AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #1 Skrevet 16. november 2020 Å gud så takknemlig jeg er for det. Jeg elsker han men jeg blir gal. Han skal ha det så varmt at det er 28 grader i stua . Jeg sliter med å puste . Han vil at jeg skal vente med ting som må gjøre til Han er hjemme type bære inn ved . Spikre spikre mannearbeid aktså. Men så syter Han å klager han at han må slite når han er hjemme. Og han elsker å å irritere meg for morro skyld . Det er om å gjøre å få meg sunt da ler han. Jeg savner han når han har vært borte og han har gode sider. Han er en snill mann og vi har vært sammen lenge. Jeg har litt mere fri en han pga en fysisk skade som er kronisk orker jeg ikke jobbe mere enn 45 % . Dette vet han om og vet hvorfor. Jeg må hvile mye. Det klager han på at når han er borte å jobber. Og jeg er "bare" hjemme å hviler. Da er jeg lat. Men jeg må hvile rett ut i 2 dager etter å ha hatt ham hjemme . For jeg bruker så mye energi. Men jeg skulle ønske det ikke var sånn. Jeg vet bare at viss vi hadde vært sammen hele tiden hadde det blitt skilsmisse. Han er veldig fornøyd med å komme hjem og jeg vet han elsker meg på sin måte . Jeg bare er usikker på om han elsker meg nok. Anonymkode: 48fbc...5fe
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #2 Skrevet 16. november 2020 Ok. Takk for at du delte dette. Anonymkode: d1584...1f3 4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #3 Skrevet 16. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Takk for at du delte dette. Anonymkode: d1584...1f3 Bare måtte få det ut vet du. Anonymkode: 48fbc...5fe
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #4 Skrevet 16. november 2020 Jeg hsdde kasta ut en mann som prata sånn til meg. Anonymkode: c9324...a22
Gjest theTitanic Skrevet 16. november 2020 #5 Skrevet 16. november 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å gud så takknemlig jeg er for det. Jeg elsker han men jeg blir gal. Han skal ha det så varmt at det er 28 grader i stua . Jeg sliter med å puste . Han vil at jeg skal vente med ting som må gjøre til Han er hjemme type bære inn ved . Spikre spikre mannearbeid aktså. Men så syter Han å klager han at han må slite når han er hjemme. Og han elsker å å irritere meg for morro skyld . Det er om å gjøre å få meg sunt da ler han. Jeg savner han når han har vært borte og han har gode sider. Han er en snill mann og vi har vært sammen lenge. Jeg har litt mere fri en han pga en fysisk skade som er kronisk orker jeg ikke jobbe mere enn 45 % . Dette vet han om og vet hvorfor. Jeg må hvile mye. Det klager han på at når han er borte å jobber. Og jeg er "bare" hjemme å hviler. Da er jeg lat. Men jeg må hvile rett ut i 2 dager etter å ha hatt ham hjemme . For jeg bruker så mye energi. Men jeg skulle ønske det ikke var sånn. Jeg vet bare at viss vi hadde vært sammen hele tiden hadde det blitt skilsmisse. Han er veldig fornøyd med å komme hjem og jeg vet han elsker meg på sin måte . Jeg bare er usikker på om han elsker meg nok. Anonymkode: 48fbc...5fe Kanskje greit om du tar en kamp eller to om hvilke kompromisser et samliv burde inneholde og ikke. Du er ikke en gjest i ditt eget liv og han har ingen større rettigheter enn deg til å få viljen sin. Selv om du "bare" jobber 45% så betyr ikke det at du bare har 45% å si om hvordan fellestiden skal være i deres felles hus. Høres ut som om mannen din sin beste egenskap er fraværenhet.
