Gå til innhold

Kvinner! Hvis du kunne velge hvilket som helst utseende og hvilken som helst kropp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem sitt utseende og hvem sin kropp ville du valgt? Poenget her er å poste bilder. Om noen er ekstra modig, så hadde det vært sykt gøy om dere også postet bilde av dere selv, bare for å se hva som er og hva dere drømmer om. 

Dette er bare for moro. Ikke noe stygt ment eller meningen at man skal føle seg dritt, men tenker vi alle en gang har tenkt at vi skulle ønske vi så slik og slik ut. Om det er noen dere ikke kan legge ut bilde av dere vil se ut som, så beskriv gjerne detaljert. :) 

Anonymkode: 63572...0dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som alltid er det vanlig at trådstarter legger ut bilder av seg selv først, så skal vi se om noen følger etter. ;) 

Anonymkode: dc229...b11

• Liker 8
Skrevet

Mitt eget utseende og kropp. 

• Liker 1
Gjest Elder Millennial
Skrevet (endret)

Ville ikke hatt noen andre sin kropp eller utseende. Kunne godt vert litt fastere i fisken (gått ned 60kg) og skulle gjerne hatt penere tenner, men ellers er jeg merkelig fornøyd 😅

Endret av Elder Millennial
Skrevet

Den best mulige utgaven av meg selv. Har ikke lyst til å se ut som noen andre. Ville ikke hatt den tynnste og svakeste kroppstypen, men ville vært veltrent uten å bli for stor. Vil fremdeles være feminin, gå med kjoler, og se ut som en dame. Er faktisk på god vei dit :) 

Anonymkode: 73ac9...6c9

Skrevet

Jeg er jo den jeg er på grunn av hvordan jeg ser ut. Og jeg liker den jeg er. Så da kan jeg heller ikke forandre noe.

Anonymkode: 39e08...462

Skrevet

Jeg er mer og mer glad i mitt eget utseende. Haha, det høres kvalmt ut. Er sånn passe pen, passe bygd kropp. Ingen perfeksjon, men både fordeler og bakdeler. Får høre av både damer og menn at jeg har fint utseende. Har ikke hatt problemer med å få oppmerksomhet fra det motsatte kjønn.

Men jeg ser ikke på utseendet mitt som det mest interessante med meg. Jeg har utdannelse, krevende jobb, hobbier, elsker å lære nye ting, bra humor, flink med folk +++. Hadde jeg vært slående vakker hadde utseendet tatt bort oppmerksomheten fra  alle mine andre egenskaper.

Nå skal jeg slutte å skryte her. Hehe.

Anonymkode: cfad8...202

Skrevet

Jeg hater alt ved meg selv og synes jeg er det styggeste på jord. Aldri livet om jeg hadde lagt ut bilde av meg selv på nett. Er en grunn til at profilbilde på facebook er 15 år gammelt. Jeg har svært få bilder av meg selv generelt og tar sjeldent selfies, for jeg er ikke noe som trengs å bevares på bilder. Vekten er ikke hovedproblemet. Jeg er feit, men jeg var like stygg da jeg var tynn. Jeg har stygg nese som er rund og ekkel, tynn og smal munn, stor og stygg panne, små og stygge øyne i en stygg og ekkel grønn/brun farge som minner litt om oppkast. Jeg er lav, men ikke søt lav, men er ubrukelig og stygg lav. Hater alt ved meg selv, synes hendene mine er feite og ufeminine, jeg kan ikke forklare det men jeg hater hendene mine. Synes synd på hvert et menneske er tar på, får lyst til å si unnskyld for at jeg tar på dem med mine ekle og kvalmende hender. 
Hele min eksistens er bare heslig og uønsket.  

Jeg klarer ikke helt å drømme om å se annerledes ut, for det er ikke mulig å operere meg penere eller sminke meg penere.
Perfekt utsende for meg er Demi Lovato. Men jeg klarer ikke å se for meg at jeg noen gang har så mye verdi og ser slik ut. 

Anonymkode: f9e31...e23

Skrevet

Jeg syns Kendall Jenner har fin kropp og pent ansikt. Jeg syns det er penest å være ordentlig tynn, og gjerne litt høy. Små pupper, litt smale hofter, lange slanke lemmer.

Anonymkode: f5f9f...ce5

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg hater alt ved meg selv og synes jeg er det styggeste på jord. Aldri livet om jeg hadde lagt ut bilde av meg selv på nett. Er en grunn til at profilbilde på facebook er 15 år gammelt. Jeg har svært få bilder av meg selv generelt og tar sjeldent selfies, for jeg er ikke noe som trengs å bevares på bilder. Vekten er ikke hovedproblemet. Jeg er feit, men jeg var like stygg da jeg var tynn. Jeg har stygg nese som er rund og ekkel, tynn og smal munn, stor og stygg panne, små og stygge øyne i en stygg og ekkel grønn/brun farge som minner litt om oppkast. Jeg er lav, men ikke søt lav, men er ubrukelig og stygg lav. Hater alt ved meg selv, synes hendene mine er feite og ufeminine, jeg kan ikke forklare det men jeg hater hendene mine. Synes synd på hvert et menneske er tar på, får lyst til å si unnskyld for at jeg tar på dem med mine ekle og kvalmende hender. 
Hele min eksistens er bare heslig og uønsket.  

Jeg klarer ikke helt å drømme om å se annerledes ut, for det er ikke mulig å operere meg penere eller sminke meg penere.
Perfekt utsende for meg er Demi Lovato. Men jeg klarer ikke å se for meg at jeg noen gang har så mye verdi og ser slik ut. 

Har aldri i hele mitt liv sett noen stygge mennesker. 

Anonymkode: bb906...bd7

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri i hele mitt liv sett noen stygge mennesker. 

Anonymkode: bb906...bd7

Da har du ikke sett meg 🤣

Selv mamma har sagt det rett ut. At sånne som oss (vi er ganske like) vil aldri gjøre det bra i livet, fordi vi er ikke pene nok til å kreve noe fra noen og vi får ikke noe tildelt. Så vi må ta til takke med det vi får tildelt (vi snakket om skole og jobb, hun mente jeg måtte søke på skole og jobb hos Tine på fabrikken, for ingen andre arbeidsgivere vil ansette oss pga utsende). Hun har også sagt at hun ikke var villig til å betale for klassebilder, fordi jeg ser aldri bra ut på kamera. Jeg sverger at jeg kan se folk rynke på nesa når de ser meg, og jeg tror det må være utsende de reagerer på. 
Meeeeen så sier psykologen at mamma drev på med psykisk vold, så hvem vet. Kanskje hun tar feil, men jeg føler ikke det 🤷‍♀️

Så klart, jeg går ikke rundt å er så ærlig i virkeligheten. Jeg prøver å skjule hvordan jeg egentlig tenker og føler rundt meg selv. Men sannheten er det jeg skrev og det er kanskje mange som føler det samme om seg selv. Men det er ikke politisk korrekt å si det høyt. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Da har du ikke sett meg 🤣

Selv mamma har sagt det rett ut. At sånne som oss (vi er ganske like) vil aldri gjøre det bra i livet, fordi vi er ikke pene nok til å kreve noe fra noen og vi får ikke noe tildelt. Så vi må ta til takke med det vi får tildelt (vi snakket om skole og jobb, hun mente jeg måtte søke på skole og jobb hos Tine på fabrikken, for ingen andre arbeidsgivere vil ansette oss pga utsende). Hun har også sagt at hun ikke var villig til å betale for klassebilder, fordi jeg ser aldri bra ut på kamera. Jeg sverger at jeg kan se folk rynke på nesa når de ser meg, og jeg tror det må være utsende de reagerer på. 
Meeeeen så sier psykologen at mamma drev på med psykisk vold, så hvem vet. Kanskje hun tar feil, men jeg føler ikke det 🤷‍♀️

Så klart, jeg går ikke rundt å er så ærlig i virkeligheten. Jeg prøver å skjule hvordan jeg egentlig tenker og føler rundt meg selv. Men sannheten er det jeg skrev og det er kanskje mange som føler det samme om seg selv. Men det er ikke politisk korrekt å si det høyt. 

Får vondt av din opplevelse og jeg skal garantere det er din mors usikkerhet som har gått utover deg. 

Psykologen har rett i at det er psykisk mishandling.

Garanterer igjen at du ikke er en Quasimodo, men helt gjennomsnittlig pen dame.

• Liker 3
Skrevet

Jeg kunne tenkt meg en Victoria Secret lignende kropp.  Syns de er passe slanke og ser passelig trent ut.   Det verste er at jeg nok ikke er så så langt unna med mine 65 kg fordelt på 1,76m.   Hadde jeg enda giddet å trene og spist sunt. 

Anonymkode: 16e43...8ae

• Liker 1
Skrevet

Shakira i glansdagene😎

Anonymkode: 63ae3...2a8

• Liker 2
Skrevet

Beklager men jeg er litt imot denne tråden fordi jeg tror ikke den gjør godt, men bidrar til at folk føler seg dårlige... Alle er bra nok som de er ❤️

Anonymkode: 09b06...c74

Skrevet

Jeg ville hatt sjiraff-kropp med en blåhval-penis. Høye menn med store peniser er populære vettu

Anonymkode: 03908...8b2

Skrevet

Altså denne fyren fra Deutschland hat Talent ( det samme som norske talenter i Norge) , tar seg selv så lite høytidelig at jeg tror det må være drømmekroppen pga selvsikkerheten og den totale mangelen på å bry seg om hva andre mener om kroppen. Han ble faktisk kjendis i Tyskland fordi han ikke bryr seg en pøkk.  Antijanteloven i praksis 😜😁

20201116_233549.jpg

Anonymkode: 2f545...870

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...