Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal man holde ut i et forhold om sex og intimitet er borte?
Eller er det ok å bryte forhold pga dette

Vi sliter med andre ting også, men det er jeg mer tålmodig på og jeg mener vi skal klare å løse alt det andre
Men sexen fungerer dårlig og vi har alltid være ulike der og da kommer det jo ikke til å bli bra uansett

Drit i å komme med dømmende kommentarer - noen skal alltid komme med dritt og noen her inne er super hjelpsomme 

Anonymkode: a6cf1...f05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mangel på nærhet og sexlyst henger sammen med andre problemer i forholdet. Begynn å jobbe med problemene så kan fort alt ordne seg. Prøv samlivsterapi om dere ikke har gjort det.

Men om dere alltid har vært ulike der så kan det bli vanskelig. Det blir sjeldent bedre enn det var i starten av forholdet, så om det var dårlig alt da så kan det bli vanskelig. Da er spørsmålet hva som er viktigst, og hva kan man leve med?

Anonymkode: 231ca...edb

Skrevet

Jeg hadde ikke holdt ut i et forhold uten sex og intimitet. Det er helt dealbreaker for meg, jeg må ha nærhet for å ha det bra i et forhold.

Så ja jeg synes det er helt greit å slå opp pga dette, vil også anta at man mister følelser når det ikke er noe nærhet å få

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde ikke holdt ut. Veldig viktig for meg. 

Kvinne 45

Anonymkode: f9c8b...ed9

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal man holde ut i et forhold om sex og intimitet er borte?
Eller er det ok å bryte forhold pga dette

Vi sliter med andre ting også, men det er jeg mer tålmodig på og jeg mener vi skal klare å løse alt det andre
Men sexen fungerer dårlig og vi har alltid være ulike der og da kommer det jo ikke til å bli bra uansett

Drit i å komme med dømmende kommentarer - noen skal alltid komme med dritt og noen her inne er super hjelpsomme 

Anonymkode: a6cf1...f05

Hva er argumentet for å bli i forholdet? HI nevner kun grunner til å avslutte.

Skrevet

Hvis der ikke er intimitet og sex og dere heller aldri har vært kompatible på det planet noensinn burde dere aldri blitt sammen i utgangspunktet. Kanskje lurt å legge ballen dø før dere hater hverandre.

Anonymkode: beb80...1b1

• Liker 1
Skrevet

Hvis de viktige tingene i forholdet fungerer godt, eller er i bedring, synes jeg ikke du bør være for fiksert på sex. Den blir uansett en parentes i det lange løp.

Anonymkode: 9e848...2b9

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis de viktige tingene i forholdet fungerer godt, eller er i bedring, synes jeg ikke du bør være for fiksert på sex. Den blir uansett en parentes i det lange løp.

Anonymkode: 9e848...2b9

Temmelig mange setter seksuallivet helt der oppe blant de "viktige" tingene.  Hva som stemmer for deg, er nok ikke fasit for flertallet.  

Anonymkode: 5a769...dbf

Skrevet

Jeg tenker at i bunn og grunn er det ingen andre enn dere som kan svare på dette. Hva er viktigst for deg? Dette med sex er vanskelig, for man skal jo ikke presse andre til å gjøre noe man ikke vil heller. Det er faktisk veldig viktig. 

Er du villig til å ofre denne delen for å være sammen, fordi kjærligheten er sterk, så kan du velge det om partneren er enig. Hvis intimiteten er veldig viktig for deg og dere bare ikke klaffer, så er det også lov å avslutte på grunn av det. 

Hvis dere velger å være sammen, men har noen problemer å jobbe med, så kan dere jo prøve parterapi. Masse lykke til uansett utfall! 

Anonymkode: a4535...506

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis der ikke er intimitet og sex og dere heller aldri har vært kompatible på det planet noensinn burde dere aldri blitt sammen i utgangspunktet. Kanskje lurt å legge ballen dø før dere hater hverandre.

Anonymkode: beb80...1b1

Mulig, men ikke nødvendigvis. Jeg vil si det kommer an på hvor viktig seksualitet er for dem. For noen er det emosjonelle viktigst, og de er villige til å ofre sexenn hvis de ikkeer kompatible. For andre igjen er sex veldig viktig. 

Anonymkode: a4535...506

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...