flygefisk1 Skrevet 16. november 2020 #6 Skrevet 16. november 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men jeg må hvile rett ut i 2 dager etter å ha hatt ham hjemme . For jeg bruker så mye energi. Hvis det er tilfellet så vil jeg ikke si at dere er verken bra for hverandre, eller er i ett lykkelig forhold... 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #7 Skrevet 16. november 2020 Høres ikke ut som ett helt bra forhold. Anonymkode: 4e972...3f3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #8 Skrevet 16. november 2020 Jeg gradert ufør og har også en mann som ukependler. Her er det glede når han kommer og det er trist når han reiser. Da ungene var mindre var det ganske tøft for meg da det meste arbeid med hus og ungene falt på meg, et enormt slit. Dette visste han og det hadde blitt månelys dersom han hadde våget å gjøre narr av meg. Han gjør alt av arbeid ute og en del inne når han først er hjemme. Han er oppe tidlig og et arbeidsjern, han ville aldri terget på meg når jeg endelig karrer meg ut av senga kl 10 på en lørdag. Tvert imot, da har han allerede hatt en liten arbeidsøkt. Slik du skisserer det er mannen din ikke snill mot deg. Det er ikke bare bare å holde hjulene i sving alle ukedager og han har tross alt alle ettermiddager og kvelder i uka for seg selv. Anonymkode: 3a70b...3a3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #9 Skrevet 16. november 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har litt mere fri en han pga en fysisk skade som er kronisk orker jeg ikke jobbe mere enn 45 % . Dette vet han om og vet hvorfor. Jeg må hvile mye. Det klager han på at når han er borte å jobber. Og jeg er "bare" hjemme å hviler. Da er jeg lat. Dette er virkelig ikke greit av ham. Anbefaler faktisk parterapi. Mannen din mangler åpenbart respekt for deg. Mangel på respekt er et stort og alvorlig problem i et parforhold, så dette synes jeg dere burde ta tak i sammen med en terapeut. Anonymkode: 69b23...714 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #10 Skrevet 17. november 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Å gud så takknemlig jeg er for det. Jeg elsker han men jeg blir gal. Han skal ha det så varmt at det er 28 grader i stua . Jeg sliter med å puste . Han vil at jeg skal vente med ting som må gjøre til Han er hjemme type bære inn ved . Spikre spikre mannearbeid aktså. Men så syter Han å klager han at han må slite når han er hjemme. Og han elsker å å irritere meg for morro skyld . Det er om å gjøre å få meg sunt da ler han. Jeg savner han når han har vært borte og han har gode sider. Han er en snill mann og vi har vært sammen lenge. Jeg har litt mere fri en han pga en fysisk skade som er kronisk orker jeg ikke jobbe mere enn 45 % . Dette vet han om og vet hvorfor. Jeg må hvile mye. Det klager han på at når han er borte å jobber. Og jeg er "bare" hjemme å hviler. Da er jeg lat. Men jeg må hvile rett ut i 2 dager etter å ha hatt ham hjemme . For jeg bruker så mye energi. Men jeg skulle ønske det ikke var sånn. Jeg vet bare at viss vi hadde vært sammen hele tiden hadde det blitt skilsmisse. Han er veldig fornøyd med å komme hjem og jeg vet han elsker meg på sin måte . Jeg bare er usikker på om han elsker meg nok. Anonymkode: 48fbc...5fe Ok. Min mann "pendler " til Kina. Norsk og fra Finnmark. Om jeg hadde det slik som deg hadde jeg skilt meg. Om dere ikke klarer å vise takknemlighet for den tid dere får sammen i slik livssituasjon, bør dere si takk og farvel. Få deg et liv du trives med:) Anonymkode: 7e4c7...4d6
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #11 Skrevet 17. november 2020 6 timer siden, theTitanic skrev: Kanskje greit om du tar en kamp eller to om hvilke kompromisser et samliv burde inneholde og ikke. Du er ikke en gjest i ditt eget liv og han har ingen større rettigheter enn deg til å få viljen sin. Selv om du "bare" jobber 45% så betyr ikke det at du bare har 45% å si om hvordan fellestiden skal være i deres felles hus. Høres ut som om mannen din sin beste egenskap er fraværenhet. Mon tro hvordan mannen har blitt sånn? Har han alltid vært sånn eller? Anonymkode: c9cc2...71e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå