AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #1 Skrevet 16. november 2020 Hei, jeg er for tiden gravid med nummer 2. har ekstrem svangerskapskvalme og er helt sengeliggende. Går bare på do i løpet av dagen, og kanskje noen runder rundt i huset. Men det er alt jeg klarer. Har en 2-åring som nå far tar fullt ansvar for. Jeg har derimot så dårlig samvittighet over 2-åringen. Jeg får han i senga på morgenen, etter barnehagen og før natta, slik at vi kan snakke og kose litt. Men foruten det klarer jeg ikke bidra med noe. hvirdan vil dette bli i lengden, dersom formen min ikke blir bedre ? Vil han «glemme» meg, og være mest knyttet til sin far? Synes dette er så vanskelig, og prøver å ta meg sammen, men jeg blir så fort dårlig når jeg er oppe. Gråter mye, og synes det er tungt å være uten gutten min. Jeg har 6 mnd igjen av svangerskapet😢 Anonymkode: 34d2e...1b3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #2 Skrevet 16. november 2020 Det er en periode, de husker ikke noe av det. Kos og lek masse når du først kan. Send barnet til lek og morro andre plasser. Anonymkode: e3999...ddb 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #3 Skrevet 16. november 2020 Har du vært i kontakt med lege? Det finnes kvalmestillende midler du kan forsøke hvis du ikke har prøvd det alt. Det ville jeg definitivt gjort. Ellers så husk at du ikke er fullstendig fraværende, toåringen ser deg jo hver dag og får prate med deg. Det hjelper ingen med dårlig samvittighet, dette må man bare gjøre det beste ut av og ta en dag av gangen. Det er heldigvis midlertidig. Anonymkode: ada29...f24
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #4 Skrevet 16. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har du vært i kontakt med lege? Det finnes kvalmestillende midler du kan forsøke hvis du ikke har prøvd det alt. Det ville jeg definitivt gjort. Ellers så husk at du ikke er fullstendig fraværende, toåringen ser deg jo hver dag og får prate med deg. Det hjelper ingen med dårlig samvittighet, dette må man bare gjøre det beste ut av og ta en dag av gangen. Det er heldigvis midlertidig. Anonymkode: ada29...f24 Hei, ja, har dessverre prøvd alt, og ingen tabletter hjelper😭 Anonymkode: 34d2e...1b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå