AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #1 Del Skrevet 16. november 2020 Mannen klør og holder på hele tiden. Og har veldig tørr hodebunn. Det blir små skorper. Trenger tips til noe som funker. Anonymkode: 91517...a5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 16. november 2020 #2 Del Skrevet 16. november 2020 Jeg hadde problemer med kløe og ekstremt tørr, flassende hodebunn før. Kjøpte da denne shampooen fra merket Kerastase hos Blush.no, for tørr og flassende hodebunn. Den hjalp virkelig! Både flassen forsvant og kløen også. Du skriver ingenting om flassende hodebunn hos han i tillegg til kløen, men hvis han ikke har flass, kanskje denne shampooen av samme merke for sensitiv hodebunn kan være verdt å prøve for han...? Det er et veldig godt kvalitetsmerke på hårprodukter, det er sikkert! https://www.blush.no/product/895765/haarpleie/shampoo/krastase-specifique-bain-rich 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #3 Del Skrevet 16. november 2020 Vet ikke om det er flass. Men det er gjerne hvitt dryss på sofaen når han sitter der og klør. Det blir også små skorper. Anonymkode: 91517...a5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #4 Del Skrevet 16. november 2020 Fungoral fungerer ganske bra for meg. Blir ikke "kurert", det kommer alltid tilbake, men det løser problemet for en stund. Anonymkode: 5ab7b...57d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #5 Del Skrevet 16. november 2020 Har han virkelig tørr hodebunn eller sier du det bare fordi det flasser? Jeg trodde hele tiden at jeg hadde allergi etter all den tid med fungoral å div annet styr bare for at det tok en måned før det var tilbake igjen. Så fant jeg ut at jeg egentlig har et veldig lukket å fett hår. for meg fungerer dr bronner som basisk såpe veldig godt(å den er jævli billig🙈) men den er hard på både hud å hår, men flassen er bort å håret er mye mer livlig Anonymkode: 95ce4...220 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #6 Del Skrevet 16. november 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke om det er flass. Men det er gjerne hvitt dryss på sofaen når han sitter der og klør. Det blir også små skorper. Anonymkode: 91517...a5c Flass kommer i flere former. Noen har fet flass og det er det vi kaller "flass". Den fete typen flass henger seg ofte fast i håret fordi den er fet og klebrig. Denne flassen er forårsaket av en type sopp, tror jeg det er, og man bruker gjerne Fungoral shampoo fra apoteket til problemet. Men tørr og sensitiv hodebunn, altså den veldig tørre typen, flasser også, særlig når man krafser og klør i den. Da drysser det tørr flass ned på f.eks. skuldrene eller stolen/sofaen man sitter i. Dette er ikke sopp. Anonymkode: f2201...cba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå