Gå til innhold

Damer går etter badboys og menn går etter badgirls

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har blitt slik idag at menn faktisk liker disse ustabile og slemme damene , slik damer liker badboys.. Her har det blitt helt likt mellom begge kjønn. Alle menn jeg kjenner klager over at damene er ustabile osv... med engang de finner en stabil dame vil dem ikke ha dem til kjæreste .. (mulig bare ff eller kun ligg ) Dette høres helt patetisk ut.. men sånn har det faktisk blitt . Men som sagt «like barn leker best» om man er ustabil selv velger man også nok en ustabil dame.. Men føler også mange stabile menn blir såret av feil damer.. 

Anonymkode: c8bec...ec1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jo penere dem er, jo mer gærne er dem - har jeg hørt blitt sagt om kvinner 🤗

Skrevet

Du må gjerne hevde det, men jeg tror deg ikke uten statistisk belegg. Biologisk lønner det seg ikke og det stemmer heller ikke med min erfaring som mann.

Anonymkode: ebb2a...07c

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror at snille jenter ofte liker badboys og snille gutter liker badgirls. Man trenger kanskje å ha litt spenning i forholdet. Men badgirls og badboys vet kanskje bedre enn å falle for hverandre 🤣

Anonymkode: b6172...7f8

• Liker 1
Skrevet

De fleste går etter normale folk. Jeg som stabil dame har ikke problemer med å bli avvist som mulig kjæreste. 

Anonymkode: 17a28...94f

Skrevet

Heh, nei, synes bad-girls er skikkelig turn-off, også seksuellt. De har oftest en skrue løs.

Anonymkode: 2559e...14b

• Liker 2
Skrevet

Badboy badboy what you gonna do, what you gonna do when I come for you

Anonymkode: dd9a1...38d

• Liker 2
Skrevet

Mange jenter går for "spennende badboys" i ungdommen ++, så vokser de til, da de skjønner at de ikke orker den berg og dal banen av følelsesmessig ustabilitet.. Så er det plutselig mye mere poppis med en stabil "beta mann" som er stabil (økonomisk og på andre måter), for å oppdra barna fra tidligere badboy. For å gjøre det, er det jævlig hendig at de blir smelt tjukt av nye betaen, slik at han blir værende for evig og alltid. 

Dette er selvsagt sannhet med stoooore modifikasjoner 😉

• Liker 3
Skrevet

Damer liker badboys, menn liker snille damer. Slik har det alltid vært

Anonymkode: 6f89e...20a

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal innrømme at mange menn - meg selv inkludert - har en svakhet for borderline-  og dramadamer (hvis de også er visuelt spektakulære). Men veldig få av oss gjør samme tabben igjen når vi har erfart hvor totalt ødeleggende et forhold til en sånn dame kan være.

Anonymkode: 450f6...72c

• Liker 2
Skrevet

Jeg er både badgirl men snill, nærmere mot dum og lav IQ, men ikke noe drama. Hvilken kategori går jeg under? Jeg er også brunette 

Anonymkode: dd9a1...38d

Skrevet

Badgirls har alltid haugevis av interesserte menn  etter seg, så selv om en del menn styrer unna er det mange nok som vil ha dem. De ser ofte bra ut, så derfor.

• Liker 2
Skrevet

Eller... med feminismen som har kommet og mange roller blitt mer flytende, siden menn har mer kontakt med følelsene sine og sådan har mer kjærlighet å gi til andre.

Så kanskje de nå også har fått komplekset hvor de ønsker å hjelpe og fikse andre, slik damer har hatt i lang tid.

De som har kjærlighet for andre selvfølgelig.

Anonymkode: 389e1...669

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...