Gå til innhold

Jeg ser ut som ei hoe, men jeg er da ikke det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kler meg dristig, har laaaange gel negler, fake hår og masse maskara 😊 Tenker du skjønner greia! Push up bh

Mitt inntrykk er at ingen vil være sammen med meg 😂 Etter mine egne erfaringer med menn og hva jeg har lest her inne! 

For jeg ønsker meg jo egentlig en kjæreste 🤷🏼‍♀️

Men alle er sånn «vil ikke være med ei som kler seg sånn, kan ikke bli tatt seriøst at venner, kunne aldri tatt hu med til mor» osv

Men kan jeg ikke være meg selv? 🥺 Må jeg virkelig tone meg selv ned og bli trykket ned av hva samfunnet mener er riktig? Må jeg bli ei grå mus for at noen vil være sammen med meg? Å drive med sminke og negler er jo en av mine hobbyer, samt mye annet 

Noen her som kan ha tro på at ei som meg kan få meg kjæreste? 

Jeg er absolutt ikke sær når det kommer til menn heller. Jeg vil bare ha en go og snill mann ☺️ Gjerne en med humor 😍 Utseende er egentlig ikke noe viktig for meg når det kommer til mannen, bryr meg egentlig bare om at vi har det bra sammen ❤️ Og selv om jeg kanskje ser ut som det folk vil kalle hoe, så er jeg absolutt ikke løs! og jeg er 50 kg og er 160 høy, hvis det har noe å si

Hilsen «hoe» 28

Anonymkode: 113c5...908

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Konklusjonen er vel at en ikke kan høre på KG, eller la seg påvirke av de som er her.

Anonymkode: ff463...8bd

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror det er null problem.

Jeg liker deg bare av det du skriver, selv om jeg er heterofil kvinne og din rake motsetning. Du er er kjempesøt og bare herlig selvironisk. Jeg er sikker på at du er bra nok for veldig mange menn uten å leke grå mus😁

Anonymkode: e05ba...582

• Liker 4
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det er null problem.

Jeg liker deg bare av det du skriver, selv om jeg er heterofil kvinne og din rake motsetning. Du er er kjempesøt og bare herlig selvironisk. Jeg er sikker på at du er bra nok for veldig mange menn uten å leke grå mus😁

Anonymkode: e05ba...582

Så fint skrevet, tusen takk! ☺️❤️❤️

Anonymkode: 113c5...908

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

jeg er 50 kg og er 160 høy, hvis det har noe å si

Det er jo bortimot perfekt 😊

Menn flest styrer unna damer som jåler seg mye. Grunnen er at det er et tegn på overfladiskhet, og et tegn på at dama er kravstor og kresen på utseende. Ingen vits å kaste bort tid.

Anonymkode: 6e4ff...9f1

• Liker 1
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo bortimot perfekt 😊

Menn flest styrer unna damer som jåler seg mye. Grunnen er at det er et tegn på overfladiskhet, og et tegn på at dama er kravstor og kresen på utseende. Ingen vits å kaste bort tid.

Anonymkode: 6e4ff...9f1

Det er og et tegn på at de selv mener det ytre er det de kan tilby andre, så det er det som blir lagt mest vekt på. Det er tegn på verdier altså, de vektlegger utseende mer enn det indre.

Enkelte vektlegger det indre mer, og de fleste havner et sted i mellom.

Anonymkode: ff463...8bd

Skrevet

Min umiddelbare tanke var litt sånn.. «ugh ja, ton det ned». Men vet du hva! Jeg tok meg i det, you be you! En burde ikke ta til takke med en partner som får en til å føle at man går på akkord med seg selv. På noe nivå! Mannen for deg finnes, helt garantert! Du får fortsette letingen og blåse i hva alle andre sier! 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kler meg dristig, har laaaange gel negler, fake hår og masse maskara 😊 Tenker du skjønner greia! Push up bh

Vedder på at du ville blitt møtt på en helt annen måte hvis du bare kledde deg bittelitt mindre dristig. Du kan fortsatt ha falskt hår og negler, men hvis du toner ned helhetsinntrykket 1% tror jeg mye er gjort. Kvinner som kler seg dristig og bruker push-up-BH blir tatt useriøst selvom de ikke har falskt hår og negler.

Anonymkode: c7310...c09

Skrevet

Om du ønsker å få kjæreste, men du mener ditt outlook fraholder deg fra å få det, så er det jo opp til deg. Du kan jo godt tilrettelegg litt for deg selv.

Hva er viktigst for deg hore look eller kjæreste?

Anonymkode: 05b06...8dd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...