AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #1 Skrevet 16. november 2020 Jeg og eksen har gått fra hverandre for snart 4 år siden, og ingen av oss har hatt noen andre etter bruddet. I går fikk eg vite at eksen har fått seg dame, og jeg kjente jeg ble litt lei meg. Jeg unner jo han virkelig alt godt, og jeg lever godt alene , men jeg vil jo alltid være glad i han som far til barnet mitt . Hvorfor stikker det i meg? Jeg vil jo ikke ha han tilbake heller. Anonymkode: b7795...c46
Pappi Skrevet 16. november 2020 #2 Skrevet 16. november 2020 Det er i hvert fall helt vanlig å føle det slik. Bunner nok litt i at mye av det dere har opplevd sammen som bare var deres, det kommer han nå til å oppleve med en annen. Det vil da kanskje føles som om de opplevelsene du hadde sammen med ham ikke er like spesielle lenger. kanskje
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #3 Skrevet 16. november 2020 15 minutter siden, Pappi skrev: Det er i hvert fall helt vanlig å føle det slik. Bunner nok litt i at mye av det dere har opplevd sammen som bare var deres, det kommer han nå til å oppleve med en annen. Det vil da kanskje føles som om de opplevelsene du hadde sammen med ham ikke er like spesielle lenger. kanskje Ja, sikkert derfor han bruker parfymen som andre brukte også, for å "dele og oppleve mest mulig sammen". Anonymkode: 18505...28e
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #4 Skrevet 16. november 2020 Det er mye i barnas liv man går glipp av etter et brudd. Ofte halvparten av dagene, halvparten av opplevelsene, halvparten av minnene deres. Nå kommer det en ukjent person som skal få ta del i den delen av livet til barnet som du selv ikke er med på. Det er helt naturlig at det er litt sårt. Spesielt hvis det ikke er krangling og dårlig stemning mellom deg og far, kan det føles litt som om hun tar din plass i barnets liv. Uansett hvor godt hun kommer overens med barnet, er det viktig å være trygg på at hun aldri kan erstatte deg. Prøv å ikke la barnet forstå dersom du er sjalu. Voksne følelser er ikke barns ansvar. La barnet forstå (etterhvert) at det er lov å bli glad i denne kjæresten til far, så barnet ikke føler at h*n svikter deg hvis de går godt overens. Anonymkode: dfa9b...b51 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå