Gå til innhold

Finnes det en slik side, lik denne der menn skriver mest? Manneguiden liksom 😅🤔?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det finnes en lik side for menn hovedsakelig, slik som denne. Trenger å lære meg hvordan menn tenker.. 🤯 

Anonymkode: 56f45...7df

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lurer på om det finnes en lik side for menn hovedsakelig, slik som denne. Trenger å lære meg hvordan menn tenker.. 🤯 

Menn skal klare alt selv...de vil ikke trenge andre. 

Anonymkode: 23fa9...851

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner du ingen menn?

Snakker du aldri med en mann i løpet av en dag i livet ditt?

Anonymkode: 1f6a7...e54

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her har du hvordan mange menn tenker:

Instant gratification.
Følelser er krevende og vanskelig, det er bedre å rømme.

Jeg er viktigst. Jeg er sterkere og bedre enn andre, andre folk er svake. Livet er en konkurranse, og jeg må vinne. 

Anonymkode: 466ed...412

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Her har du hvordan mange menn tenker:

Instant gratification.
Følelser er krevende og vanskelig, det er bedre å rømme.

Jeg er viktigst. Jeg er sterkere og bedre enn andre, andre folk er svake. Livet er en konkurranse, og jeg må vinne. 

Anonymkode: 466ed...412

Alle menn tenker ikke sånn, dette er bare egoisme og det er mange kvinner som er egoistiske også. Selv narsissistiske kvinner også, som aldri forstår andre sine behov og har selv alltid behov for å føle seg viktigst og best.

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, Katten.2.0 skrev:

Diskusjon.no

Det var det første som slo meg og.

Ellers har du jo andre rom enn samliv da, f.eks. seksualitet. 

Anonymkode: c126b...751

Skrevet

Kommentarfeltene på VG - til å bli lesbisk av da.. 

Anonymkode: 826fa...9c7

• Liker 4
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om du er klar over hvor mye menn det er her på KG,  eller er vi bare feil type menn?  Bruk litt tid på å lese de temaene som interesserer deg, så ser du det.  Husk bare at meninger og tanker til forumskribenter og forumplagere, ofte er satt på spissen. M51

Anonymkode: 01c3a...244

• Liker 1
Skrevet

Ikke meg bekjent, men du verden så deilig det ville vært å miste litt mannlige debattanter dit 

Anonymkode: 8bfbe...cb3

• Liker 2
Skrevet

Virker som det er stor overvekt av menn på VG Debatt. Fascinerende å se hvor forskjellig samme sak diskuteres der og her på KG.

Anonymkode: 9d99e...6e6

• Liker 3
Skrevet

Blandingen ger tror jeg er rimelig jevn altså. 

Anonymkode: 430a2...1d0

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Diskusjon.no

Denne siden tenkte jeg på også. Minner veldig om Kvinneguiden, men har inntrykk av at det er mange mannlige brukere der inne. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker denne da jeg har en hjerne og gjerne vil ha forskjellige perspektiver og det er et aktivt forum så ser ikke hvorfor man skal bruke en plattform nesten ingen bruker og man ikke hadde fått samme type debatt som her.

egentlig skulle mange av dere ha takket menn for å lese her, og sikter da selvfølgelig ikke til trollene. Det skaper den gylne middelvei med synspunkt fra begge kjønn og jeg kan med sikkerhet si at jeg tror jeg har lært noe i løpet av årene da jeg aldri kunne fått de perspektivene på noe annen norsk forum, 

Anonymkode: 953c5...c25

• Liker 1
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.reddit.com

I disse dager er det bare kjerringer og soyagutter igjen på Reddit. Pluss diverse snøflak som identifiserer seg med en av de 370 kjønnsidentitetene som finnes i dag.

Anonymkode: a8f7c...889

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I disse dager er det bare kjerringer og soyagutter igjen på Reddit. Pluss diverse snøflak som identifiserer seg med en av de 370 kjønnsidentitetene som finnes i dag.

Åja.

Skrevet
På 18.11.2020 den 0.21, AnonymBruker skrev:

Mens de barske mannfolkene, de er her inne på kvinneguiden?

Anonymkode: eb2e1...e0a

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...