Gå til innhold

Noen som vet om en strømpebukse som ikke klør?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har prøvd pierre og robert og Lindex begge klør. Riktig nok klør Lindex sin noe mindre. 

Endret av Cecilie82
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fornøyd med Cubus sine.

Anonymkode: 5ad39...b97

Skrevet

Bruker Lindex sin i bomull nå. Skal jeg ha tynne strømpebukser bruker jeg Wolford sine. Jeg har atopisk eksem, så jeg klør av det meste, men ikke de her.

Anonymkode: dbe93...830

• Liker 1
Skrevet

Det kommer jo an på hva du er ute etter, men dersom du sikter til litt varmere strømpebukser til vinterbruk, kan jeg tipse om Wolford Merino Tights, som består av en blanding av ull og nylon. De er nydelige. Falke har også en meget behagelig strømpebukse med ull og bomull, Softmerino, som er helt utrolig behagelig og gir et litt kraftigere inntrykk enn Wolford sine. Begge typene er glattstrikket.

Anonymkode: 3423a...6c8

• Liker 1
Skrevet

Nå skal pierre Robert ha 200kr for en ullstrømpebukse!!! 50k er en mer riktig pris. Kjøper fleece strømpebukser på aliexpress eller noe, som er lange nok. Eller når jeg er i utlandet. De holder godt nok på varmen. Mange av de er mye tykkere og varmere enn noe jeg har sett i Norge. 

Anonymkode: b56c9...338

Skrevet (endret)
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer jo an på hva du er ute etter, men dersom du sikter til litt varmere strømpebukser til vinterbruk, kan jeg tipse om Wolford Merino Tights, som består av en blanding av ull og nylon. De er nydelige. Falke har også en meget behagelig strømpebukse med ull og bomull, Softmerino, som er helt utrolig behagelig og gir et litt kraftigere inntrykk enn Wolford sine. Begge typene er glattstrikket.

Endret av Cecilie82
Skrevet (endret)
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå skal pierre Robert ha 200kr for en ullstrømpebukse!!! 50k er en mer riktig pris. Kjøper fleece strømpebukser på aliexpress eller noe, som er lange nok. Eller når jeg er i utlandet. De holder godt nok på varmen. Mange av de er mye tykkere og varmere enn noe jeg har sett i Norge. 

Anonymkode: b56c9...338

Aliexpress ja. De  har litt lang leveringstid. Men kanskje verd å vente hvis de er gode.

Endret av Cecilie82
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal hovedsaklig brukes til bukse som er litt kort ved ankelen. Blir fort en glipe ved bruk av ullstrømper. Ser ikke bortifra at jeg bruker det til andre ting også. 

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruker Lindex sin i bomull nå. Skal jeg ha tynne strømpebukser bruker jeg Wolford sine. Jeg har atopisk eksem, så jeg klør av det meste, men ikke de her.

Anonymkode: dbe93...830

Supert!

Skrevet

Om problemet er kløing, vil jeg anbefale de med fleece innerst, og ikke ullstrømpebukser. Sist jeg kjøpte slike var på kapphal (til ?250?kr)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...