AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #1 Del Skrevet 16. november 2020 https://mystuff.no/collections/walkingpad/products/walkingpad-r1-pro?utm_source=adtraction&utm_medium=affiliate&utm_campaign=adtraction&at_gd=BFFEF28FE4CBD9336CE946F8C1596AAC865A8C0D Anonymkode: 1bb9f...040 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ella_b Skrevet 16. november 2020 #2 Del Skrevet 16. november 2020 Den var da ufattelig dyr til å være så svak. Funker helt sikkert, men den vil være veldig smal og veldig lite smooth. Altså stoppe bittelitt opp når du tråkker. Du kan literally se det på demovideoen. Jeg hadde noe lignende og endte opp med å selge, den var direkte kjip å bruke kontra en "ordentlig" tredemølle. Du får lett en mye bedre og kraftigere modell hos jula eller ellos til under halve prisen. Eller en som er dobbelt så kraftig og med solid fjæring til 2000+ kr mindre. Og med kraftig mener jeg ikke nødvendigvis raskere etc, men bare jevnere og mye mer komfortabel å bruke. Hvis du har ekstremt liten plass og det ikke er noen treningssentre i nærheten, kan jeg til nød skjønne en slik, men jeg ville heller vendt meg til synet av en større tredemølle midt i leiligheten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #3 Del Skrevet 16. november 2020 1 time siden, ella_b skrev: Den var da ufattelig dyr til å være så svak. Funker helt sikkert, men den vil være veldig smal og veldig lite smooth. Altså stoppe bittelitt opp når du tråkker. Du kan literally se det på demovideoen. Jeg hadde noe lignende og endte opp med å selge, den var direkte kjip å bruke kontra en "ordentlig" tredemølle. Du får lett en mye bedre og kraftigere modell hos jula eller ellos til under halve prisen. Eller en som er dobbelt så kraftig og med solid fjæring til 2000+ kr mindre. Og med kraftig mener jeg ikke nødvendigvis raskere etc, men bare jevnere og mye mer komfortabel å bruke. Hvis du har ekstremt liten plass og det ikke er noen treningssentre i nærheten, kan jeg til nød skjønne en slik, men jeg ville heller vendt meg til synet av en større tredemølle midt i leiligheten. Ja når du sier det, så det på videoen nå jeg også, og jeg er helt enig!! Det blir sikkert for puslete, da jeg ønsker noe jeg kan løpe på! 😅 er nok bedre å kjøpe en ordentlig en 😊 ts Anonymkode: 1bb9f...040 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå