AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #1 Skrevet 16. november 2020 Du løftet opp dynen og så at det var en rotte. Rotten skvatt og hoppet ned på gulvet. Du la plutselig merke til at det var mange rotter på gulvet, flere hundre rotter. Hva hadde du gjort? Anonymkode: 674c5...dfb 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #2 Skrevet 16. november 2020 Skremt dem bort. Da jeg bodde i Thailand våknet jeg av en rotte på nattbordet, den koste seg meg kattesnacks som lå der. Den forsvant kjapt da jeg bevegde meg, det hadde nok de andre også. Hadde de vært tamme hadde jeg lekt med dem. Anonymkode: 9805f...ea7
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #3 Skrevet 16. november 2020 Jeg hadde blitt så redd at jeg hadde driti på meg 😨 Forhåpentligvis ville lukten skremt dem bort. Anonymkode: 0992b...212 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #4 Skrevet 17. november 2020 Jeg hadde ropt høyt og spretti opp:O Anonymkode: 93f72...d05
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #5 Skrevet 17. november 2020 Ringt politi, ambulanse, brannvesen, hæren, naboen, mamma, og alt som kan kontaktes Anonymkode: a2a9c...0cd 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #6 Skrevet 17. november 2020 Har opplevd det med en mus som løp over meg frem og tilbake, jeg reiste meg opp og rista den av dyna men det var bare den og de er litt søte, det er ikke rotter, ville blitt redd ja, hadde nok ikke reagert sånn i ditt senario hadde garantert fryst 😄 Anonymkode: e12d3...ec0
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #7 Skrevet 17. november 2020 Det var en dokumentar som het "hus fra helvete" for noen år siden. Om en boligblokk i England som hadde et rotteproblem. Rottene tok seg stadig større friheter, en baby fikk mange bitt når den lå i sengen sin. (Moren jobbet nattevakt og lot baby alene.!!!) Ungen fikk solgt fordi leiligheter med rotteproblwm ikke er verd noe. Jeg fikk mareritt av og til i mange år etter å ha sett dette. Anonymkode: caaef...885
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå