Gå til innhold

Hva betyr «bust that bubble»

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest DislayName
Skrevet

Mener du " sorry to burst your bubble"?

Skrevet

I hvilken sammenheng? Som regel betyr det at en person tror på noe som ikke er sant/er veldig naiv om ting, lever i sin egen boble på en måte. og da kan en person som vil gi dem en realitetsjekk "bust that bubble" ved å fortelle sannheten/realiteten. 

Anonymkode: 5e278...521

Skrevet

Burst the bubble? Å ødelegge bobla/illusjonen on noe. F. Eks ved diskusjon om at kvinner er dårlige sjåfører enn menn «beklager å måtte ødelegge bobla di, men det dør faktisk flest menn i trafikken hvert år.» 

Skrevet

BURST ikke bust.

Anonymkode: fd1ce...d0b

Skrevet

Ta livsløgnen fra et menneske.

Anonymkode: 81863...e4e

Gjest questioner
Skrevet (endret)
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I hvilken sammenheng? Som regel betyr det at en person tror på noe som ikke er sant/er veldig naiv om ting, lever i sin egen boble på en måte. og da kan en person som vil gi dem en realitetsjekk "bust that bubble" ved å fortelle sannheten/realiteten. 

Anonymkode: 5e278...521

Ahh - skjønner! Jeg tvilte på noe typen sa og trodde han køddet.. Også skrev han til meg «bust that thinkin bubble of yours of doubts» 😅

Endret av questioner
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta livsløgnen fra et menneske.

Anonymkode: 81863...e4e

så tar De lykken fra ham med det samme».

Anonymkode: f6a1a...bba

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, questioner skrev:

Ahh - skjønner! Jeg tvilte på noe typen sa og trodde han køddet.. Også skrev han til meg «bust that thinkin bubble of yours of doubts» 😅

Det blir jo litt annerledes, da har du en boble med tvil han vil du skal sprenge isteden 😅 aldri hørt uttrykket på den måten før men. 

Anonymkode: d0865...bb1

Gjest questioner
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir jo litt annerledes, da har du en boble med tvil han vil du skal sprenge isteden 😅 aldri hørt uttrykket på den måten før men. 

Anonymkode: d0865...bb1

Nå gir det mening - takk!  Aldri hørt det utrykket før og ble litt forvirret 😂🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...