Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/1B7Pwq/tampongprodusentene-svikter-oss-fremdeles

Dette selskapet JOHNSON and JOHNSON har vært problematisk lenge de har seriøst hatt søksmål mot babypulver, de er kyniske og tenker bare penger. de måtte betale mange kvinner i erstatning fordi de fikk kreft i underlivet etter å ha brukt babypulveret. Dette selskapet må seriøst boikottes. Og nå bruker de fortsatt dette ordet i sine produkter for mensen.

Dette gjør så vondt. Jeg skriver dette innlegget fordi jeg har en søster som fikk kreft i underlivet, det er ikke greit. Pass på mødre!

Og så er det vondt om barna må vokse opp med et så gammel bruksanvisning. Det jeg lurer på er om de gidder å endre dette. De tenker bare på å tjene penger

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanskelig å forstå hva du egentlig vil fram til her. 

Anonymkode: 5a87a...c04

• Liker 5
Skrevet

Dette har vert kjent i siden jeg var baby nesten, tidlig 90 tallet

men godt det forutsettes å spres :)

Anonymkode: a9a13...679

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er vanskelig å forstå hva du egentlig vil fram til her. 

Babypulver fra den produsenten fører til underlivskreft

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Babypulver fra den produsenten fører til underlivskreft

Hadde jo vært greit med noe kilder, ikke link til et leserinnlegg i VG om tamponger 🙄

• Liker 3
Skrevet

beklager skal prøve å være tydelig. Dette selskapet har vært skandale lenge.

De solgte morsmelkerstatning og sa det er BEDRE enn morsmelk.

Babypulveret deres har gitt kreft i underlivet! De måtte gi erstatning til så mange. 

Og her ser vi at de har feil bruksanvisning på tamponger!

Bare vær forsiktige..... 

Kjøper dere fra dem? De er kjempekyniske!

Skrevet

Kan komme med noen kilder til babypulveret, jeg bare så dette i vg og tenkte fuck dette merket altså. Jeg blir gal

Skrevet
3 minutter siden, DI91 skrev:

beklager skal prøve å være tydelig. Dette selskapet har vært skandale lenge.

De solgte morsmelkerstatning og sa det er BEDRE enn morsmelk.

Babypulveret deres har gitt kreft i underlivet! De måtte gi erstatning til så mange. 

Og her ser vi at de har feil bruksanvisning på tamponger!

Bare vær forsiktige..... 

Kjøper dere fra dem? De er kjempekyniske!

Du mener dette selskapet lager mme? 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jo vært greit med noe kilder, ikke link til et leserinnlegg i VG om tamponger 🙄

Hvis du Google det kommer det opp med en gang

1EC42B3F-22ED-460F-B5FA-A2C997075D62.png

EEE93682-B2D6-437A-AC9B-BF9D25AF8FCB.png

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du Google det kommer det opp med en gang

1EC42B3F-22ED-460F-B5FA-A2C997075D62.png

EEE93682-B2D6-437A-AC9B-BF9D25AF8FCB.png

Ser ingen grunn til å google. Ts kommer med et lite utfyllende innlegg. Hele denne tråden er bare en vits. 

Skrevet

Dette selskapet bør boikottes! De gjorde det samme med morsmelksertatning, de sa det var bedre enn å amme kun for å selge. og her gjør de det igjen. det er kun snakk om salg

Skrevet

beklager jeg skal forsøke å skrive utfyllende, men jeg bare blir så sint! Beklager 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ser ingen grunn til å google. Ts kommer med et lite utfyllende innlegg. Hele denne tråden er bare en vits. 

Snakkes da!

Skrevet
3 minutter siden, DI91 skrev:

Dette selskapet bør boikottes! De gjorde det samme med morsmelksertatning, de sa det var bedre enn å amme kun for å selge. og her gjør de det igjen. det er kun snakk om salg

Blander du med Nestlé her, eller? 

• Liker 1
Skrevet

Vent jeg skal forsøke å skrive utfyllende :) Kanskje morsmelk var Nestle jeg bare mener det var Johnson, men kan være jeg tok feil AKKURAT der!

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, DI91 skrev:

Vent jeg skal forsøke å skrive utfyllende :) Kanskje morsmelk var Nestle jeg bare mener det var Johnson, men kan være jeg tok feil AKKURAT der!

Du gjorde nok det, ja. Regner med du boikotter absolutt alt fra Nestlé? (og de har mange produkter) Ellers blir jo dette litt hyklersk. 

Skrevet

Dette var jo det mye om i nyhetene for noen år tilbake? Trodde de fleste var klar over dette nå. Kjøper aldri Johnson & Johnson.

Anonymkode: 5687d...c6a

• Liker 2
Skrevet

J&J har vært så problematiske lenge. Jeg var bare litt sint, derfor ble trådstarten sånn.

Men jeg orker ikke at dette selskapet skal få holde på sånn enda de kan bare ikke slippe unna med absolutt alt! Denne infoen er nødt til å spres fordi det er faktisk et veldig populært merke. Jeg så de senest på Normal-butikken her om dagen. Jeg blir redd for å bruke alle produktene deres. De har jo mye for babyer. Shampoo, olje.... you name it. Så er de også ansvarlig for tamponger, og i bruksanvisningen står det feil. barna våre skal vokse opp også, de skal få mensen også. Det er ikke greit for dem å lese så feil! Dette selskapet er så kyniske!!!

Skrevet
8 minutter siden, DI91 skrev:

J&J har vært så problematiske lenge. Jeg var bare litt sint, derfor ble trådstarten sånn.

Men jeg orker ikke at dette selskapet skal få holde på sånn enda de kan bare ikke slippe unna med absolutt alt! Denne infoen er nødt til å spres fordi det er faktisk et veldig populært merke. Jeg så de senest på Normal-butikken her om dagen. Jeg blir redd for å bruke alle produktene deres. De har jo mye for babyer. Shampoo, olje.... you name it. Så er de også ansvarlig for tamponger, og i bruksanvisningen står det feil. barna våre skal vokse opp også, de skal få mensen også. Det er ikke greit for dem å lese så feil! Dette selskapet er så kyniske!!!

Synes ikke de er særlig problematisk. Tenker din aversjon mot selskapet bunner i uvitenhet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...