Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så redd for forandring, men kjenner at jeg trenger det! Er livredd for å bli dømt av andre som ikke kjenner meg (på en ny arbeidsplass, er ikke flink til å vise hvem jeg er) og hva om jeg ikke blir flink nok i en ny jobb? Hva om ingen liker meg? 

Jeg trenger et gigantisk dytt i rumpa og selvtilliten. 

Anonymkode: 05a18...464

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva om du er flink? Hva om alle liker deg? Hva om det er det lureste valget du har gjort noen sinne?

Anonymkode: 808ad...e7c

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Tenk deg hvor enorm belønningen er når du våger da! 😃 Ikke bare blir hverdagen din bedre, selvtilliten din og mestrings følelsen du får av at du våget får du åså. Akkurat nå har du verken jobben eller selvtilliten så det virker tøffere men på andre siden av det valget blir det bedre :nigo: Selvfølgelig vil de like deg! Bare utifra det du skriver her virker du hyggelig ☺️ Men du må la folk få lov til å bli kjent med deg . Folk har som oftest mer enn nok med å være redd for å bli dømt selv de, så de har ikke tid til å dømme deg :P 

Anonymkode: 0a717...a96

• Liker 4
Skrevet

Hvor lenge har du vært på din arbeidsplass?

Grunnet dårlig timing har jeg jobbet i 5 forskjellige bedrifter etter 8 år i arbeidslivet. Man må bare ta det som det kommer. For min del var jeg takknemlig for å få jobb og erfaring. Syns faktisk det er interessant å se hvordan ting blir gjort i de forskjellige bransjene. Se på det som en styrke. Det er bra med forandring!

Anonymkode: a9506...f72

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge har du vært på din arbeidsplass?

Grunnet dårlig timing har jeg jobbet i 5 forskjellige bedrifter etter 8 år i arbeidslivet. Man må bare ta det som det kommer. For min del var jeg takknemlig for å få jobb og erfaring. Syns faktisk det er interessant å se hvordan ting blir gjort i de forskjellige bransjene. Se på det som en styrke. Det er bra med forandring!

Har vært på samme plass i 8 år. Er derfor det er så skummelt å bytte jobb, føler liksom at jeg «er» jobben min. Men i det siste har jeg begynt å stagnere. Holder egentlig bare ut pga kjekke kollegaer og tryggheten det for meg. Men hodet mitt skriker etter mer lærdom og nye utfordringer. 

TS

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Har vært på samme plass i 8 år. Er derfor det er så skummelt å bytte jobb, føler liksom at jeg «er» jobben min. Men i det siste har jeg begynt å stagnere. Holder egentlig bare ut pga kjekke kollegaer og tryggheten det for meg. Men hodet mitt skriker etter mer lærdom og nye utfordringer. 

TS

Nå som du har erfaring og kompetanse kan du søke jobb og være kresen. Det er luksus! 

• Liker 3
Skrevet
On 11/16/2020 at 11:24 AM, AnonymBruker said:

TS

Jeg er også der at jeg ønsker mer kunnskap og lærdom men har en sykdom som vanskeliggjør en heltidsstilling og kampen om fastjobb eller jobb der jeg ønsker. 

Anonymkode: 2c410...99a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...