AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #1 Skrevet 16. november 2020 Hvordan gikk dette for de av dere som har opplevd det? Tenker da så klart på dere som ble skilt og har barn med eksmannen, og han fant seg en ny. For min del gruer jeg meg skikkelig, og har ikke lyst til å forholde meg til henne i det hele tatt. Min eksmann gikk fra meg for henne, og bare et halvt år senere ble hun gravid. Jeg vet at jeg ikke kan unngå henne for alltid, siden hun nå blir en del av mine barns liv, men alt er så nytt...og rått...og sårt enda, og nå skal barna treffe henne for første gang - og bare det kjenner jeg gjør vondt... Er så redd for hvordan jeg skal reagere når jeg treffer henne, og er rett og slett nervøs for at jeg kommer til å "miste alle hemninger" og si rett ut hva jeg mener om henne... Eller at jeg så vidt kommer til å greie å si ett eneste ord... Anonymkode: 36dd2...ba0
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #2 Skrevet 16. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan gikk dette for de av dere som har opplevd det? Tenker da så klart på dere som ble skilt og har barn med eksmannen, og han fant seg en ny. For min del gruer jeg meg skikkelig, og har ikke lyst til å forholde meg til henne i det hele tatt. Min eksmann gikk fra meg for henne, og bare et halvt år senere ble hun gravid. Jeg vet at jeg ikke kan unngå henne for alltid, siden hun nå blir en del av mine barns liv, men alt er så nytt...og rått...og sårt enda, og nå skal barna treffe henne for første gang - og bare det kjenner jeg gjør vondt... Er så redd for hvordan jeg skal reagere når jeg treffer henne, og er rett og slett nervøs for at jeg kommer til å "miste alle hemninger" og si rett ut hva jeg mener om henne... Eller at jeg så vidt kommer til å greie å si ett eneste ord... Anonymkode: 36dd2...ba0 Menn må som regel ha en annen for å klare å bryte ut av et forhold de ikke lengre ønsker å være i. Feigt, men da har han på en måte vært ferdig med deg før han valgte henne. Vet ikke om det hjelper? Uansett, som sett på kg så kommer dette til å skje henne i fremtiden også. Så fort han vil ut av det forholdet så velger han samme teknikk som med deg. Anonymkode: ee573...fb9 10
Karianne30 Skrevet 16. november 2020 #3 Skrevet 16. november 2020 Tror du det vil hjelpe deres fremtidige forhold om du skjeller henne ut? Både til henne og din eksmann? Skjønner fristelsen, men...og jeg har vært på begge sider i en slik situasjon. 9
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #4 Skrevet 16. november 2020 Flott! Da kan dere endelig snakke ut. Og hvis du tror hun ikke kommer til å si rett ut hva hun mener om deg så er du jævlig naiv. Anonymkode: 37e02...3e6
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #5 Skrevet 16. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flott! Da kan dere endelig snakke ut. Og hvis du tror hun ikke kommer til å si rett ut hva hun mener om deg så er du jævlig naiv. Anonymkode: 37e02...3e6 Hva i helvete🤦 Anonymkode: 60143...9c4 45
ella_b Skrevet 16. november 2020 #6 Skrevet 16. november 2020 Jeg har ikke opplevd noe av dette, men tenker ærlig talt det går fint om du ikke får ut noen særlige ord. Barna fortjener ikke ei mor som går av skaftet/setter kjepper i hjulene for deres relasjon til farens kjæreste eller barna hennes. Så kanskje ikke gjør det. Prøv å være dannet mens de er i nærheten. Men du trenger vel ikke unne dama en trivelig samtale heller. Får du ikke ut noen ord, kan hun stå der og nyte stillheten 💁🏼♀️ 12
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #7 Skrevet 16. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva i helvete🤦 Anonymkode: 60143...9c4 Jeg hadde gledet meg, hvis jeg var Ts! Eller kanskje mer hvis jeg var den nye!!! Anonymkode: 37e02...3e6
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #8 Skrevet 16. november 2020 Hadde glatt stått over å møte tøyta som ødela barnas familie Anonymkode: 074ef...0e4 18
Bernardette Skrevet 16. november 2020 #9 Skrevet 16. november 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan gikk dette for de av dere som har opplevd det? Tenker da så klart på dere som ble skilt og har barn med eksmannen, og han fant seg en ny. For min del gruer jeg meg skikkelig, og har ikke lyst til å forholde meg til henne i det hele tatt. Min eksmann gikk fra meg for henne, og bare et halvt år senere ble hun gravid. Jeg vet at jeg ikke kan unngå henne for alltid, siden hun nå blir en del av mine barns liv, men alt er så nytt...og rått...og sårt enda, og nå skal barna treffe henne for første gang - og bare det kjenner jeg gjør vondt... Er så redd for hvordan jeg skal reagere når jeg treffer henne, og er rett og slett nervøs for at jeg kommer til å "miste alle hemninger" og si rett ut hva jeg mener om henne... Eller at jeg så vidt kommer til å greie å si ett eneste ord... Anonymkode: 36dd2...ba0 Hva er det du liksom kan "mene om henne", som du er redd du kan komme til å si rett ut? Det er da eksmannen din som valgte å satse dobbelt, og endelig gå når det var klart. 18
flygefisk1 Skrevet 16. november 2020 #10 Skrevet 16. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde gledet meg, hvis jeg var Ts! Eller kanskje mer hvis jeg var den nye!!! Anonymkode: 37e02...3e6 Hvorfor det?
