AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #1 Skrevet 16. november 2020 Spesielt nå frem mot jul. Har så lyst å finne på ting med barna, men er redd jeg «overser» noe. Jeg tenker ting som baking, juleverksted, gå tur, gjerne gjøre en god gjerning for andre mennesker.. Hva mer?😊 Anonymkode: 0fc68...ce7
Arkana Skrevet 16. november 2020 #2 Skrevet 16. november 2020 De kan lage julekort, eller lage julegaver til besteforeldre. Jeg vet ikke alder på barna dine, men de kan f.eks. perle noe fint og så kan du klistre på magnetteip fra Clas Ohlson bakpå og så blir det en fin kjøleskapsmagnet. De kan male på glass som kan bli fine telyslykter eller fylles med hjemmelagede brente mandler eller noe annet godt. Eller dere kan kjøpe en tegn selv-kalender og så kan barna tegne fine bilder til hver måned. Bake julekaker. Kjøpe og pakke inn gaver som dere gir bort til noen som samler inn julegaver til de som trenger det. Flette julekurver er gøy og noe vi ble litt hekta på i fjor. Hvis du leter litt kan du finne mange fine sjablonger på nett som du kan skrive ut og bruke. Alt fra helt enkle til mer avanserte. Dorullnisseverksted koste vi oss veldig med da barna var yngre og alle nissene ble stilt ut i vinduskarmen etterpå. Dere kan lage trolldeig eller silkedeig og stikke ut fine figurer (og skrive god jul eller noe annet i) som stekes og så brukes til å dekorere julegaver med. Eller bruke trolldeigen til å lage julefigurer, eller kanskje en hjemmelaget julekrybbe om dere ønsker det? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå