Tonus Skrevet 16. november 2020 #1 Skrevet 16. november 2020 Noen som vet om en norsk butikk/nettbutikk der man finner sånne lange hårklyper som frisøren bruker? Skulle gjerne hatt for å lage seksjoner i håret når det farges hjemme.
Adara Skrevet 17. november 2020 #2 Skrevet 17. november 2020 19 timer siden, Tonus skrev: Noen som vet om en norsk butikk/nettbutikk der man finner sånne lange hårklyper som frisøren bruker? Skulle gjerne hatt for å lage seksjoner i håret når det farges hjemme. Finnes på normal og glitter, glitter har også sikkert en hjemmeside. Men der har de selvfølgelig ikke de spennene. De har det hvertfall fysisk på de to butikkene. 1
Tonus Skrevet 17. november 2020 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2020 6 timer siden, Adara skrev: Finnes på normal og glitter, glitter har også sikkert en hjemmeside. Men der har de selvfølgelig ikke de spennene. De har det hvertfall fysisk på de to butikkene. Takk for svar! Skulle gjerne hatt det fra en nettbutikk, så jeg slipper å gå rundt i fysiske butikker i disse tider, men da vet jeg det i alle fall om jeg ikke skulle finne det på nettet!
Gjest Kristina S. Skrevet 17. november 2020 #4 Skrevet 17. november 2020 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S.
Tonus Skrevet 17. november 2020 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2020 35 minutter siden, Kristina S. skrev: Lyko.no. Har lett etter slike selv og fant noe der, men størrelsen er ikke oppført så jeg har utsatt det. Kanskje dem en epost. Ser ut som de faktisk har flere forskjellige størrelser også, så her finner jeg nok noe! Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå