Gjest Gjest Skrevet 3. august 2005 #1 Del Skrevet 3. august 2005 Noen som har blitt misfornøyde etter operasjon med fettsuging? Dro dere tilbake og "klagde". Ble dere operert på nytt, gratis? Jeg ble operert ved fornebu klinikken for ca 4 mnd siden. Fettsuging av magen. Er virkelig ikke fornøyd.. Merker ingen ting. Vet det kan ta tid før man ser det endelige resultatet, men jeg bør vel ha merket noe forskjell nå. Familien min kan ikke se forskjell, jeg kan ikke se forskjell og jeg merker heller ingen forskjell på klærne mine. Jeg skal tilbake nå den 15. august på etter sjekk... Håper virkelig jeg får en ny operasjons time gratis. Er så redd for at han ikke skal være ening med meg. Da har jeg virkelig kastet penger ut av vinduet! Det kostet faktisk mye å ta denne operasjonen.. Har egentlig ikke lyst til å legge meg under kniven en gang til.. Men med det resultatet jeg sitter igjen men nå, føler jeg at jeg er nødt. Noen som har opplevd lignene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2005 #2 Del Skrevet 4. august 2005 Ingen som har opplevd lignene? Har alle vært fornøyde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2005 #3 Del Skrevet 5. august 2005 Trodde det kunne ta opp til 6 - 8 mnd. før resulatet kom jeg...Og at det er viktig å trene og slikt mens en "ventet" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusePine Skrevet 6. august 2005 #4 Del Skrevet 6. august 2005 Hvordan kan det ta så lang tid da? De tar jo vekk masse fett.. Eller samler det seg vann der i stedet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2005 #5 Del Skrevet 6. august 2005 Fant dette: Hvilket resultat kan jeg forvente? Vi kan med sikkerhet si at det meste av fettet på utsiden av magemuskelen kan fjernes sammen med slapp hud. Hengebuk (fettforkle) fjernes alltid helt. Slappe magemuskler sammen med mye fett inne i bukhulen, vil ofte gi et dårligere resultat. Menn har ofte mer fett inne i bukhulen enn kvinner. Stor svai i ryggen får også magen til å bule ut og se større ut enn den i virkeligheten er. Stor overvekt gir sjelden et fullt ut tilfredsstillende resultat. Av og til blir det små "eselører" i endene av arret. Jo mer løs hud som fjernes, jo større er dette problemet. Vanligvis forsvinner "ørene" av seg selv i løpet av et års tid. De kan eventuelt fjernes senere ved en liten operasjon i lokalbedøvelse. Praktisk talt alle er godt fornøyd med resultatet, og føler de er kvitt en byrde. En mageplastikk kan forbedre ditt utseende og øke ditt velvære. Det er imidlertid aldri helt sikkert at operasjonen gir deg akkurat den magen du har ønsket deg. Realistiske forventninger er derfor viktig for dem som skal gjennomgå dette inngrepet. Vet ikke hvordan du så ut før operasjonen...var det veldig mye hud og fett, overvektig, normalvektig? Alt dette spiller inn. I og med at det har vært en del programmer som inneholder fettsuging(extreme makeover etc), så har det alltid sagt at det kan ta opp til 6-8-12 mnd. før resulatet er det ultimate...hevelser, vann etc. gjør dette. Det er også viktig at en under denne tiden holder seg i form med trening og mageøvelser. (Som sagt; sett det på TV)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mavel Skrevet 6. august 2005 #6 Del Skrevet 6. august 2005 Forresten; Kan du sammenlignes med noen av disse bildene? http://www.fornebuklinikken.no/index.php?id=139585 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 6. august 2005 #7 Del Skrevet 6. august 2005 Mageplastikk og fettsuging av magen er vel ikke det samme. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mavel Skrevet 6. august 2005 #8 Del Skrevet 6. august 2005 Alle disse bildene er etter et år... http://www.fornebuklinikken.no/index.php?id=141035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2005 #9 Del Skrevet 6. august 2005 Det er jeg som skrev det første innlegget. Altså da jeg opererete meg sa de til meg at jeg raskt ville merke at jeg hadde blitt mindre, og at etter ca tre mnd kunne se forskjeller.. Men det endelig resultatet kan ta opptil 6-12 mnd. Det som er poenget er at jeg ikke ser eller merker noen ting etter tre mnd. De må ha gjort en for dårlig jobb?, tatt ut forlite fett..? Det blir spennende å høre hva han sier når jeg skal tilbake den 15. august. Håper han sier at han vil operere meg på nytt. Ellers blir jeg skikkelig deppa. Har tross alt brukt mye penger for å fa en fin mage.. Ps: jeg trener mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2005 #10 Del Skrevet 31. august 2005 Det er jeg som skrev det første innlegget. Altså da jeg opererete meg sa de til meg at jeg raskt ville merke at jeg hadde blitt mindre, og at etter ca tre mnd kunne se forskjeller.. Men det endelig resultatet kan ta opptil 6-12 mnd. Det som er poenget er at jeg ikke ser eller merker noen ting etter tre mnd. De må ha gjort en for dårlig jobb?, tatt ut forlite fett..? Det blir spennende å høre hva han sier når jeg skal tilbake den 15. august. Håper han sier at han vil operere meg på nytt. Ellers blir jeg skikkelig deppa. Har tross alt brukt mye penger for å fa en fin mage.. Ps: jeg trener mye! ← Hvordan gikk det? Ble du fettsugd på nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2005 #11 Del Skrevet 31. august 2005 Det gikk så som så. Han sa at det er noen som har hardt fett på magen, og det er vanskelig å fjerne. Noe som jeg da har. Han hadde prøvd å fjerne så mye han kunne. Konklusjonen ble at jeg skal tilbake etter jul, altså etter ett år etter operasjonen, så skal han ta en titt på magen min. kanskje han vil gå inn å prøve å fjerne litt mer. Ganske ufornøyd med resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå