AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #1 Skrevet 16. november 2020 Hva legger du i «en smell», hvor langt forhold har du vært i, hvor mange ganger har det skjedd? Og hva gjør det med deg? Jeg først: forhold ca 10 år, anser klining og tafsing som å være innenfor begrepet «smell». Ligging er et hakk forbi. Vil anta det kanskje skjer en gang i året i sosiale lag med alkohol involvert. Prating går over i klining, og det tafser gjerne litt. Dagene som følger er veldig forutsigbare. En dag eller to med litt mørke tanker, før jeg rister det av meg og konkluderer med at ingen døde denne gangen heller 😂 Anonymkode: 86b1b...e2e 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #2 Skrevet 16. november 2020 Legger i det ordet utroskap. Jeg drikker meg ikke full andre på fest, nettopp for å vite at jeg kan opprettholde grensene mine. Smell/å skylde på fylla er evt noe man gjør én gang. Andre gang er det en vane. Anonymkode: df5a7...cba 7
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #3 Skrevet 16. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Legger i det ordet utroskap. Jeg drikker meg ikke full andre på fest, nettopp for å vite at jeg kan opprettholde grensene mine. Smell/å skylde på fylla er evt noe man gjør én gang. Andre gang er det en vane. Anonymkode: df5a7...cba Ok. Besvarte vel ca nada av spørsmålene mine, men takk for fint perspektiv 👍 Anonymkode: 86b1b...e2e
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #4 Skrevet 16. november 2020 Det du beskriver ikke å "gå på en smell", det er utroskap. Anonymkode: 23ece...f06 17
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #5 Skrevet 16. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ok. Besvarte vel ca nada av spørsmålene mine, men takk for fint perspektiv 👍 Anonymkode: 86b1b...e2e Jeg har vært utro én gang i det første forholdet mitt, etter 3,5 år sammen. Lengste forholdet mitt varte 13 år. Anonymkode: df5a7...cba
flygefisk1 Skrevet 16. november 2020 #6 Skrevet 16. november 2020 Du går ikke på "en smell" du er jo kontinuerlig utro, noe som virker relativt planlagt og greit. Fra din side. Hvor gammel er du egentlig? Umoden nok, si. 12
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #7 Skrevet 16. november 2020 før jeg leste Hi ordentlig, så tenkte jeg på de kveldene hvor jeg virkelig fråtser i potetgull og sjokolade 😜 DET er å ryke på en smell for meg 😆 Anonymkode: 84281...dc5 16
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #8 Skrevet 16. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: før jeg leste Hi ordentlig, så tenkte jeg på de kveldene hvor jeg virkelig fråtser i potetgull og sjokolade 😜 DET er å ryke på en smell for meg 😆 Anonymkode: 84281...dc5 Haha! Touche! Det skjer også 😂 Anonymkode: 86b1b...e2e 2
Nuith Skrevet 16. november 2020 #9 Skrevet 16. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: før jeg leste Hi ordentlig, så tenkte jeg på de kveldene hvor jeg virkelig fråtser i potetgull og sjokolade 😜 DET er å ryke på en smell for meg 😆 Anonymkode: 84281...dc5 Samme. Har vært sammen med mannen min i 15 år og det lengste jeg har gått fysisk med noen er håndholding på glattisen. 7
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #10 Skrevet 16. november 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva legger du i «en smell», hvor langt forhold har du vært i, hvor mange ganger har det skjedd? Og hva gjør det med deg? Jeg først: forhold ca 10 år, anser klining og tafsing som å være innenfor begrepet «smell». Ligging er et hakk forbi. Vil anta det kanskje skjer en gang i året i sosiale lag med alkohol involvert. Prating går over i klining, og det tafser gjerne litt. Dagene som følger er veldig forutsigbare. En dag eller to med litt mørke tanker, før jeg rister det av meg og konkluderer med at ingen døde denne gangen heller 😂 Anonymkode: 86b1b...e2e Synes synd på partneren din. Håper han / hun gjør det samme i så fall Anonymkode: 1451c...f2a 7
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #11 Skrevet 16. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes synd på partneren din. Håper han / hun gjør det samme i så fall Anonymkode: 1451c...f2a Det vil jeg nesten anta. Stikkordet her er jo respekt. Respekt for at vi har et liv, og samtidig respekt nok for partner til at vi ikke gjør sånt opp i ansiktet på den andre. Anonymkode: 86b1b...e2e
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #12 Skrevet 16. november 2020 En "smell" vil si at han spiser resten av pizzarestene uten å dele med meg en søndag. Eller at jeg glemmer tiden og ikke følger med på telefonen når han har lovet å hente senest 23.00. (Sammen i 18 år) Det du nevner er ikke en "smell", men uforenelig med å være i et sunt forhold. Anonymkode: 8d4ec...c70 11
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #13 Skrevet 16. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det vil jeg nesten anta. Stikkordet her er jo respekt. Respekt for at vi har et liv, og samtidig respekt nok for partner til at vi ikke gjør sånt opp i ansiktet på den andre. Anonymkode: 86b1b...e2e Hvorfor går du på en smell hvis dere har avtalt at det er ok for begge å være bortpå andre? Da er det vel helt innafor, vel? Anonymkode: df5a7...cba 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #14 Skrevet 17. november 2020 Jeg røk på en smell.. ble så full at jeg fikk total blackout og ikke husker noe som helst. Ble fortalt av noen av de som var på festen hva som hadde skjedd. Vi begynte å kline og det hele endte med at vi hadde sex. Jeg skjønner ikke hvordan det kan ha skjedd. Jeg vil jo være sammen med kjæresten min. Hun sliter skikkelig med om hun vil tilgi meg eller ikke. Anonymkode: 84f9f...eab
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #15 Skrevet 17. november 2020 Har vel opplevd det en gang, svært tidlig i forholdet, som da hanglet (etter ca 1,5 år) hvor jeg endte med å kline med en kompis. Men la kortene på bordet for kjæresten, fikk ordnet opp, og det har aldri skjedd siden. Forholdet varte i 18 år. Om man gjør sånt stadig vekk bør man virkelig vurdere om man er i riktig forhold. Eller hvis begge i forholdet syns det er greit å leve sånn så er det jo greit. Men det er ingen "smell" når det skjer stadig vekk. Tolker at du kaller det "en smell" fordi det er et unntak og noe som bør kunne tilgis. Det du holder på med er ikke det. Det er noe du vet skjer og ikke gjør noe for å unngå. Anonymkode: c26f4...12f 4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #16 Skrevet 17. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg røk på en smell.. ble så full at jeg fikk total blackout og ikke husker noe som helst. Ble fortalt av noen av de som var på festen hva som hadde skjedd. Vi begynte å kline og det hele endte med at vi hadde sex. Jeg skjønner ikke hvordan det kan ha skjedd. Jeg vil jo være sammen med kjæresten min. Hun sliter skikkelig med om hun vil tilgi meg eller ikke. Anonymkode: 84f9f...eab Synes det er patetisk å skylde på fylla. Samme gjorde min nå snart ex. Jeg har selv vært full på fest, og blitt lagt an på av noen jeg synes er attraktive. Jeg har likevel vært avvisende hver eneste gang. Anonymkode: 1451c...f2a 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #17 Skrevet 17. november 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg røk på en smell.. ble så full at jeg fikk total blackout og ikke husker noe som helst. Ble fortalt av noen av de som var på festen hva som hadde skjedd. Vi begynte å kline og det hele endte med at vi hadde sex. Jeg skjønner ikke hvordan det kan ha skjedd. Jeg vil jo være sammen med kjæresten min. Hun sliter skikkelig med om hun vil tilgi meg eller ikke. Anonymkode: 84f9f...eab Hvordan kan en med totalt blackout klare å kline og å gjennomføre sex? Det må jo være umulig. Forstår godt at hun sliter med å tro på det. Anonymkode: 55bfa...657
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #18 Skrevet 17. november 2020 Jeg hadde analsex med bestekompisen til typen. Det var smell det. Anonymkode: 2f22a...529
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #19 Skrevet 17. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde analsex med bestekompisen til typen. Det var smell det. Anonymkode: 2f22a...529 Sier du det. Var det den gangen du fikk smake på din egen medisin? Anonymkode: f0e70...5c4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #20 Skrevet 17. november 2020 En gang ble jeg så drita at det nesten ikke skulle gå an. Jeg klinte med 3 gutter på samme fest. Menn jeg aldri ellers ville tatt på med ildtang. På vei tilbake spydde jeg i taxien. Våknet opp med en fjerde fyr i senga (halvveis påkledd med litt spy på undertøyet, æsj). Heldigvis hadde jeg vært for drita til å ha sex. Etter dette drakk jeg ikke på to år, og noe sånt har aldri sett før eller siden. Er utrolig glad for at jeg var singel. Men ja, vil fortsatt si at jeg gikk på en smell. Anonymkode: a92b5...233
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå