AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #1 Skrevet 16. november 2020 Men hvor finner man det? Nytter ikke å si det høyt heller, for da kommer det andre som skal fortelle meg at jeg bare ikke har funnet den rette ennå. Synd at det er så vanskelig å finne hverandre, vi menneskene som velger annerledes. Seksualliv kan sikkert være flott det, men det er en stor kilde til mye problemer også. Et godt og nært platonisk forhold med et menneske som også ville ha dette i gjensidig respekt for hverandre, det hadde jeg likt. Solide bestevenner som stiller opp for hverandre fordi vi vil hverandre vel, kamerater og en slags utvalgte livsledsagere uten det aller fysiske med i bildet. Noen som har lignende tanker om dette? Anonymkode: 1efbd...596 4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #2 Skrevet 16. november 2020 Så lenge jeg får nærhet klarer jeg meg fint uten sex. Og så liker jeg å kysse god natt, hadde vært leit om jeg hadde en partner som ikke likte det. Anonymkode: c7c6a...05e 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #3 Skrevet 16. november 2020 Inderlig nærhet, suss på kinnet og til og med det å kunne sove sammen av og til hadde vært veldig koselig. Hilsen trådstarter. Anonymkode: 1efbd...596 2
Sild Skrevet 16. november 2020 #4 Skrevet 16. november 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvor finner man det? Anonymkode: 1efbd...596 Godt spørsmål, har dessverre ikke svaret. Prøvde tinder og krysset av for aseksuell, men jeg dukket opp hos alle allikevel. Fikk opp 99+ likes innen 20min og tviler på at noen av dem egentlig fikk med seg at jeg var aseksuell når de swipet. Endte med at jeg slettet det ganske raskt. 1
Sild Skrevet 16. november 2020 #5 Skrevet 16. november 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synd at det er så vanskelig å finne hverandre, vi menneskene som velger annerledes. Anonymkode: 1efbd...596 Akkurat her føler jeg annerledes. Jeg har veldig lyst til å være seksuell. Jeg opplever ikke min aseksualitet som et valg, men en sørgelig mangel. 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #6 Skrevet 16. november 2020 Prøv AVEN Anonymkode: a759d...214
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #7 Skrevet 16. november 2020 Det hadde hjulpet litt om du ikke hadde vert anonym og fortalt litt mer om hvem du er da. Anonymkode: fd38a...10e
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #8 Skrevet 16. november 2020 Kanskje lurt å si hvilken AB eller nick som det svares til innimellom? Anonymkode: 1efbd...596
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #9 Skrevet 16. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøv AVEN Anonymkode: a759d...214 Da må en jo kunne snakke flytende engelsk også og det blir litt for mye for min del. Anonymkode: 1efbd...596
Sild Skrevet 16. november 2020 #10 Skrevet 16. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da må en jo kunne snakke flytende engelsk også og det blir litt for mye for min del. Anonymkode: 1efbd...596 Man trenger vel ikke å være flytende i engelsk, men skjønner hva du mener. Var innom forumet der, men er ikke så god i engesk og ble litt motløs. Det føles også enda fjernere og mer ensomt når man ikke engang kan bruke sitt eget morsmål.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #11 Skrevet 16. november 2020 Ja det høres hyggelig ut med en samboer som holder seg i den andre enden av sofaen! Anonymkode: d81e4...c49
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #12 Skrevet 16. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men hvor finner man det? Nytter ikke å si det høyt heller, for da kommer det andre som skal fortelle meg at jeg bare ikke har funnet den rette ennå. Synd at det er så vanskelig å finne hverandre, vi menneskene som velger annerledes. Seksualliv kan sikkert være flott det, men det er en stor kilde til mye problemer også. Et godt og nært platonisk forhold med et menneske som også ville ha dette i gjensidig respekt for hverandre, det hadde jeg likt. Solide bestevenner som stiller opp for hverandre fordi vi vil hverandre vel, kamerater og en slags utvalgte livsledsagere uten det aller fysiske med i bildet. Noen som har lignende tanker om dette? Anonymkode: 1efbd...596 Kunne tenkt meg det samme egentlig. Du er ikke alene. Men jeg er allerede i et forhold. Ikke som aseksuell. Men kunne tenkt meg det i fremtiden. Dette med sex er et evig mas. Kilde til så mye utfordringer. Om jeg noen gang blir singel igjen så er det et aseksuelt forhold med mye nærhet jeg kunne tenkt meg. Nærhet i form av kos, stryke på hverandre, sove i samme seng om natta osv. Anonymkode: f2c40...2ff 2
Silva Pluvialis Skrevet 16. november 2020 #13 Skrevet 16. november 2020 (endret) . Endret 9. oktober 2022 av Tvillingsjel 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #14 Skrevet 16. november 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det høres hyggelig ut med en samboer som holder seg i den andre enden av sofaen! Anonymkode: d81e4...c49 Du har nok ikke forstått det helt. Det er ikke slik. Anonymkode: 1efbd...596
Pingvinen Skrevet 17. november 2020 #15 Skrevet 17. november 2020 Jeg er glad i kos og nærhet. Men kunne fint klart meg uten sex. Har en slags kjæreste. Han har dårlig helse så han synes sex 1 gang i uka er passe. Det er ok for meg. Men kunne klart meg uten så lenge jeg får litt nærhet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå