Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet til blødninger i går, og de har enda ikke gitt seg. Ikke like kraftige i dag som igår, men fortsatt brunlig blod som kommer. Har også hatt ganske kraftige kynnere. Skal til lege i dag, men lurer på om noen andre har opplevd lignende tidligere? 

Anonymkode: b418e...5f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har legen ultralyd aparat? Hvis ikke, så hadde jeg avlyst den timen da det enste legen kan gjøre enn å prøve å lytte etter hjertelyd og det kan være litt vanskelig i uke 16. 

Jeg hadde heller bestilt time for privat ul. Da kan de se mer nøyaktig hva som evt forårsaker blødning. 

Lykke til uansett🌸

Anonymkode: e2bf1...fc8

• Liker 4
Skrevet

Støtter AB over her. 

Men ta legetime først og be om henvisning til UL asap. Hvis du ikke får så ta det privat! 

Lykke til ❤️❤️

• Liker 1
Skrevet

Ser ut som jeg får ta ultralyd på sykehuset! Tusen takk for svar :)

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som jeg får ta ultralyd på sykehuset! Tusen takk for svar :)

Lykke til ❤️

Anonymkode: f5d48...630

Skrevet

Lykke til ❤️ Håper det står bra til.

Anonymkode: 239a9...9b3

Skrevet

Takk for lykkeønskninger❤️ Alt var heldigvis fint med fosteret! Kunne se ut som en liten skorpe på morkaken, og at blodet derfor kom derifra. 

• Liker 3
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Våknet til blødninger i går, og de har enda ikke gitt seg. Ikke like kraftige i dag som igår, men fortsatt brunlig blod som kommer. Har også hatt ganske kraftige kynnere. Skal til lege i dag, men lurer på om noen andre har opplevd lignende tidligere? 

Jepp, spottet i uke 16. Ingen fare, alt gikk bra 

Anonymkode: 96043...ccf

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for lykkeønskninger❤️ Alt var heldigvis fint med fosteret! Kunne se ut som en liten skorpe på morkaken, og at blodet derfor kom derifra. 

Se det! Som oftest er det helt ufarlig, heldigvis ❤️ sjansen for å miste så sent er rett og slett minimal.

Anonymkode: 96043...ccf

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bra! 🥰

Anonymkode: f5d48...630

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så bra! ❤️😍

Anonymkode: 239a9...9b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...