flygefisk1 Skrevet 16. november 2020 #11 Skrevet 16. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hadde glatt stått over å møte tøyta som ødela barnas familie Anonymkode: 074ef...0e4 Samme her. Hvorfor skal jeg avtale å møte dem for å hilse på? Det trengs ikke, gitt. Jeg skal ikke ha en fremtidig relasjon til noen av dem uansett, foruten at barna skal hentes/leveres og kanskje ha begge foreldre tilstede ett par ganger i året. Har ikke vært i situasjonen selv, og skal heller ikke trenge å ende opp der heller. Så har ingen konkrete råd sånn sett, men står for det jeg skrev over her nå. Og kan legge til TS, at du trenger ikke si noe mer enn "hei" - og så reise videre. Hun vet allerede nok om deg, og du har ingen glede eller interesse av dette i det hele tatt. Så spar deg for sorgen. 8
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #12 Skrevet 16. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde glatt stått over å møte tøyta som ødela barnas familie Anonymkode: 074ef...0e4 Strengt tatt eksmannen til ts som ødela familien vel? 🤔 Har selv gått inn i et forhold med en gift mann.. Var uvitende om at mannen var gift og fikk et passelig slag i tryne da dette ble opplyst om etter 5mnd! Kan jo være denne "tøyta" har vært i samme situasjon. Mye rasshøl av noen menn der ute Anonymkode: 2e871...2d3 25
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #13 Skrevet 16. november 2020 3 minutter siden, Bernardette skrev: Hva er det du liksom kan "mene om henne", som du er redd du kan komme til å si rett ut? Det er da eksmannen din som valgte å satse dobbelt, og endelig gå når det var klart. Tenkte på det samme. Anonymkode: fb5e9...3c0
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #14 Skrevet 16. november 2020 13 minutter siden, AnonymBruker said: Er så redd for hvordan jeg skal reagere når jeg treffer henne, og er rett og slett nervøs for at jeg kommer til å "miste alle hemninger" og si rett ut hva jeg mener om henne... Hva er det du mener om henne da? Regner med det er mannen som eventuelt fortjener å få høre det? Forstår at det frister, men det fører ingenting godt med seg annet enn at du blir sett på som en antagonist og hun blir sett på som et offer som fortjener beskyttelse og sympati. Anonymkode: 690ae...b41 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 Populært innlegg #15 Skrevet 16. november 2020 Hun tror på alt som er stygt om deg. Hun tror på elskerinnetalen. Det er synd på henne. Vis henne din beste side av deg selv så har ingen noe å ta deg på. Vis de at du er over deres tøys, selv om du ikke er det. På kvelden får de da ikke snakket om hvor uhøflig du er og eksen din får ikke svart "ja, stakkars meg..." Anonymkode: ee573...fb9 61
ella_b Skrevet 16. november 2020 #16 Skrevet 16. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hun tror på alt som er stygt om deg. Hun tror på elskerinnetalen. Det er synd på henne. Vis henne din beste side av deg selv så har ingen noe å ta deg på. Vis de at du er over deres tøys, selv om du ikke er det. På kvelden får de da ikke snakket om hvor uhøflig du er og eksen din får ikke svart "ja, stakkars meg..." Anonymkode: ee573...fb9 Tar tilbake alt jeg har sagt. Dette er åpenbart løsningen. 33
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #17 Skrevet 16. november 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun tror på alt som er stygt om deg. Hun tror på elskerinnetalen. Det er synd på henne. Vis henne din beste side av deg selv så har ingen noe å ta deg på. Vis de at du er over deres tøys, selv om du ikke er det. På kvelden får de da ikke snakket om hvor uhøflig du er og eksen din får ikke svart "ja, stakkars meg..." Anonymkode: ee573...fb9 Det er ikke sikkert mannen snakker stygt om eksen. Men ja, best å ikle gi dem grunn til det heller. Anonymkode: 016f4...01e 4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #18 Skrevet 16. november 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke sikkert mannen snakker stygt om eksen. Men ja, best å ikle gi dem grunn til det heller. Anonymkode: 016f4...01e Jeg vedder på at han har brukt elskerinnetalen. Anonymkode: ee573...fb9 14
~ m a u d e ~ Skrevet 16. november 2020 #19 Skrevet 16. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hun tror på alt som er stygt om deg. Hun tror på elskerinnetalen. Det er synd på henne. Vis henne din beste side av deg selv så har ingen noe å ta deg på. Vis de at du er over deres tøys, selv om du ikke er det. På kvelden får de da ikke snakket om hvor uhøflig du er og eksen din får ikke svart "ja, stakkars meg..." Anonymkode: ee573...fb9 Yes! Yes! Yes! Hadde egentlig tenkt å si at du behøver da ikke møte henne med en eneste gang, dersom du gruer deg sånn. Og det mener jeg forsåvidt enda, det at de haster inn i ting, betyr ikke at du må være klar med en gang. Men så fikk jeg se denne, og jeg stemmer med på denne. Om du har det i deg, skru av alle følelser, og skru på all sjarm for en slik anledning. Det kommer GARANTERT til å gagne deg. 16
Rant Skrevet 16. november 2020 #20 Skrevet 16. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Menn må som regel ha en annen for å klare å bryte ut av et forhold de ikke lengre ønsker å være i. Feigt, men da har han på en måte vært ferdig med deg før han valgte henne. Vet ikke om det hjelper? Uansett, som sett på kg så kommer dette til å skje henne i fremtiden også. Så fort han vil ut av det forholdet så velger han samme teknikk som med deg. Anonymkode: ee573...fb9 Om han vil ut av forholdet med henne da, det vil tiden vise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå