AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #1 Del Skrevet 16. november 2020 Jeg skjønner ikke helt hva jeg gjør galt. Prøver å krølle håret innimellom, men selv om alt riktig, faller krøllene ut etter ti minutter. Ser folk på YouTube som børster gjennom krøller og tar på de og sånt, PG krøllene blir, jeg skjønner det ikke! Jeg løser forsiktig opp krøllene med fingrene og mister nesten alt. Jeg bruker varmebeskyttende og en fleksibel hårspray i håret først. Krøller det, og samler opp krøllen og setter fast med spenne så det blir avkjølt i en krøll. Lar det kjøle seg helt ned, slipper det ned kjempeforsiktig, mer hårspray. Løser det forsiktig opp, så ser det fint ut i fem minutter... og så forsvinner det. Om jeg tar på det eller børster det, blir det helt rett igjen (eller rett og frizzy som regel) Håret mitt er ganske medium, verken tykt eller tynt, glatt eller grovt. Har litt naturlige bølger. Det er veldig sunt, jeg farger det ikke, vasker det en gang i uka, lufttørker det som regel. Og varmestyler sjeldent siden det ikke er noen vits... Har denne nå, men har prøvd flere andre, og det samme skjer med bølgetang også, eller når jeg bruker rettetang for å prøve å krølle https://www.elkjop.no/product/styling-og-velvare/krolltang/CI91X1/remington-proluxe-krolltang-ci91x1 Hjelp! Jeg har ingen planer om å krølle fet hver dag, men av og til har jeg lyst til å dolle meg opp litt ekstra. Anonymkode: 7c97f...731 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #2 Del Skrevet 19. november 2020 Dytt... Anonymkode: 7c97f...731 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #3 Del Skrevet 19. november 2020 Prøv å krølle det når det er håndkletørt. Enten med krølltang eller «overnight heartless curls» Anonymkode: fa617...1c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 19. november 2020 #4 Del Skrevet 19. november 2020 På 16.11.2020 den 15.47, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke helt hva jeg gjør galt. Prøver å krølle håret innimellom, men selv om alt riktig, faller krøllene ut etter ti minutter. Ser folk på YouTube som børster gjennom krøller og tar på de og sånt, PG krøllene blir, jeg skjønner det ikke! Jeg løser forsiktig opp krøllene med fingrene og mister nesten alt. Jeg bruker varmebeskyttende og en fleksibel hårspray i håret først. Krøller det, og samler opp krøllen og setter fast med spenne så det blir avkjølt i en krøll. Lar det kjøle seg helt ned, slipper det ned kjempeforsiktig, mer hårspray. Løser det forsiktig opp, så ser det fint ut i fem minutter... og så forsvinner det. Om jeg tar på det eller børster det, blir det helt rett igjen (eller rett og frizzy som regel) Håret mitt er ganske medium, verken tykt eller tynt, glatt eller grovt. Har litt naturlige bølger. Det er veldig sunt, jeg farger det ikke, vasker det en gang i uka, lufttørker det som regel. Og varmestyler sjeldent siden det ikke er noen vits... Har denne nå, men har prøvd flere andre, og det samme skjer med bølgetang også, eller når jeg bruker rettetang for å prøve å krølle https://www.elkjop.no/product/styling-og-velvare/krolltang/CI91X1/remington-proluxe-krolltang-ci91x1 Hjelp! Jeg har ingen planer om å krølle fet hver dag, men av og til har jeg lyst til å dolle meg opp litt ekstra. Anonymkode: 7c97f...731 Det er viktig at du ikke bruker mye balsam i håret før du skal krølle det. Unngå også produkter med olje, voks eller silikon, da disse gjør håret "tungt" og glatt slik at krøllene ikke vil holde. Bruk produkter som tilfører volum og tekstur, og føn gjerne håret tørt med en børste først. Lufttørking er snilt mot håret, men gjør det mykt og gir lite 'hold" for krøller. Ikke bruk glattetang før du krøller håret heller, dette vil også gjøre det vanskeligere å gå krøllene til å holde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #5 Del Skrevet 19. november 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Prøv å krølle det når det er håndkletørt. Enten med krølltang eller «overnight heartless curls» Anonymkode: fa617...1c8 Får man ikke strøm da?😨 Anonymkode: d3c70...6fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå