AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #1 Del Skrevet 16. november 2020 Etter tre måneder har jeg bare gått ned 2.7 kilo. Detter etter flere ringer med ketose og kalorier på rundt 1600. Trener styrke to ganger i uken og spinning tre ganger i uken. Veier ca 10-12 kilo for mye kan jeg bytte til lavkalori uten å gå mye opp i vekt ? Har hittil tatt av noen kilo over veldig langt tid Anonymkode: c1ee4...aea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #2 Del Skrevet 17. november 2020 Så lenge kaloriinntaket ikke endrer seg vil du ikke gå opp igjen. Du vil holde litt mer vannvekt de 2-3 første ukene da. Anonymkode: 968cb...7c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #3 Del Skrevet 19. november 2020 Fra lavkarbo til lavkarbo? Anonymkode: 486a7...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #4 Del Skrevet 19. november 2020 Du vil nok gå opp i vekt om du begynner å spise karbohydrater for raskt. Du burde trappe opp SAKTE med karbohydrater, det er en feil veldig mange gjør! Ta det litt over tid om du vil over på en annen diett. Anonymkode: 552c1...8d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #5 Del Skrevet 20. november 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Fra lavkarbo til lavkarbo? Anonymkode: 486a7...3bf Haha, skrev fort. Fra lavkarbo til lavkalori 😊 Anonymkode: c1ee4...aea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #6 Del Skrevet 20. november 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Du vil nok gå opp i vekt om du begynner å spise karbohydrater for raskt. Du burde trappe opp SAKTE med karbohydrater, det er en feil veldig mange gjør! Ta det litt over tid om du vil over på en annen diett. Anonymkode: 552c1...8d9 Betyr det at jeg kan spise par brødskiver om dagen i par dager? Får så vondt i magen av mel uansett. Tenkte å spise lavkalori for å få i meg mer frokost. Har fått påvist vitaminmangel Anonymkode: c1ee4...aea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #7 Del Skrevet 20. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Betyr det at jeg kan spise par brødskiver om dagen i par dager? Får så vondt i magen av mel uansett. Tenkte å spise lavkalori for å få i meg mer frokost. Har fått påvist vitaminmangel Anonymkode: c1ee4...aea Da er du hvertfall ikke på lavkarbo lenger. Veit ikke hvordan du spiser nå. Jeg vill starta med 1 knekkebrød f.eks. eller havregrøt eller noe, og spist det over noe uker før jeg økte mer. Det tar tid å vende seg til dette. Mye vanskeligere den veien enn å kutte ut karbohydratene. Og det sies at stivelse er den vanskeligste. Altså hadde frukt vert lettere å fordøye nå enn stivelse som i korn. Vet ikke hvor lenge du har vert på lavkarbo, men det tar tid at kroppen skal vende seg til ting igjen. Anonymkode: 552c1...8d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #8 Del Skrevet 20. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er du hvertfall ikke på lavkarbo lenger. Veit ikke hvordan du spiser nå. Jeg vill starta med 1 knekkebrød f.eks. eller havregrøt eller noe, og spist det over noe uker før jeg økte mer. Det tar tid å vende seg til dette. Mye vanskeligere den veien enn å kutte ut karbohydratene. Og det sies at stivelse er den vanskeligste. Altså hadde frukt vert lettere å fordøye nå enn stivelse som i korn. Vet ikke hvor lenge du har vert på lavkarbo, men det tar tid at kroppen skal vende seg til ting igjen. Anonymkode: 552c1...8d9 Takk for gode svar. Jeg har spist lavkarbo siden februar og gått ned 10 kilo. Må ned ytterligere 10, men det står ganske stille nå. Vitaminmangel er den ordentlige grunnen til at jeg ønsker å bytte tilbake. Har sakte forsøkt å spise to brødskiver om dagen men magen reagerer ikke bra. Anonymkode: c1ee4...aea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #9 Del Skrevet 21. november 2020 Hva har vitaminmangel med lavkarbo kontra lavkalori å gjøre? Jeg får så urolig mye mere variert mat i meg ved å spise lavkalori. Grønnsaker til alle måltider, nøtter, bær, egg, laks, olivenolje etc. hva er det du har spist på lavkarbo så du tror den er grunnen til mangel? Egg og bacon? Det er jo vesentlig å vite hva du mangler og grunnen til mangel? Hvorfor i alle dager vil du tvinge i deg brød når kroppen din reagerer? Du er klar over at brød ikke inneholder noe du ikke kan få i deg via andre matvarer? Anonymkode: d7c00...fc0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #10 Del Skrevet 22. november 2020 Når jeg gikk ned nå sist har jeg hatt en blanding av lavkalori og redusert karbo. kosthold. Det har kroppen min reagert veldig bra på. Å jeg har kunnet spise en grovbrødskive uten å ødelegge noe. Men jeg har spist lite karbo. fordi jeg merker kroppen har det best sånn, men orker ikke leve på ren lavkarbo. Gikk ned 15 kilo på 3 mnd. Anonymkode: 386c3...72e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #11 Del Skrevet 22. november 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Når jeg gikk ned nå sist har jeg hatt en blanding av lavkalori og redusert karbo. kosthold. Det har kroppen min reagert veldig bra på. Å jeg har kunnet spise en grovbrødskive uten å ødelegge noe. Men jeg har spist lite karbo. fordi jeg merker kroppen har det best sånn, men orker ikke leve på ren lavkarbo. Gikk ned 15 kilo på 3 mnd. Anonymkode: 386c3...72e Så flott. Hvor mange karbs om dagen får du i deg ca ? Anonymkode: c1ee4...aea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå