Cecilie82 Skrevet 16. november 2020 #1 Skrevet 16. november 2020 (endret) Har prøvd pierre og robert og Lindex begge klør. Riktig nok klør Lindex sin noe mindre. Endret 16. november 2020 av Cecilie82
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #2 Skrevet 17. november 2020 Jeg er fornøyd med Cubus sine. Anonymkode: 5ad39...b97
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #3 Skrevet 17. november 2020 Bruker Lindex sin i bomull nå. Skal jeg ha tynne strømpebukser bruker jeg Wolford sine. Jeg har atopisk eksem, så jeg klør av det meste, men ikke de her. Anonymkode: dbe93...830 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #4 Skrevet 17. november 2020 Det kommer jo an på hva du er ute etter, men dersom du sikter til litt varmere strømpebukser til vinterbruk, kan jeg tipse om Wolford Merino Tights, som består av en blanding av ull og nylon. De er nydelige. Falke har også en meget behagelig strømpebukse med ull og bomull, Softmerino, som er helt utrolig behagelig og gir et litt kraftigere inntrykk enn Wolford sine. Begge typene er glattstrikket. Anonymkode: 3423a...6c8 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #5 Skrevet 17. november 2020 Nå skal pierre Robert ha 200kr for en ullstrømpebukse!!! 50k er en mer riktig pris. Kjøper fleece strømpebukser på aliexpress eller noe, som er lange nok. Eller når jeg er i utlandet. De holder godt nok på varmen. Mange av de er mye tykkere og varmere enn noe jeg har sett i Norge. Anonymkode: b56c9...338
Cecilie82 Skrevet 18. november 2020 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2020 (endret) 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kommer jo an på hva du er ute etter, men dersom du sikter til litt varmere strømpebukser til vinterbruk, kan jeg tipse om Wolford Merino Tights, som består av en blanding av ull og nylon. De er nydelige. Falke har også en meget behagelig strømpebukse med ull og bomull, Softmerino, som er helt utrolig behagelig og gir et litt kraftigere inntrykk enn Wolford sine. Begge typene er glattstrikket. Anonymkode: 3423a...6c8 Endret 18. november 2020 av Cecilie82
Cecilie82 Skrevet 18. november 2020 Forfatter #7 Skrevet 18. november 2020 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå skal pierre Robert ha 200kr for en ullstrømpebukse!!! 50k er en mer riktig pris. Kjøper fleece strømpebukser på aliexpress eller noe, som er lange nok. Eller når jeg er i utlandet. De holder godt nok på varmen. Mange av de er mye tykkere og varmere enn noe jeg har sett i Norge. Anonymkode: b56c9...338 Aliexpress ja. De har litt lang leveringstid. Men kanskje verd å vente hvis de er gode. Endret 18. november 2020 av Cecilie82
Cecilie82 Skrevet 18. november 2020 Forfatter #8 Skrevet 18. november 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kommer jo an på hva du er ute etter, men dersom du sikter til litt varmere strømpebukser til vinterbruk, kan jeg tipse om Wolford Merino Tights, som består av en blanding av ull og nylon. De er nydelige. Falke har også en meget behagelig strømpebukse med ull og bomull, Softmerino, som er helt utrolig behagelig og gir et litt kraftigere inntrykk enn Wolford sine. Begge typene er glattstrikket. Anonymkode: 3423a...6c8 Skal hovedsaklig brukes til bukse som er litt kort ved ankelen. Blir fort en glipe ved bruk av ullstrømper. Ser ikke bortifra at jeg bruker det til andre ting også.
Cecilie82 Skrevet 18. november 2020 Forfatter #9 Skrevet 18. november 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Bruker Lindex sin i bomull nå. Skal jeg ha tynne strømpebukser bruker jeg Wolford sine. Jeg har atopisk eksem, så jeg klør av det meste, men ikke de her. Anonymkode: dbe93...830 Supert!
Alice123 Skrevet 18. november 2020 #10 Skrevet 18. november 2020 Om problemet er kløing, vil jeg anbefale de med fleece innerst, og ikke ullstrømpebukser. Sist jeg kjøpte slike var på kapphal (til ?250?kr) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå