Gå til innhold

Favorittprogram på TV/radio?

Mirabella

Anbefalte innlegg

Ja, hva er ditt favorittprogram på TV og /eller radio? Hva Må du få med deg?

Selv MÅ jeg se nyhetssendingene på både NRK og TV2 hver kveld! Prøver ihvertfall å få det med meg...liker ikke at avtaler og ting skjer da.... :evil: Og prøver også å få med meg alle nyhetssendingene på radioen..hehe...

Er vel ikke så veldig avhengig av så mye annet...Bortsett fra Barne-TV da, som jeg ser sammen med ungen min. Og som jeg også er blitt "avhengig" av.... :ler:

Hadde ikke sett på Barne-TV på mange år, og nå synes jeg det er ganske så koselig....Reality-TV synes jeg ikke noe særlig om.

Radio er forresten ikke bare koselig å høre på på hytta en sen kveldstime... :wink:

Mirabella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Buffy, 24, Gilmore Girls og Charmed :ler: Er så mange lekre jenter der *ler*

Radio hører jeg sjelden på.

Men fra og med neste år blir det vel barne tv i tillegg tenker jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FRIENDS er det eneste jeg MÅ ha med meg av TV eller radio. Ellers ser jeg omtrent aldri på TV med mindre det går en bra film eller noe.

Radioen står på om natta hos oss, på nattønsket (P1 eller P3). Ellers hører jeg aldri på radioen heller, setter heller på en CD jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyheter hver dag......

Beat for beat med Ivar Dyrhaug på fredags kveldene........ ellers litt av hvert! 8)

Ingen "teite, hysteriske" følgetonger som Friends og Charmed eller hva alle heter for noe........jada, JEG synes de seriene er teite....... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Holger Nielsens Metode på NRK P3 hver morgen enten hjemme eller i bilen på vei til jobb.

Ally og Friends på tirsdagene og 71 Grader Nord når jeg har tid. Og sikkert litt Robinson også utover høsten. Jeg spiser alltid noe godt når jeg ser Robinson.. aner ikke hvorfor, he he!!

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

71 grader nord er så og si obligatorisk!

Nytt på nytt nesten det samme!

Ellers blir det litt av hvert, nyheter, serier ++, men ikke noe jeg MÅÅ se.

PP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg liker forresten også veldig godt å se komiserier; "Friends" spesielt. Trenger å le litt....

Rekker så vidt å spise middag før vi inntar godstolen... og blir sittende..neida! :lol:

Mirabella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må alltid ha med med Friends på TV2. Dessuten har jeg nå begynt å følge med på 71°Nord og ikke minst Muldvarpen som starter i kveld. I mine øyne er Muldvarpen noe av det mest geniale som er laget, og jeg gleder meg veldig til "premieren" i kveld!

I tillegg pleier jeg å få med meg Nytt på Nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Alley McBeal, Friends, 71 grader nord, En annan värd og Kalde føtter når den går.

Radio glemmer som oftest å skru på men liker god Holger Nielsens metode, Ukeslutt og Hallo i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ulogget AQuarius

Dette blir litt av en liste:

71 grader Nord

Gilmore girls

Friends

Robinson

Muldvarpen

24

Alle elsker Raymond

Politiagentene

(Det bor en liten TV-slave inni meg :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker å se på tv!

Mine favoritter :

Med hjarte på rette staden - nrk1

Kar for sin kilt - nrk1

Friends - tv2

Frasier - tv2

Ally McBeal - tv2

Charmed - tv3 (har dessverre ikke tv3 lenger :cry: )

Buffy - tvnorge

Og mange flere...

Liker å få med meg litt nyheter og. Gjerne tv2 nyhetene kl.2100.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det eneste jeg MÅ få med meg er Torsdagsklubben på TvNorge.

Ellers så ser jeg gjerne på Friends, Ally McBeal, Raymond (eller hva den heter) "En annen verden" er vel heller ikke å forakte :ler:

-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P3 må jeg høre på nesten hele tiden. Holger er best, men Huset er også bra. Karate er også en god grunn til å aldri røre kanalvelgeren.

TV-slaven ser på M*A*S*H, Friends, Ally McBeal og Nytt på nytt.

Andre ting som kan glede en stakkars tv-slave? Tja... Raymond, Skavlan, (ikke lenger Torsdagsklubben - det er en slappis for mye der) og ellers sluker jeg vel det meste når jeg har tid - særlig disse gamle, gode TV-Norge seriene som "under samme tak" Steg for Steg" *flau*.

Charmed er en vinner. Men nå kolliderer dette med Robinson... hva gjør jeg? Søndagskveldene var lagt de; Charmed kl 20 på ZTV, Historiske henrykkelser (meget bra!) på NRK etterfulgt av Presidenten - og så kommer Robinson og føkker det hele opp... video tror jeg er tingen, men jeg glemmer alltid å ta opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planla å se på Muldvarpen i går, synes det er et skikkelig bra reality-program med skikkelig konkuranse! Men det krasja med Autofil som min kjære mann MÅTTE se, grggrrr.

Noen flere som må inngå kompromier når det gjelder tv-titting??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Dings

Jeg har ingen MÅ-SE akkurat nå. Tidligere måtte jeg få med meg Cold Feet hver torsdag.

Nå ser jeg gjerne Ally McBeal, men holder meg ikke hjemme for å se det.

71 grader nord er ganske underholdende, selv om jeg svor på at jeg aldri skulle begynne å se det. (Første gang nå i år.)

Robinson pleier jeg å se, selv om det er ganske likt seg selv, og det meste er gjort og sagt. (Men nå skal det jo bli tøffere i år visstnok.) Jeg må alltid spise noe godt når jeg ser det! :wink:

Nyhetene er jo et must, og siden det er midt i amme-tid er hele familien benket rundt skjermen. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...