AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #1 Skrevet 16. november 2020 977 · #10 Skrevet i går, 13:59 På 15.11.2020 den 13.44, AnonymBrukerskrev: Hvorfor skal man ha sexlyst når man har hjemmekontor? 🤔 Anonymkode: e8e55...977 Pussig nok har noen rare mennesker sexlyst hele tiden. Også i den oppkonstruerte arbeidstiden. Noen tar lunsj med knekkebrød med leverpostei, kunne jeg velge, ville jeg hatt lunsj med å slikke kona. Noen tar en sig i pausen, jeg har fått et sug i videomøte. Pointet er at mennesker som har normal spontan sexdrift ville forvente at sexlivet økte når de i større grad var hjemme med sin faste sexpartner og mer tid ble tilgjengelig. Det de ser, er at dette ikke skjer. Problemet er at det problematiseres på denne måten, som om problemet er klærne i seg selv. Sexologer har begynt å se konflikten responsiv og spontan sexdrift, de har ikke helt begynt å forstå konsekvensene og hva det betyr.» Hva er dine tanker? Anonymkode: eafa4...727 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #2 Skrevet 16. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 977 · #10 Skrevet i går, 13:59 På 15.11.2020 den 13.44, AnonymBrukerskrev: Hvorfor skal man ha sexlyst når man har hjemmekontor? 🤔 Anonymkode: e8e55...977 Pussig nok har noen rare mennesker sexlyst hele tiden. Også i den oppkonstruerte arbeidstiden. Noen tar lunsj med knekkebrød med leverpostei, kunne jeg velge, ville jeg hatt lunsj med å slikke kona. Noen tar en sig i pausen, jeg har fått et sug i videomøte. Pointet er at mennesker som har normal spontan sexdrift ville forvente at sexlivet økte når de i større grad var hjemme med sin faste sexpartner og mer tid ble tilgjengelig. Det de ser, er at dette ikke skjer. Problemet er at det problematiseres på denne måten, som om problemet er klærne i seg selv. Sexologer har begynt å se konflikten responsiv og spontan sexdrift, de har ikke helt begynt å forstå konsekvensene og hva det betyr.» Hva er dine tanker? Anonymkode: eafa4...727 Jeg prøvde å sitere fra Druid i den andre tråden. Beklager druid. Anonymkode: eafa4...727 1
Milky Skrevet 16. november 2020 #3 Skrevet 16. november 2020 Ja jeg blir kåt på upassende tidspunkter. Det skjer altfor ofte, spesielt når mannen liker å sende visse meldinger mens jeg er på jobb eller holder på med noe viktig. Aller værste er å bli kåt under familieselskap og sånt
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #4 Skrevet 16. november 2020 Ja det skjer ofte. I hvertfall tenker jeg ofte på sex, hvordan ville hun sett ut i den og den situasjonen. Det kan være når den deilige tannpleieren legger seg litt nære for se godt og jeg kjenner hennes bryster mot meg. På butikken i kø...hvordan ville det vært å tatt dama foran meg bakfra. På flyet når jeg ser de med deilig strømper på lange sexy ben På spa - når jentene går minimalt eller nakne - kjenner jeg at det pirrer Anonymkode: b5506...551
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #6 Skrevet 16. november 2020 Kan menn vennligst unngå å svare, vi er jo kåte på alt og alle i enhver situasjon uansett. Hva med kvinner? Anonymkode: 01214...bd7 1
PassionatePatti Skrevet 16. november 2020 #7 Skrevet 16. november 2020 Ikke så ofte som da jeg var i tenårene selvsagt, men det hender allikevel til tider at jeg blir kåt når det ikke passer så godt. Derimot kan jeg med hånden på hjertet si at jeg ALDRI har vært kåt hos tannlegen, da er jeg altfor redd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå