Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjørt dobbeltspill med flere og ting begynner nå å snøre seg sammen. Jeg vet at på et eller annet tidspunkt i fremtiden så vil sannheten komme frem, og de vil snu meg ryggen. Jeg kommer til å miste alt - og da inkluderer det familie og barn - alt kommer til å gå så jævli til helvete

Jeg føler jeg er helt i et vakum nå og jeg bare venter på at det skal smelle. Det er helt jævli å tenke på hvordan jeg har fucka opp livet mitt . Jeg skjønner dem jeg ville gjort det samme selv men jeg bare tenker at hva skal jeg da gjøre videre med livet mitt ? 

Er det noe vits i å fortsett da lissom? 

Anonymkode: 65e10...b64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pust rolig, start på nytt, kanskje like greit at ting blir avslørt og du kan starte på nytt med friske, ærlige ark? Du vil bli overrasket over hvem som står der når alt går til helvete, du er nok ikke så alene som du tror. 

Anonymkode: fa02a...8e9

• Liker 5
Skrevet

Opp til deg. Vil du finne nye måter å fucke det opp på så er det ikke vits, da gjør du det bare verre for deg selv, og det påvirker ditt neste liv.

Dersom du er interessert i å gjøre noe bedre og fikse livet derimot så bør du selvsagt ikke gi opp.

Anonymkode: 27b7a...b6f

Skrevet

Det er ikke sikkert det er så ille som du tror. Jeg var også i en situasjon der jeg spilte dobbeltspill, og ting kom frem i lyset. Det var beinhardt, men jeg måtte bare legge meg flat. En utrolig tung periode fulgte, men det fortjente jeg jo. Jeg kom meg helskinnet ut av det. Jeg hadde selvmordstanker da det sto på, men fikk profesjonell hjelp. Råder deg til å skaffe deg en form for hjelp, i hvert fall snakke med noen. 

Anonymkode: 199a0...467

• Liker 3
Skrevet

Så TS... Du skriver at alt kommer til å gå til helvete. Mener du da det er ingen mulighet til å rette opp det du har gjort galt?

Er det snakk om juridisk straff eller "bare" andres fordømmelse du frykter? Det voksne og riktige å gjøre her, er uansett å ta ansvar for det du har gjort og leve med konsekvensene.

Anonymkode: 8a2b4...f60

• Liker 3
Skrevet

Start arbeidet med skadebegrensning før det smeller.

Anonymkode: 82b51...fa4

• Liker 6
Skrevet

Er det utroskap det er snakk om? Isåfall er det familien din som er offeret her, og ikke du. Legg kortene på bordet, og ta ansvar for dine handlinger. Det er godt mulig at du mister familien din, men ta ihvertfall lærdom av dette. Begynn heretter å tenk på hvilke konsekvenser dine handlinger får. 

Anonymkode: 16ee3...b57

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...