle kona at en plagsom eks-kollega har gått berserk med beskyldninger om alt mulig.

Anonymkode: 8bec7...c97

• Liker 6
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men først: spør han om han har tillatelse til å ha elskerinne. (noen har faktisk det). Han virker dum så han svarer sikkert ærlig på det. 

Hvem virker dum, sa du? 🤭

Anonymkode: e90dc...e3f

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det barn i bildet? Da står du i så fall i fare for å endre, kanskje til og med ødelegge, deres barndom dramatisk.

Skulle vel gubben tenkt på før.

• Liker 11
Skrevet

Ja, det burde du.

Anonymkode: 41e71...f9c

• Liker 3
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle vel gubben tenkt på før.

Ja det skulle gubben tenkt på før, hva med stakkars kona?

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det skulle gubben tenkt på før, hva med stakkars kona?

Hvorfor fortjener hun ikke å vite hva slags mann hun er sammen med? En som gjerne ofrer familie, kone og barn for sex?

• Liker 11
Skrevet

Ja, det ville jeg visst om det var meg! 

• Liker 5
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva ville dere gjort?

Jeg ville visst. Du avviste ham, og er ikke medskyldig i noe, tvert imot. Det hadde vært noe annet å fått høre det fra en elskerinne. 

Anonymkode: f707a...949

• Liker 16
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med livet til kona? For alt du vet endres barndommen deres til det bedre 

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...