Gå til innhold

Bor i sorgens hus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mistet min bestemor for 14 uker siden, jeg har enda ikke fått tatt dette ordentlig innover meg, men regner med at det gjør det etter eksamen. Hun jeg leier hos som jeg kjenner veldig godt har fått kreft. Og hun har blitt kjempe dårlig nå. Alt ser så mørkt ut nå. Jeg føler selv jeg har det greit for øyeblikket, men jeg merker jeg er veldig sliten. Det føles ut som at det er så mye som har skjedd på kort tid. Når jeg ser på huset jeg bor i så ser jeg bare et hus der alle er i sorg. Det liksom ikke en friplass lenger. 

Jeg har vurdert å spørre hun jeg er forelsket i om jeg kan komme til hun noen dager bare får å få litt avbrekk fra mørket. Men jeg føler også det er litt unaturlig. Hun bor i Bergen og jeg Oslo. Det er nesten ikke noe hyggelig å være hjemme lenger. Alt med dette huset er liksom bare sorg. Med familien så er det så mye snakk om bestemor. Jeg ønsker bare å få en avbrekk fra alt det vonde, selvom jeg føler selv at dette ikke har gått ordentlig inn på meg. Jeg har ikke fått noe følelsesutbrudd, men man blir jo uansett sliten av dette. Jeg føler bare på at det er unaturlig å spørre henne om jeg kan komme, men jeg trenger sårt et avbrekk. Hun vet at jeg har mistet min bestemor. 

Ville dere uansett spurt henne om dere var meg? Å bare forklart hvordan det var

Anonymkode: de37f...f82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du skal spørre kjæresten din om du ikke kan få være litt hos henne. Er det ikke akkurat dette en har en kjæreste til? Kjærlighet?!❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Troyamin skrev:

Jeg synes du skal spørre kjæresten din om du ikke kan få være litt hos henne. Er det ikke akkurat dette en har en kjæreste til? Kjærlighet?!❤

Uttrykket meg kanskje feil, men jeg er bare forelsket og vet ikke hva hun føler. Men vi har ganske mye kontakt 

Anonymkode: de37f...f82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uttrykket meg kanskje feil, men jeg er bare forelsket og vet ikke hva hun føler. Men vi har ganske mye kontakt 

Anonymkode: de37f...f82

Da satser du på at hun vil ha deg der. Så lenge du sier det sånn som du skrev det her, så burde hun forstå deg❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...