Gå til innhold

Zalando til å stole på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det mye rot med penger tilbake, levering og returer? Har aldri handlet med dem før. Derfor jeg spør.

Anonymkode: e00c6...8f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hatt problemer med Zalando. Returer er smertefrie, handler man med klarnakonto er betaling enkelt også, 14 dager etter varen er levert og ingenting ved retur.

• Liker 15
Skrevet

Har handlet masse derfra, aldri hatt noe problemer. Null problem å returnere. 

Anonymkode: f07d7...7ee

• Liker 6
Skrevet

Har utelukkende positive erfaringer.

Anonymkode: bd664...999

• Liker 5
Skrevet

Null problem å returnere, du må bare ha tilgang til en printer siden de ikke sender med returlapp.

Anonymkode: 1312e...472

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Null problem å returnere, du må bare ha tilgang til en printer siden de ikke sender med returlapp.

Anonymkode: 1312e...472

Og har man ikke printer, kan man be om å få tilsendt returlapp. 

• Liker 3
Skrevet

Elsker Zalando, men jeg klarer ikke å få betalt med Klarna hos dem selv om kontoen er full og jeg ikke har noen betalingsanmerkninger. Ellers hadde det vært en stor forbedring om de sendte med en returlapp 

Anonymkode: 9a199...46d

• Liker 2
Skrevet

Aldri hatt problemer med zalando. Dog med egen hukomelse, da fakturaen blir vedlagt en mail. Betaler jeg den ikke med en gang, så har det skjedd jeg har glemt den. 2 ganger har det gått 1 mnd på overtid og jeg har kun fått en fin mail om påminnelse. Så nå legger jeg regningen inn til betaling med 1 gang jeg får den.

Returnerer varer ca 1 gang pr bestilling.

Anonymkode: 3d33a...930

Skrevet

Aldri hatt problemer. Jeg har likevel sluttet å handle der da jeg irriterer meg over forskjellsbehandlingen av kunder (enkelte får kun betale med forhåndsbetaling, mange tråder om det her), og jeg rett og slett syns de er for store. Prioriterer heller norske og mindre nettbutikker, eller fysiske butikker. :)

Men absolutt til å stole på ja! 

Skrevet

Takk for svar :) 

alltid greit å vite om man får pakken, og returnert om noe ikke passer.

Anonymkode: e00c6...8f8

Skrevet

Jeg handler veldig mye hos Zalando. Og jeg er veldig fornøyd med de, aldri vært tull. Ene gangen så fikk jeg ikke pakken, da fikk jeg pengene i retur uten noe problem. 

Anonymkode: e25a8...0de

• Liker 3
Skrevet

Kjempe fornøyd med zalando på alle måter .

Anonymkode: 0d5c8...a02

• Liker 2
Skrevet

Kun positive erfaringer.  Rask levering, ingen problem med retur, heller ikke problem ved reklamasjon ved produktfeil. 

Anonymkode: a21bc...b50

• Liker 1
Skrevet

De gangene jeg hadde problemer med retur, er når printeren min ikke virker. Man må printe ut returseddelen nettsiden deres. 

Anonymkode: a9844...ab3

Skrevet

Bare ett problem med Zalando, de har for stort utvalg 🥰
De som kritiserer Zalando for at de må forhåndsbetale er vel de som returnerer omtrent alt de kjøper. Jeg betaler med Klarna, null problem 👍

Anonymkode: 04488...b8f

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare ett problem med Zalando, de har for stort utvalg 🥰
De som kritiserer Zalando for at de må forhåndsbetale er vel de som returnerer omtrent alt de kjøper. Jeg betaler med Klarna, null problem 👍

Anonymkode: 04488...b8f

Nei, det stemmer ikke. Jeg returnerer ganske sjeldent, men plutselig fikk jeg ikke valgt faktura for en lang periode. Handlet ikke der på ett år, og fikk valgt faktura igjen. 

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med kundeservice, men kunne ønske de skrev mål på hvert plagg på nettsiden. Størrelsene S, M og L sier megjo egentlig ingenting. Jeg vil f.eks. vite hvor bred en skjorte er over brystet, det burde ikke være så vanskelig å skrive opp mål på nettsiden sin, det hadde bidratt til færre returnerte plagg. Men ettersom de unnlater å gjøre det antar jeg det er fordi de gjerne vil at folk skal kjøpe mange plagg og glemme å returnere. Det er jo en stor del av businessmodellen deres.

Anonymkode: 22df2...904

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og har man ikke printer, kan man be om å få tilsendt returlapp. 

Har alltid fått returlapp med i sendingen

Anonymkode: 46d2b...6ab

Skrevet

Eneste negative erfaringen jeg har er når jeg selv har bestilt noe som ikke passet til forventningene. Mao, helt smertefritt. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De gangene jeg hadde problemer med retur, er når printeren min ikke virker. Man må printe ut returseddelen nettsiden deres. 

Anonymkode: a9844...ab3

Nei man kan enkelt spørre de som å få tilsendt returetikett i posten  - det står på sidene deres også..

Utelukkende positive erfaringer for min del også

Anonymkode: 8fd7b...d75

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...