Gå til innhold

Morsom og hyggelig kalendergave til kollega

Sjokoprinsessa

Anbefalte innlegg

Hei! Desember nermer seg, tida er her - vi gjør klart til adventskalender på jobb. Alle som deltar skal da kjøpe og pakke inn hver sin gave til ca. 100 kr.

Noen morsomme og originale forslag knyttet til dette?? En sjokolade og noe velvære-greier blir liksom så kjedelig føler jeg, selv om det også er kjempehyggelig å få selvfølgelig! Men jeg vil gjøre noe litt morsomt og originalt i år, samtidig som det ikke bare blir tull - ønsker jo at den som får gaven skal ha glede av og nytte/behov for det de pakker opp også.

Endret av Sjokoprinsessa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du ikke en boks redbull og en nisse i skuffen fra i fjor?   Ferdig innpakket er det også, Genialt.

Den redbullen og nissen er årgangs😀 Vet ikke hvor mange år den pakken har vært i sirkulasjon, men tror det er 5 eller 6 året.  Vi har også en boks årgangsjuleøl og sjokolade som sirkulerer. 

haha like morsomt hvert år. 

Anonymkode: 07fb1...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Munnbind? 😅

Anonymkode: 62cda...2a9

Hahahah, den der ble mer ironisk enn du kanskje mente 😂 Jobber nemlig som sykepleier på medisinsk sengepost, så vi går alle med munnbind på jobb hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde nok gitt en tekopp med en pose te oppi, eller noen fine duftlys på et lite fat etc. 

Anonymkode: 78246...3e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...