Gå til innhold

Frisører - Ber jeg om noe umulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er muligens en vanskelig kunde, men jeg er ute etter en (for meg) perfekt blond farge. Jeg har testet 6 ulike frisører her i Ålesund men ingen får det til synes jeg. Jeg er mellomblond (lys musegrå?) i utgangspunktet og ønsker en kald blond farge. Jeg viser alltid bilde til frisørene av fargen jeg ønsker og derfor bør det ikke være noen misforståelser heller. 
Se vedlagt bilde. Jeg ønsker fargen til venstre, men ender alltid opp med en av de andre 3 fargene. Enten blir det mørk heksegrått, eller gylden blond, eller ihjelbleket så jeg ser ut som en lyspære. Forventer jeg noe som ikke er mulig? Jeg er så lei av å betale over 2000 kr og aldri bli i nærheten av fornøyd. 

3DF5D00D-D454-4593-A33E-A3D867EB81AA.jpeg

Anonymkode: 80bfb...457

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på du ikke er en av disse :fnise: ? 

i still see yellow.jpg

Anonymkode: 2d0d1...fcd

• Liker 7
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

i still see yellow.jpg

Hehe, neeei jeg synes ikke det selv da 🙈 Mener bildene jeg la ut er ganske på kornet. Og noen ganger blir det altfor grått også, nesten blågrått (ref bilde 2) så ikke alltid det er for gult 😛

Anonymkode: 80bfb...457

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

i still see yellow.jpg

🤣🤣

Anonymkode: 0321f...de4

Skrevet

Vil ikke si du er kravstor, men dessverre så er det mange frisører uten skikkelig fargekunnskap, det er ikke bare og blande og hei hvor det går, type hår, farge kvalitet alt spiller en rolle og det som funket på en kunde med tilsynelatende lik farge funker ikke nødvendigvis på deg.. 

Skrevet

Jeg ville heller ha prøvd den samme frisøren flere ganger, slik at hun kan gjøre noe annet enn hun gjrode sist. Ikke så lett når alle må starte på blanke ark.. Jeg har et vanskelig hår, men sammen med fast frisør har vi funnet en farge som funker for meg. Det satt ikke på første forsøk..

Anonymkode: 0a0e8...747

• Liker 6
Skrevet

Jeg synes den gyldenblonde fargen var nydelig 😍

Anonymkode: 685c9...e81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...