Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som flyttet sammeni løpet av de første månedene og ting endret seg, kjæresten viste seg fra andre sider? De sier jo at man kjenner ikke hverandre godt helt  i starten og at det tar litt tid før alt kommer frem. Hva er deres erfaringer?

Anonymkode: c7444...275

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og eksen flyttet sammen etter 3uker, og var sammen i 8år. Var ikke kjent med hverandre fra før, så kan jo si vi hoppet i det😅

Gikk faktisk veldig bra, var bare et par episoder i starten hvor vi klønet litt. Vi var ganske like av natur da, tror det hadde mye å gjøre med hvor bra det gikk. 

Anonymkode: b5742...441

Skrevet

Her flyttet vi sammen etter kun 3 mnd. Jeg ble gravid knapt 1 år etterpå. 
Totalt katastrofe. Ting dukket opp litt etter litt og jeg fikk endelig se hvilket menneske det var. Endte med brudd og jeg ble alenemor. 

Mitt råd til deg er å vente, bli godt kjent først. Jeg har lært av mine feil 

Anonymkode: 26e48...386

• Liker 1
Skrevet

Vi hadde kjent hverandre litt i ca 5 mnd, men vært sammen i ca en mnd. Var praktiske grunner til det. Er fortsatt sammen etter 12 år. 

Skrevet

Å bo hver for seg er uansett best i forhold, prøv det først.

Anonymkode: 17cb4...455

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å bo hver for seg er uansett best i forhold, prøv det først.

Anonymkode: 17cb4...455

Dette er selvfølgelig aldri det beste for et forhold.

Og folk med kjærlighet forstår det.

Anonymkode: 68121...6dd

• Liker 1
Skrevet

Det er umulig å vite hvem som endrer seg, og når. Ofte kommer endringen etter noen måneder, av og til kommer den etter at man har flyttet sammen og får kjenne på samboer-utfordringer, og verst er det når endringen kommer etter at man får barn, og man virkelig merker at man ikke er fri lenger, eller at kun mannen skal være det.

Lurt å vente en stund før en flytter sammen, og spesielt før en får barn. Selv om endringer kan være lite synlig, så kan noen røde flagg vise seg. Vær våken, og hør på magefølelsen. Observer og før dagbok. Betro deg til venninner om røde flagg, så du ikke gradvis godtar WTF-oppførsel

Anonymkode: 5bf3c...973

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er umulig å vite hvem som endrer seg, og når. Ofte kommer endringen etter noen måneder, av og til kommer den etter at man har flyttet sammen og får kjenne på samboer-utfordringer, og verst er det når endringen kommer etter at man får barn, og man virkelig merker at man ikke er fri lenger, eller at kun mannen skal være det.

Lurt å vente en stund før en flytter sammen, og spesielt før en får barn. Selv om endringer kan være lite synlig, så kan noen røde flagg vise seg. Vær våken, og hør på magefølelsen. Observer og før dagbok. Betro deg til venninner om røde flagg, så du ikke gradvis godtar WTF-oppførsel

Anonymkode: 5bf3c...973

Etterpåklokskap er gøy.

Men fullstendig ubrukelig hvis man ikke klarer å anvende kunnskapen i nåtid.

Skrevet

Jeg flytta sammen med eksen etter 3 mnd. Var sammen i 7 år... han viste seg å være psykopat og det var veldig vanskelig å få flyttet vekk fra han igjen. 
Nå 3 år etter bruddet er jeg fortsatt ikke kvitt han og alle sparepengene mine går bort i advokatutgifter. 

anbefaler deg å bli godt kjent før dere flytter sammen. 

Anonymkode: edc26...854

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg flytta sammen med eksen etter 3 mnd. Var sammen i 7 år... han viste seg å være psykopat og det var veldig vanskelig å få flyttet vekk fra han igjen. 
Nå 3 år etter bruddet er jeg fortsatt ikke kvitt han og alle sparepengene mine går bort i advokatutgifter. 

anbefaler deg å bli godt kjent før dere flytter sammen. 

Troll.

Bare send en kompis på besøk til han så slipper du alle advokatutgifter.

Fordi man må sette hardt mot hardt mot slike mennesker, det er det eneste de forstår, og det vet du nok godt allerede dersom du har vært i et forhold med en sånn person.

Fordi de kan aldri gi noe mykt, de kan aldri gi forståelse.

Og så spørs det hvem som er hardest!!!!!!!!!!!!!

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er selvfølgelig aldri det beste for et forhold.

Og folk med kjærlighet forstår det.

Hehe...prøv noen brudd og diverse delinger av boet, kjøp ditt eget hus flere ganger og så kan du gjenta den uttalelsen....😏

Anonymkode: 6caa4...113

• Liker 3
Skrevet

Vel, mannen flyttet inn til meg etter 3 dates 🤣 eller ikke helt offisielt, men han sov alle netter hos meg og var bare gjennom for å hente klær en gang i blant. Etter 1.5 mnd begynte vi å se etter ny leilighet. 

3 mnd etter vi traff hverandre  hadde kjøpt leilighet sammen 😅 I midten av tjueårene begge to.

Nå er  i godt gift i over 5 år med barn nr 2 på vei. Vi har vært sammen i vel 9 år og er minst like forelsket enda🥰 

Anonymkode: e53ce...c6c

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe...prøv noen brudd og diverse delinger av boet, kjøp ditt eget hus flere ganger og så kan du gjenta den uttalelsen....😏

Anonymkode: 6caa4...113

Hehe.. prøv et forhold med en narsissist du, så vet du ingenting om normale forhold lenger.

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Troll.

Fordi man må sette hardt mot hardt mot slike mennesker, det er det eneste de forstår, og det vet du nok godt allerede dersom du har vært i et forhold med en sånn person.

Sorry ass, ikke troll. Har barn, så det bedrer ikke akkurat situasjon å sende en fyr på døra hans. 

• Liker 3
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her flyttet vi sammen etter kun 3 mnd. Jeg ble gravid knapt 1 år etterpå. 
Totalt katastrofe. Ting dukket opp litt etter litt og jeg fikk endelig se hvilket menneske det var. Endte med brudd og jeg ble alenemor. 

Mitt råd til deg er å vente, bli godt kjent først. Jeg har lært av mine feil 

Anonymkode: 26e48...386

🙋‍♀️ signerer dessverre denne

Anonymkode: fb358...335

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sorry ass, ikke troll. Har barn, så det bedrer ikke akkurat situasjon å sende en fyr på døra hans. 

Går fint an å snakke ut likevel, trenger ikke å drepe noen heller akkurat.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

🙋‍♀️ signerer dessverre denne

Anonymkode: fb358...335

Samme her 🙆‍♀️

Anonymkode: 1cbf1...04c

Skrevet

Jeg og eksen ble sammen i russetiden som 17- og 18-åringer. Flyttet sammen nærmest med én gang og bodde sammen i 7 år. Det var mye konflikter og kaos, og det ble slutt... Men det fungerte ganske lenge!

Anonymkode: 03271...0d4

Skrevet

Nå har jeg ikke opplevd det selv, da jeg alltid går sakte fram.

Men kjenner jo til flere hvor det har gått veldig fort fram. Og ingen av de er sammen i dag, og den parten som ønsket at det skulle gå raskt, viste seg og være en annen, enn de gå inntrykk av. 

Anonymkode: e054b...d16

Skrevet
På 16.11.2020 den 15.36, AnonymBruker skrev:

Troll.

Det er ikke meg du siterer, men du må nok forholde deg til realiteten, og være klar over at det ikke er alle som har kamerater som vil risikere å bli politianmeldt, kanskje straffedømt, risikere å miste jobb etc. for å banke opp andres ekser. Da er du passe naiv. Du er også passe naiv om du tror det holder kun å prate med en slik person, en høflig anmodning vil han bare flire av.

Det hun kan gjøre, er å forsvare seg. Være forberedt den dagen han dukker opp på døra. Ikke sikkert han ser den komme.

Anonymkode: 6d4af...337

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...