Gå til innhold

Mann: Jeg klarer ikke komme fort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan gå over 1 time før jeg i det heletatt nærmer meg. 

Er dette vanlig? Hva tenker dere damer om en slik mann?

Anonymkode: 97862...a1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er det når du runker?

Anonymkode: 60f83...091

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det når du runker?

Samme.

Skrevet

Ta deg en uke eller to med ronkefri. Hvis du ikke klarer det, så ikke hold igjen når du ronker. Bruk mye glidemiddel og konsentrer deg om penishode.

Skrevet

Hva med sånn pirre krem fra Kondomeriet? 

Skrevet

Hm, personlig hadde jeg ikke orket penetrering i en time, det hadde ødelagt nytelsen og føltes som stress, så jeg hadde foretrukket at vi hadde gitt blaffen i orgasme, da. Sex skal være nytelse og kos, ikke et jag etter å få orgasme.

Anonymkode: 4d07c...dbc

• Liker 5
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hm, personlig hadde jeg ikke orket penetrering i en time, det hadde ødelagt nytelsen og føltes som stress, så jeg hadde foretrukket at vi hadde gitt blaffen i orgasme, da. Sex skal være nytelse og kos, ikke et jag etter å få orgasme.

Helt enig.. 

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trenger han å komme ved penetrering da?

Skrevet

K45

Det der hadde jeg ikke giddet! Jeg hadde blitt totalt ødelagt selv, og mest sannsynlig begynt å kjede meg underveis.

Anonymkode: b88fd...0a3

• Liker 2
Skrevet

Jeg (vi) har gjerne samleie en time og mer, men hadde ikke klart det om det var jag hele tiden. Roer ned, koser og pirrer jevnlig. 

Om det ikke er slik at du er ufølsom og må runke veldig hardt er det antagelig mentalt. Samme som mange kvinner strever med, at man blir litt stresset for å bruke for lang tid, og så blir det selvforsterkende som problem. Slik har jeg selv hatt det som kvinne, og det er ene årsaken til at vi begynte med å stresse ned og innstille oss på å nyte i langdrag. Det tok av presset på at jeg måtte komme innen "akseptabel" tid. Så fant vi ut at vi likte det slik også. Vi har fortsatt med det etter at jeg klarte å komme ut av å føle på at det tok for lang tid. 

Dersom du må runke hardt/fort for å komme også bør du nok prøve å kutte ut å runke en stund. 

Anonymkode: 94ef1...e27

Skrevet

Jeg tenker at du må senke skuldrene og fokusere på å nyte i stedet for å komme. Og da mener jeg virkelig nyte uten engang å håpe på at du kommer. Bare vær til stede.

Som forrige anonym skriver, så kan problemet være selvforsterkende. Du forventer at du ikke klarer å komme og så blir det enda vanskeligere.

Slapp av! Kommer du, så kommer du. Hvis du var mannen min, ville jeg fokusert mer på forspillet og kosen. Og ikke jage mot orgasmen.

(PS: Det kan også være en ide å søke hjelp hvis problemet blir for stort.)

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dette vanlig? Hva tenker dere damer om en slik mann?

Et par kontrollspørsmål:

Går du på medisiner? 

Har du gått på antidepressiva, noensinne? 

Har du hatt problemer med korsryggen?  

Hvis det bare er mistanke om for hardt grep ved onanering, så hjelper det ikke med en ukes pause. Prøv å hold deg en måned. 

Anonymkode: ab778...bc1

• Liker 2
Skrevet

Kanskje du bare har vært med egoistiske jenter som ikke vet hvordan de skal tilfredsstille en mann?

Anonymkode: de4e1...48e

Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du bare har vært med egoistiske jenter som ikke vet hvordan de skal tilfredsstille en mann?

Anonymkode: de4e1...48e

Godt forsøk, men det utgår jo, siden han ikke greier det på egenhånd heller.  De fleste mannfolk er eksperter på egen tilfredsstillelse.  

Anonymkode: ab778...bc1

Gjest Alterego666
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dere dårlig tid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...