AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #1 Del Skrevet 17. november 2020 Jeg hadde «mensen» forrige uke. Ikke store blødningene, men litt. Nå har jeg vært kvalm de to siste morningene, samt VELDIG hormonell de siste 4-5 dagene. Jeg hadde en SA før denne blødningen, ca 5 uker før.. Kan det ha vært festeblødning? Anonymkode: e8ea2...959 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supernaturalfan Skrevet 17. november 2020 #2 Del Skrevet 17. november 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde «mensen» forrige uke. Ikke store blødningene, men litt. Nå har jeg vært kvalm de to siste morningene, samt VELDIG hormonell de siste 4-5 dagene. Jeg hadde en SA før denne blødningen, ca 5 uker før.. Kan det ha vært festeblødning? Anonymkode: e8ea2...959 Ja det KAN det.. Men betyr ikke at det var det skjedde det på IKM så vil nok en test slå ut positiv nå Pluss mensen etter SA kan være litt ustabil. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #3 Del Skrevet 17. november 2020 Det var mensen Anonymkode: 00311...fe2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #4 Del Skrevet 17. november 2020 Jeg har hatt 3 dager med kjempe lite blødning, nå stoppet det. Jeg fikk det ca 5 dager gør jeg skulle hatt det. Jeg pleier å ha store blødninger, spes på dag 2. Hva skjer? Litt for mye rødt til å kan være festeblødning....? Hadde ubeskyttet sex for 14 dager siden. Anonymkode: 5aaa3...9fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supernaturalfan Skrevet 18. november 2020 #5 Del Skrevet 18. november 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt 3 dager med kjempe lite blødning, nå stoppet det. Jeg fikk det ca 5 dager gør jeg skulle hatt det. Jeg pleier å ha store blødninger, spes på dag 2. Hva skjer? Litt for mye rødt til å kan være festeblødning....? Hadde ubeskyttet sex for 14 dager siden. Anonymkode: 5aaa3...9fd Nå kan ikke vi se hvor mye rødt der var snakk om her da 😅 Noen tror de har mensen som normalt, men er likevel gravid. Så ingen her kan gi deg noe svar. Ta en test 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå