AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #1 Skrevet 17. november 2020 Jeg liker det ikke, men hvordan få han til å forstå? Hun har også prøvd seg flere ganger før vi ble sammen. Han synes dette er gøy. Dette er en evig singel dame i 40 årene. Anonymkode: 982e4...bd5
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #2 Skrevet 17. november 2020 Du får si klart fra hva du mener. Funker ikke det, så vet du nok hvor døra er. Strengt, men sant! Anonymkode: 9eeb7...259 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #3 Skrevet 17. november 2020 Hvis hun hadde vært rundt meg og det var naturlig å snakke med henne, så hadde jeg sagt det til henne. Kutt ut! Anonymkode: 9442d...b6a 5
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #4 Skrevet 17. november 2020 Skjønner ikke hvorfor menn absolutt skal ha kontakt med sånne. Annet enn bekreftelse på at han er så bra, hva annet bidrar hun med i dette "vennskapet?" Anonymkode: 94f73...d9a 11
Nymerïa Skrevet 17. november 2020 #5 Skrevet 17. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis hun hadde vært rundt meg og det var naturlig å snakke med henne, så hadde jeg sagt det til henne. Kutt ut! Anonymkode: 9442d...b6a Hvis ikke en gang mannen til TS respekterer henne nok til å forholde seg til hennes grenser, så gjør i hvert fall ikke venninna til mannen det. Hun står ikke i noe tillits- eller lojalitetsforhold til TS. TS, har du spurt mannen din om det hadde vært greit for han at du hadde hatt en festlig tone om sex med en kar i omgangskretsen? Hvordan vet du forresten at venninna til mannen gjør dette? Gjør hun det rett foran deg? 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #6 Skrevet 17. november 2020 Men aldri si noe til henne, vet hun at du blir usikker så tenker hun at hun har sjans. Da vil hun prøve seg skikkelig på fyren, nå. Anonymkode: 94f73...d9a
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #7 Skrevet 17. november 2020 Kjør på med trekant. Perfekt mulighet ! Anonymkode: 4ef17...c5f 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #8 Skrevet 17. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men aldri si noe til henne, vet hun at du blir usikker så tenker hun at hun har sjans. Da vil hun prøve seg skikkelig på fyren, nå. Anonymkode: 94f73...d9a Og så? Hva skjer hvis hun prøver seg skikkelig? Hun får et nei. Hvis ikke er vel ikke mannen mye å spare på likevel. Anonymkode: 0cc82...949 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #9 Skrevet 17. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og så? Hva skjer hvis hun prøver seg skikkelig? Hun får et nei. Hvis ikke er vel ikke mannen mye å spare på likevel. Anonymkode: 0cc82...949 Mest sannsynlig er ikke denne gubben til å stole på. Må han ha bekreftelse av denne damen så sterkt at han driter i hva dama føler. Da er han ikke til å stole på, men ts må være forberedt på det verste. Ikke alle er det. Anonymkode: 94f73...d9a 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #10 Skrevet 17. november 2020 Han er jo tydeligvis med på det da ettersom hun bare fortsetter. Hadde ikke vært aktuelt her. Hadde vært kutt kontakten eller jeg går fra deg Anonymkode: 0efbd...f0f 8
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #11 Skrevet 17. november 2020 2 timer siden, NymeriaRhoynar skrev: Hvis ikke en gang mannen til TS respekterer henne nok til å forholde seg til hennes grenser, så gjør i hvert fall ikke venninna til mannen det. Hun står ikke i noe tillits- eller lojalitetsforhold til TS. Nei det stemmer, men ts tar da tak i saken med egne hender i steden for å være en tafatt tilskuer og gir et ultimatum både til denne damen og til sin mann: kutt ut denne oppførselen, eller så er det slutt, over og ut fra min side. Og så må en stå for det en sier og gå hvis det ikke blir respektert. Ingen langtekkelig samtale som varer et år, uten resultat. Anonymkode: 9442d...b6a
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #12 Skrevet 17. november 2020 Jeg tror enhver mann tar det som en kompliment når en kvinne i hans nærhet tar opp sex. Mange menn vil nok ta det som en bekreftelse på at han selv er seksuelt interessant (om han var tilgjengelig). Jeg tror mange menn føler seg litt pirrende nygjerrig på single damer rundt seg. Det ligger jo en mystikk rundt dem og folk lurer jo på om de har et vilt og spennende seksualliv. Anonymkode: 4d00a...082 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #13 Skrevet 17. november 2020 3 timer siden, NymeriaRhoynar skrev: Hvis ikke en gang mannen til TS respekterer henne nok til å forholde seg til hennes grenser, så gjør i hvert fall ikke venninna til mannen det. Hun står ikke i noe tillits- eller lojalitetsforhold til TS. TS, har du spurt mannen din om det hadde vært greit for han at du hadde hatt en festlig tone om sex med en kar i omgangskretsen? Hvordan vet du forresten at venninna til mannen gjør dette? Gjør hun det rett foran deg? Han som sier hun gjør det. Fått høre det av andre også. Jeg har ikke møtt henne. Anonymkode: 982e4...bd5
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #14 Skrevet 17. november 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror enhver mann tar det som en kompliment når en kvinne i hans nærhet tar opp sex. Mange menn vil nok ta det som en bekreftelse på at han selv er seksuelt interessant (om han var tilgjengelig). Jeg tror mange menn føler seg litt pirrende nygjerrig på single damer rundt seg. Det ligger jo en mystikk rundt dem og folk lurer jo på om de har et vilt og spennende seksualliv. Anonymkode: 4d00a...082 Kommer du til et poeng? Anonymkode: 3c5f3...1e1 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #15 Skrevet 17. november 2020 56 minutter siden, AnonymBruker said: Kommer du til et poeng? Anonymkode: 3c5f3...1e1 Ja det (at mannen har en svakhet for fenomenet) gjør det jo litt vanskeligere å komme problemet til livs. Anonymkode: 4d00a...082 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #16 Skrevet 17. november 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker det ikke, men hvordan få han til å forstå? Hun har også prøvd seg flere ganger før vi ble sammen. Han synes dette er gøy. Dette er en evig singel dame i 40 årene. Anonymkode: 982e4...bd5 Om han synes det er gøy! Så er han en mann som trenger bekreftelse. Forstår han ikke at det sårer deg mer enn det gir han bekreftelse, vel.. Vil du virkelig ha en så usikker mann. De fleste menn liker litt bekreftelse, men det finnes da grenser, vertfall for menn med litt selvinnsikt og kjærlighet til dama si. Anonymkode: e15bd...952 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #17 Skrevet 17. november 2020 Føler det samtid8g litt feil å bestemme hvem han skal omgås. Anonymkode: 982e4...bd5
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #18 Skrevet 17. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Føler det samtid8g litt feil å bestemme hvem han skal omgås. Anonymkode: 982e4...bd5 Han kan da omgås henne, men han burde jo sette grenser, du vet, om han elsker deg Anonymkode: e15bd...952 1
Gjest Alterego666 Skrevet 17. november 2020 #19 Skrevet 17. november 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjør på med trekant. Perfekt mulighet ! Anonymkode: 4ef17...c5f Enig.
Gjest Lama_Drama Skrevet 17. november 2020 #20 Skrevet 17. november 2020 Da hadde jeg begynt å flørte med kompisen til mannen. Tenk så gøy! Tenker mannen din bli bra sur da, og skjønner neppe sammenlhengen engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå