AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #1 Skrevet 16. november 2020 Har en kompis som er sammen med ei dame som har 2 barn fra før av. Barna er to gutter, 10-15 år. Han har naturlig blitt barnas far da de ble sammen mens barna fortsatt gikk i barnehagen. Biologiske far har aldri vært i bildet. Jeg har kjent fyren for 1 år siden gjennom jobb, men blitt mye bedre kjent nå under korona, siden vi har bestemt oss for å være en av våres 5 nærkontakter. Jeg har vært på besøk når dama har vært på besøk hos venninner eller familie, ofte kommer jeg for å se på fotball med han og barna. Litt PlayStation, ellers så drar vi ut å spiller fotball sammen. Jeg har egentlig bare vært på besøk når dama er borte. Nå kommer jeg fra en mer følelsesløs familie, så kan hende det er jeg som er rar her. Men han pleier be barna stryke/puse han (med klær på selvfølgelig) for at de skal få gjøre ting. Barna spør om å få spille PlayStation, så sier han at de kan de hvis de stryker han på bena i 10 min. Samma uansett hva de spør om (spille fotball ute, spise godteri, alt mulig rart). Ungene gidder jo ikke dette, og gjør et halvhjerta forsøk i 1 min, også spiller de PlayStation. Mitt inntrykk er at barna syntes dette er ork, de virker ikke noe særlig opptatt av å ha slik nærkontakt med han. Jeg syntes hvertfall det er en veldig merkelig ting å be stebarna om å gjøre. Er jeg rar her? Jeg vet jo at kompisen min ikke mener dette på noe seksuell måte! Men jeg merker jo at barna ikke liker det. De blir sånn «åh nå igjen, sånn nå er jeg ferdig, kan jeg spise sjokolade nå??!» Jeg bare tenker at jeg selv hadde syntes dette hadde vært ubehagelig som tidlig tenåring, å måtte stryke min far på bena... det hadde vært totalt uaktuelt for meg. mann 35 Anonymkode: be777...061 7
Gjest Trynefaktor Skrevet 16. november 2020 #2 Skrevet 16. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har en kompis som er sammen med ei dame som har 2 barn fra før av. Barna er to gutter, 10-15 år. Han har naturlig blitt barnas far da de ble sammen mens barna fortsatt gikk i barnehagen. Biologiske far har aldri vært i bildet. Jeg har kjent fyren for 1 år siden gjennom jobb, men blitt mye bedre kjent nå under korona, siden vi har bestemt oss for å være en av våres 5 nærkontakter. Jeg har vært på besøk når dama har vært på besøk hos venninner eller familie, ofte kommer jeg for å se på fotball med han og barna. Litt PlayStation, ellers så drar vi ut å spiller fotball sammen. Jeg har egentlig bare vært på besøk når dama er borte. Nå kommer jeg fra en mer følelsesløs familie, så kan hende det er jeg som er rar her. Men han pleier be barna stryke/puse han (med klær på selvfølgelig) for at de skal få gjøre ting. Barna spør om å få spille PlayStation, så sier han at de kan de hvis de stryker han på bena i 10 min. Samma uansett hva de spør om (spille fotball ute, spise godteri, alt mulig rart). Ungene gidder jo ikke dette, og gjør et halvhjerta forsøk i 1 min, også spiller de PlayStation. Mitt inntrykk er at barna syntes dette er ork, de virker ikke noe særlig opptatt av å ha slik nærkontakt med han. Jeg syntes hvertfall det er en veldig merkelig ting å be stebarna om å gjøre. Er jeg rar her? Jeg vet jo at kompisen min ikke mener dette på noe seksuell måte! Men jeg merker jo at barna ikke liker det. De blir sånn «åh nå igjen, sånn nå er jeg ferdig, kan jeg spise sjokolade nå??!» Jeg bare tenker at jeg selv hadde syntes dette hadde vært ubehagelig som tidlig tenåring, å måtte stryke min far på bena... det hadde vært totalt uaktuelt for meg. mann 35 Anonymkode: be777...061 Nei, det var merkelig
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #3 Skrevet 16. november 2020 Det er merkelig uansett om det er stebarn eller egne barn Anonymkode: e5811...ae3 38
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #4 Skrevet 16. november 2020 Folk har de rareste vaner da. At de er stebarna hans ville jeg ikke hengt meg så opp i. Han har jo vært faren deres nesten hele livet... Anonymkode: 55567...c22 7
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #5 Skrevet 16. november 2020 Stryke på bena? .. virkelig? Det å "betale" med å ta på den voksnes kropp er svært svært spesielt, og litt bekymringsverdig. Og med så store barn er det enda mer spesielt. Tenåringer er generelt ikke glad i kroppskontakt. Jeg har sagt til barna når de var små at de kan få ditten og datter om jeg får en klem, men det er ikke ofte. Og blir noe helt annet. Anonymkode: 7af8e...aaf 39
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #6 Skrevet 16. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Folk har de rareste vaner da. At de er stebarna hans ville jeg ikke hengt meg så opp i. Han har jo vært faren deres nesten hele livet... Anonymkode: 55567...c22 Ja er riktig det 😊 Jeg ville bare forklare situasjonen ts Anonymkode: be777...061
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #7 Skrevet 16. november 2020 Det høres både rart og ekkelt ut. Anonymkode: fb1ad...dce 14
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #8 Skrevet 16. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Stryke på bena? .. virkelig? Det å "betale" med å ta på den voksnes kropp er svært svært spesielt, og litt bekymringsverdig. Og med så store barn er det enda mer spesielt. Tenåringer er generelt ikke glad i kroppskontakt. Jeg har sagt til barna når de var små at de kan få ditten og datter om jeg får en klem, men det er ikke ofte. Og blir noe helt annet. Anonymkode: 7af8e...aaf Ja er helt enig, en klem er noe helt annet med småbarn. Og disse barna er ikke veldig kosete av seg. Jeg merker jo at de er negativt innstilt på å gi han slik stryking. ts Anonymkode: be777...061 8
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #9 Skrevet 16. november 2020 Høres ganske forstyrrende ut. Men det trenger jo ikke å være bekymringsverdig. Anonymkode: 8236a...5ea 6
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #10 Skrevet 16. november 2020 Synes ikke noe om at barn/ungdommer må "betale" for å få gjøre noe ved å ta på den voksne, enten det er steforelder eller forelder. Merkelig. Anonymkode: 0c9d2...34d 12
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #11 Skrevet 16. november 2020 Jeg ville sagt det til han. Enten via spøk "gidder du sende den ølen der, eller må jeg kose på deg først?" eller mer alvorlig som "er ikke barna litt for store til å måtte stryke på deg for å få ting...?" Alt ettersom hvordan forholdet deres var. Men jeg hadde definitivt sagt noe og vist at jeg reagerte på det. Anonymkode: 3b7dd...caf 42
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #12 Skrevet 16. november 2020 For en ekkel fyr 😝 Anonymkode: 1d7ac...796 9
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #13 Skrevet 16. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg ville sagt det til han. Enten via spøk "gidder du sende den ølen der, eller må jeg kose på deg først?" eller mer alvorlig som "er ikke barna litt for store til å måtte stryke på deg for å få ting...?" Alt ettersom hvordan forholdet deres var. Men jeg hadde definitivt sagt noe og vist at jeg reagerte på det. Anonymkode: 3b7dd...caf Har vært veldig usikker på om jeg skal kommentere det eller ikke, siden jeg ikke vet om det er jeg som er unormal som reagerer. Men dette her kunne jeg lett ha sagt! ts Anonymkode: be777...061 11
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #14 Skrevet 16. november 2020 Sa til datteren min en gang hun spurte om jeg kunne kjøre henne og en venninne et sted, at joda - om de lakket tåneglene mine først. Jeg vet at min datter hatet det - så forventet egentlig at jeg skulle slippe ut og kjøre.. Hun overrasket meg gitt.. Kan det være derfor han gjør det ? Anonymkode: 62d02...107 4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #15 Skrevet 16. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sa til datteren min en gang hun spurte om jeg kunne kjøre henne og en venninne et sted, at joda - om de lakket tåneglene mine først. Jeg vet at min datter hatet det - så forventet egentlig at jeg skulle slippe ut og kjøre.. Hun overrasket meg gitt.. Kan det være derfor han gjør det ? Anonymkode: 62d02...107 Hehe! Jeg aner ikke, nå ber jo ikke disse unga om at han skal reise seg opp av sofaen i det hele tatt. Handler jo bare om ting som å få spise godteri utenom en lørdagskveld, de henter jo sjokoladen selv i skapet. Og de klarer fint å sette på PlayStation selv! Så det blir nok ikke helt det samme når ditt stebarn faktisk ba deg gjøre noe fysisk som å kjøre de et sted. Det blir ikke en slags bytting av handlinger i situasjonen jeg beskriver. ts Anonymkode: be777...061 1
Carrot Skrevet 16. november 2020 #16 Skrevet 16. november 2020 Neste gangdu er vitne til dette kan du spørre, hva er greia med at ungene må kjøpe seg goder ved å pjuske deg egentlig? 21
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #17 Skrevet 16. november 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sa til datteren min en gang hun spurte om jeg kunne kjøre henne og en venninne et sted, at joda - om de lakket tåneglene mine først. Jeg vet at min datter hatet det - så forventet egentlig at jeg skulle slippe ut og kjøre.. Hun overrasket meg gitt.. Kan det være derfor han gjør det ? Anonymkode: 62d02...107 Det er jo litt annerledes, det er jo mer som en tjeneste. Eksempelet som er med klem kunne jo man gjøre, men ikke ofte - det er sjeldent jeg "ber" om klem fra barna mine og da ihvertfall ikke som betaling. Det er heller motsatt, jeg lager pannekaker, så kommer de og gir meg en (uoppfordret) klem. Da jeg var liten pleide jeg å massere skuldrene til min mor, hun har stiv rygg og jeg hadde sterke hender. Det har jeg fortsatt med i voksen alder - men "pusing" høres rart ut. Anonymkode: 33ae0...6a8 4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #18 Skrevet 16. november 2020 Det høre SYKT ut! Anonymkode: 9c293...57b 7
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #19 Skrevet 16. november 2020 Veldig spesielt om han hadde vært barnas far og. Anonymkode: d1d93...0ca 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå