AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #1 Skrevet 16. november 2020 Fikk nettopp beskjed om dette, og liker det ikke! Noen som vet hvor omfattende denne sjekken er? Må de sjekke alle rom i et stort hus? Har også en brannvarsler over senga mi, og vil ikke at noen andre skal stå i min seng og sjekke den, men er usikker på om jeg er hjemme selv den dagen. Anonymkode: 50863...694
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #2 Skrevet 17. november 2020 Ingen som vet noe om dette? Anonymkode: 50863...694
GulSitron Skrevet 17. november 2020 #3 Skrevet 17. november 2020 Er det el-tilsyn kanskje? Da sjekker de om du har noen feil og mangler på det elektriske anlegget og sjekker om du har jording i kontaktene på badet osv. Får du anmerkninger må du utbedre feil med elektriker.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #4 Skrevet 17. november 2020 Sjekker ikke brannvesen bare pipe/ildsted og brannvarsler da? Jeg er ikke sikker altså.. Anonymkode: 73ba6...23c 1
Jajajane Skrevet 17. november 2020 #5 Skrevet 17. november 2020 Nettopp hatt de her. Sjekker peis/ildsted og lufteluke(?) til ildstedet. Så spør de om du har brannvarslere, og brannslukningsapparat. Dette apparatet vil de sjekke/se til at det står lett tilgjengelig. Ellers gir de råd om diverse som de fleste vet fra før. Så gikk han... Var altså ikke på hverken soverom, bad eller lignende. 3-4min tok det... 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #6 Skrevet 17. november 2020 De sjekker elektrisk, peis/pipe, varsling, slokkeutstyr og rømningsveier, men ikke sikkert de sjekker alt, kommer an på om ting er godkjent tidligere osv. Anonymkode: f31e7...5e8
Jajajane Skrevet 17. november 2020 #7 Skrevet 17. november 2020 På 16.11.2020 den 20.47, AnonymBruker skrev: Fikk nettopp beskjed om dette, og liker det ikke! Noen som vet hvor omfattende denne sjekken er? Må de sjekke alle rom i et stort hus? Har også en brannvarsler over senga mi, og vil ikke at noen andre skal stå i min seng og sjekke den, men er usikker på om jeg er hjemme selv den dagen. Anonymkode: 50863...694 De kommer heller ikke hvis du ikke er hjemme. Da må du avtale ny tid. 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #8 Skrevet 17. november 2020 16 minutter siden, Jajajane skrev: Nettopp hatt de her. Sjekker peis/ildsted og lufteluke(?) til ildstedet. Så spør de om du har brannvarslere, og brannslukningsapparat. Dette apparatet vil de sjekke/se til at det står lett tilgjengelig. Ellers gir de råd om diverse som de fleste vet fra før. Så gikk han... Var altså ikke på hverken soverom, bad eller lignende. 3-4min tok det... Tusen takk 🙏 Det var beroligene! Anonymkode: 50863...694
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå