AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #21 Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (På 16.11.2020 den 21.48): Både her på forumet og ellers i verden er det et så stort fokus på utseende og et perfekt liv nå i dag. Derfor vil jeg minne alle på at de er bra nok som de er. Du trenger ikke endre på din kropp eller tilpasse den for å få andre til å like deg. Det er lett å bli opphengt i detaljer, men det er ikke det viktige i livet. Det som virkelig får meg til å føle meg bra, har ingenting med utseende å gjøre, men kjærlighet. Kjærlighet gir håp og styrke, og betyr så mye mer enn om nesen din er helt perfekt. Det er alltid noen som bryr seg om deg. For selv om du kan ha vanskelige tider og føle at du ikke er verdt noe, så er du et helt unikt og vakkert menneske. Jeg håper du har mot til å være deg selv ❤️ Anonymkode: 6dff6...74f I drømmeland, sannsynligvis... Anonymkode: 62535...573
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #23 Skrevet 27. november 2020 youcancallmejune skrev (På 17.11.2020 den 17.59): Hvorfor i alle dager skulle jeg tro at jeg ikke er verdifull? Og jeg vet faktisk ikke hvordan jeg er noen andre enn meg selv. Men tanken var nok god Men da er du heldig 😊 Selv tror jeg jeg har veldi. Men når jeg er til noens glede og nytte og ikke gjør mye mer skade enn godt. Men om å være seg selv: akkurat nå de siste 14 dagene så aner jeg ikke hvem jeg er. Jeg er iallefall ikke meg og hvem jeg er har jeg glemt. (Psykisk sykdom og mild dissasosiasjon ved rett belastning ) jeg savnet å være meg. Men husker ikke.., kommer seg nok så slik kan en også ha det.., Anonymkode: 01aa2...55f 1
BeautyBox Skrevet 27. november 2020 #24 Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (På 16.11.2020 den 21.48): Både her på forumet og ellers i verden er det et så stort fokus på utseende og et perfekt liv nå i dag. Derfor vil jeg minne alle på at de er bra nok som de er. Du trenger ikke endre på din kropp eller tilpasse den for å få andre til å like deg. Det er lett å bli opphengt i detaljer, men det er ikke det viktige i livet. Det som virkelig får meg til å føle meg bra, har ingenting med utseende å gjøre, men kjærlighet. Kjærlighet gir håp og styrke, og betyr så mye mer enn om nesen din er helt perfekt. Det er alltid noen som bryr seg om deg. For selv om du kan ha vanskelige tider og føle at du ikke er verdt noe, så er du et helt unikt og vakkert menneske. Jeg håper du har mot til å være deg selv ❤️ Anonymkode: 6dff6...74f ❤️
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #26 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 16.11.2020 den 21.48): Både her på forumet og ellers i verden er det et så stort fokus på utseende og et perfekt liv nå i dag. Derfor vil jeg minne alle på at de er bra nok som de er. Du trenger ikke endre på din kropp eller tilpasse den for å få andre til å like deg. Det er lett å bli opphengt i detaljer, men det er ikke det viktige i livet. Det som virkelig får meg til å føle meg bra, har ingenting med utseende å gjøre, men kjærlighet. Kjærlighet gir håp og styrke, og betyr så mye mer enn om nesen din er helt perfekt. Det er alltid noen som bryr seg om deg. For selv om du kan ha vanskelige tider og føle at du ikke er verdt noe, så er du et helt unikt og vakkert menneske. Jeg håper du har mot til å være deg selv ❤️ Anonymkode: 6dff6...74f Jo selvsagt er kroppens utseende viktig, så begynn å tren! Anonymkode: c23c2...197
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå