AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #1 Skrevet 16. november 2020 Hei. Har nettopp flyttet, men 3 åringen har alltid sovet i egen seng, helt siden han ble født. men plutselig nå så vil han kun sove i vår seng. Var en natt jeg la han i sengen vår, så da var det vel gjort 😂 Vi legger han i hans seng, men når vi går inn så ligger han å sover i våres. Det er jo koselig, men vi har for liten seng til 3 stk. er det pga han trenger trygghet? Syns han det er skummelt å ligge alene? Er det noe jeg kan gjøre så han eventuelt blir trygg på rommet sitt? Han har foresten ny seng og men han har sovet i lignende seng før. Anonymkode: 2a617...ce7
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #2 Skrevet 16. november 2020 Er vel ikke så rart, med tanke på at dere nettopp har flyttet. Det blir jo helt nytt. Ville bare gitt det tid. Fortsett å legge i egen seng. Anonymkode: 31bf0...479
Lyckeliten Skrevet 16. november 2020 #3 Skrevet 16. november 2020 Hvis dere nettopp har flyttet kan det jo hende han trenger mer trygghet. Min var helt lik da vi flyttet sist, måtte sove med meg til han ble vant til både leiligheten og rommet sitt.
Kenelz Skrevet 16. november 2020 #4 Skrevet 16. november 2020 Da jeg var et barn så elsket jeg å sove i sengen til foreldrene mine! Dyna føltes mykere og sengen føltes bedre! Hadde ikke et behov for «trygghet» - var bare godt å sove i en stor seng. 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå