AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #1 Skrevet 17. november 2020 Mannen min er veldig god til å stimulere g-punktet mitt. Men jeg har alltid ordnet klitten selv da. Og da kommer jeg. Vanskelig å få orgasme ved kun g-punkt stimulering? Tar det lenger tid? Anonymkode: 92025...1e6
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #2 Skrevet 17. november 2020 Vel, de lærde strides om det finnes g-punkts-orgasme eller om det rett og slett er klitoris som blir stimulert fra innsiden. Spurte en sexolog om nettopp dette, og hun mente det kun er klitoris som gir orgasme og at man kan få det som blir kalt g-punkts-orgasme ved å stimulere klitoris fra innsiden. De skal derfor i teorien ifølge den kjennes helt likt ut. 🤔 Jeg tror jeg aldri har fått vaginal-orgamse eller g-punkts-orgasme så jeg aner ikke om dette stemmer. Anonymkode: 03bac...3f0
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #3 Skrevet 17. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vel, de lærde strides om det finnes g-punkts-orgasme eller om det rett og slett er klitoris som blir stimulert fra innsiden. Spurte en sexolog om nettopp dette, og hun mente det kun er klitoris som gir orgasme og at man kan få det som blir kalt g-punkts-orgasme ved å stimulere klitoris fra innsiden. De skal derfor i teorien ifølge den kjennes helt likt ut. 🤔 Jeg tror jeg aldri har fått vaginal-orgamse eller g-punkts-orgasme så jeg aner ikke om dette stemmer. Anonymkode: 03bac...3f0 Men kommer du sterkere hvis du blir penetrert samtidig som du stimulerer klitten selv? I stedenfor kun ved stimulering av klitten? Anonymkode: 92025...1e6
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #4 Skrevet 17. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men kommer du sterkere hvis du blir penetrert samtidig som du stimulerer klitten selv? I stedenfor kun ved stimulering av klitten? Anonymkode: 92025...1e6 Raskere kanskje, men ikke sterkere. 🤷🏻♀️ Kjennes likt ut for min del altså. Anonymkode: 03bac...3f0
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #5 Skrevet 17. november 2020 For meg kjennes det totalt forskjellig ut. Orgasme som følge av stimulering av klitoris er vel og bra det. Men jeg foretrekker vaginal orgasme. De er sterkere og jeg kommer kraftigere og lengre for hver gang. Med klitoris blir det ofte for følsomt etter første og de ryster ikke kroppen på samme måte. Anonymkode: bb0e3...06c 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #6 Skrevet 17. november 2020 For meg er de helt forskjellige. Vanskelig å forklare en orgasme, men de er forskjellig. Anonymkode: ded06...54b 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #7 Skrevet 17. november 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: For meg kjennes det totalt forskjellig ut. Orgasme som følge av stimulering av klitoris er vel og bra det. Men jeg foretrekker vaginal orgasme. De er sterkere og jeg kommer kraftigere og lengre for hver gang. Med klitoris blir det ofte for følsomt etter første og de ryster ikke kroppen på samme måte. Anonymkode: bb0e3...06c Men blir klitoris også følsom etter en vaginalorgasme? 🤔 Anonymkode: 03bac...3f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå