AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #1 Skrevet 16. november 2020 Ønsker gjøre dette hjemme, da jeg er redd for at en frisør skal tegne på bryn jeg ikke ønsker. Tenker bare å bruke det på noen punkter på øyebrynet som trenger mer fyldighet. Hvor kan jeg kjøpe microblading kit til hjemmebruk? 😊 har noen noe gode eller dårlige erfaringer? Frisører? Kosmetiske sykepleiere? Jeg liker gjøre alt på meg selv, legger vipper, legger egne gel negler, elsker sminke, you name it. Dette hadde passet meg bra å drevet med microblading hjemme også 😊 Anonymkode: ce4d0...0b1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #2 Skrevet 16. november 2020 Du får tak i på wish og eBay ihvertfall, men jeg ville heller dratt til en profesjonell . Jeg har hatt microblading tidligere og gått over til microshading ved Wowbrow i Oslo og syns det er verdt pengene. Anonymkode: 487cf...6fe
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #3 Skrevet 16. november 2020 Du tror det er det samme å legge egne negler og å skjære deg selv i huden? Vet du noe som helst om hvor mange hudlag vi har, og hvor dypt du må gå med nålen når du skal tatovere, som jo microblading er? Hvordan tatoveringen oppfører seg og «sitter» på ulike hudtyper? Anonymkode: a497b...084 6
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #4 Skrevet 16. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du tror det er det samme å legge egne negler og å skjære deg selv i huden? Vet du noe som helst om hvor mange hudlag vi har, og hvor dypt du må gå med nålen når du skal tatovere, som jo microblading er? Hvordan tatoveringen oppfører seg og «sitter» på ulike hudtyper? Anonymkode: a497b...084 Microblading og pmu er forskjellige ting Anonymkode: a9358...f55
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #5 Skrevet 16. november 2020 22 minutter siden, AnonymBruker said: Microblading og pmu er forskjellige ting Anonymkode: a9358...f55 Ja, og så? Microblading er likevel en tatovering som skal under huden. Under riktig hudlag sådan Anonymkode: a497b...084 3
moroklompen Skrevet 16. november 2020 #6 Skrevet 16. november 2020 (endret) Jeg er sertifisert i microblading og PMU og jeg vil overhode ikke anbefale deg å gjøre dette på deg selv og hvertfall ikke kjøpe utstyr fra Wish!! Svært erfarne innen dette gjør det på seg selv etterhvert men det ligger mye trening bak å skulle klare å gjøre det på seg selv på en tilfredstillende måte og i tillegg overholde alt ifht hygiene. Å vite riktig dybde og klare å følge mønster er vanskelig i starten å gjøre på andre for nye artister og ikke noe du bør gjøre på deg selv. Man sier man er nybegynner på sine første 100 kunder og kan ikke sammenlignes med å gjøre andre skjønnhetsbehandlinger hjemme. I tillegg til ett resultat som gjerne ikke blir tilfredstillende, så kan du skape arr og fargemigrering under huden som blir misfarget som ikke nødvendigvis er lett å rette opp igjen uten laser. Om du gjør god research på artister, så er det utrolig mange flinke der ute som har veldig fornøyde kunder. Jeg jobber ikke med dette selv lenger men har god kjennskap til artister. Om du bor i Oslo er en av de aller flinkeste nå innen microblading Tatjana Djeric hos Beths Beauty på Skillebekk. Endret 16. november 2020 av moroklompen 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #7 Skrevet 16. november 2020 Og med utstyr fra Wish og lite kunnskap om håndtering og desinfeksjon er du vel ganske utsatt for infeksjon også. Kos deg! Anonymkode: a497b...084 2
Kokeshi Skrevet 17. november 2020 #8 Skrevet 17. november 2020 Nei nei, dette bør du absolutt ikke gjøre hjemme. Her er det så mye som kan gå galt, du vet ikke hva du gjør, og utstyr fra wish??
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #9 Skrevet 17. november 2020 Her er en video av en profesjonell makeup artist som gjør det hjemme selv. Ble jo veldig fint.. https://fb.watch/1Ptvjbm3pd/ Anonymkode: a497b...084
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå