AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #1 Skrevet 16. november 2020 I flere tråder går det ikke an å ha en mening uten at man får høre hvor fæl man er og får en lang lekse om det ene og andre. Det er typisk kvinnfolk å tråkke på andre og være vemmelige! Hvorfor!? Dere kan umulig være gift eller ha barn, når dere er så fæle i oppførselen! Dere er onde og ekle og avstøtende! Ikke gode personligheter i dere. Man blir suspendert og kastet ut så fort man forsvarer seg. Det finnes ikke grenser for hvor langt ned man kan tråkkes uten at noen forsvarer en eller at moderator gjør noe med dette! De fleste kvinnfolk er noen ekle og ustabile skvæl! dere kan tråkke på single folk og kalle de fæle og stygge, men når noen nevner damer som er sure og ufine har mann og barn og det stilles spørsmål ved dette, så blir man angrepet og mobbet til tusen! Anonymkode: 54629...f33 4
solmåneogstjerner Skrevet 16. november 2020 #2 Skrevet 16. november 2020 Ok. Ha en fin dag videre 😘 12
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #3 Skrevet 16. november 2020 Nå var jo innlegget ditt utrolig stygt da. Da burde du jo få forvente at noen reagerer? Anonymkode: 4c451...f88 13
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #5 Skrevet 16. november 2020 Gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør? Anonymkode: 22ddf...ced 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #6 Skrevet 16. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: I flere tråder går det ikke an å ha en mening uten at man får høre hvor fæl man er og får en lang lekse om det ene og andre. Det er typisk kvinnfolk å tråkke på andre og være vemmelige! Hvorfor!? Dere kan umulig være gift eller ha barn, når dere er så fæle i oppførselen! Dere er onde og ekle og avstøtende! Ikke gode personligheter i dere. Man blir suspendert og kastet ut så fort man forsvarer seg. Det finnes ikke grenser for hvor langt ned man kan tråkkes uten at noen forsvarer en eller at moderator gjør noe med dette! De fleste kvinnfolk er noen ekle og ustabile skvæl! dere kan tråkke på single folk og kalle de fæle og stygge, men når noen nevner damer som er sure og ufine har mann og barn og det stilles spørsmål ved dette, så blir man angrepet og mobbet til tusen! Anonymkode: 54629...f33 Dette var nå da en "trivelig" HI må jeg si🙄 Har du fått kaffen din i dag? Skjønner at mandager kan være en tøff start på uken. Anonymkode: c5d36...c68 6
Gjest Frosendiva Skrevet 16. november 2020 #7 Skrevet 16. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå var jo innlegget ditt utrolig stygt da. Da burde du jo få forvente at noen reagerer? Anonymkode: 4c451...f88 Hva skrev ts?
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 16. november 2020 #8 Skrevet 16. november 2020 Det er frivillig å være her, så om du synes det er så fælt her er det bare å slette seg 👍
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #9 Skrevet 16. november 2020 3 minutter siden, Frosendiva said: Hva skrev ts? Er dette samme TS, muligens? Anonymkode: 6c552...935
Momma Skrevet 16. november 2020 #10 Skrevet 16. november 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste kvinnfolk er noen ekle og ustabile skvæl! Anonymkode: 54629...f33 Og du selv da, verken dømmende eller forutinntatt? 1
youcancallmejune Skrevet 16. november 2020 #11 Skrevet 16. november 2020 La meg se, du synes altså at det er forkastelig at folk oppfører seg sånn som du gjør selv. Dette ble kanskje litt dumt, eller hva sier du? 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #12 Skrevet 16. november 2020 Det er da ingen tvang og være her. Anonymkode: fc83a...c8c
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #13 Skrevet 16. november 2020 Det er mange menn her og, men skjær alle over en kam du.... Skjerpings sjæææææææl Anonymkode: 80d04...f0f
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #14 Skrevet 16. november 2020 Leste overskriften din og tenkte at det er jeg enig i! Men så leser jeg det du skriver og så er du en av de du snakker om selv..... Anonymkode: 5b600...2fa 7
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #15 Skrevet 16. november 2020 Stått opp med feil fot i dag? Anonymkode: 49b4c...d29 1
Gjest loveli Skrevet 16. november 2020 #16 Skrevet 16. november 2020 (endret) 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: I flere tråder går det ikke an å ha en mening uten at man får høre hvor fæl man er og får en lang lekse om det ene og andre. Det er typisk kvinnfolk å tråkke på andre og være vemmelige! Hvorfor!? Dere kan umulig være gift eller ha barn, når dere er så fæle i oppførselen! Dere er onde og ekle og avstøtende! Ikke gode personligheter i dere. Man blir suspendert og kastet ut så fort man forsvarer seg. Det finnes ikke grenser for hvor langt ned man kan tråkkes uten at noen forsvarer en eller at moderator gjør noe med dette! De fleste kvinnfolk er noen ekle og ustabile skvæl! dere kan tråkke på single folk og kalle de fæle og stygge, men når noen nevner damer som er sure og ufine har mann og barn og det stilles spørsmål ved dette, så blir man angrepet og mobbet til tusen! Anonymkode: 54629...f33 Kaaaaste steeein i glasssshuuuuus. Trallalllalllala! Endret 16. november 2020 av loveli
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #17 Skrevet 16. november 2020 Helt enig med TS. Veldig mange kvinner her inne som er skikkelig giftig og lunefull. Tenker at mange av dem er narsissister og eller har disse tendensene, så du kan dessverre ikke regne med at dem skal innrømme noe feil , eller at det godt kunne blitt en bedre tone i innleggene her inne.. Anonymkode: bbb5d...de7 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #18 Skrevet 16. november 2020 Sååå enig med deg!! Jeg delte en upopulær mening og hele kommentarfeltet handlet nesten bare om meg. Her ser du de sure kjerringene stormer inn å rotter seg i sammen mot deg. Fordi det er få som meg og deg her inne, som deler denne meningen😊 Anonymkode: 4e33e...394 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #19 Skrevet 16. november 2020 Det er jo ikke sånn at andre er idioter selv om de mener noe annet enn deg selv. sånn sett er jeg ening med ts, det må gå an å snakke saklig og si om man er uenig, uten å hogge houe av folk, språklig. Men jeg vet ikke om jeg fikk tak i det konkrete, ts? Anonymkode: c9f9e...cc5
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #20 Skrevet 16. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke sånn at andre er idioter selv om de mener noe annet enn deg selv. sånn sett er jeg ening med ts, det må gå an å snakke saklig og si om man er uenig, uten å hogge houe av folk, språklig. Men jeg vet ikke om jeg fikk tak i det konkrete, ts? Anonymkode: c9f9e...cc5 Ingen her er uenig i overskriften til ts men det er dobbeltmoralen og at ts bruker så krasse ord, akkurat som hun klager over at andre gjør. Stor forskjell. Ikke noe sakelig med innlegget til ts eller "støtten" din. Anonymkode: 5b600...2fa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå