Gå til innhold

Hvilke spill til Nintendo switch vil du anbefale for gutt 7-8 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen tips?

Anonymkode: 84838...887

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syn helt ærlig ikke at de burde få en switch når dw er så unge, men de nye link og zelda spillene er set mange som liker. Både gutter og jenter.

Anonymkode: c10ea...f44

Skrevet

Super Mario og Mario Cart.

Anonymkode: f75d6...b6d

• Liker 1
Skrevet

Spørs jo veldig på gutten. Broren min ville spille fotball og skyte på ting, mens jeg var mest opptatt av sverd og drager. Hvor tålmodig og lærevillig han er har jo også litt å si, det samme er om han vil spille alene eller med andre.

Hvis han er sosial og konkurranseorientert, er det FIFA, Fortnite, Splatoon, Smash Bros. og Mario Kart som gjelder. Hvis han vil ha soloeventyr, ville jeg sett på Mario Odyssey, Link's Awakening, Breath of the Wild, og Pokemon Sword/Shield, kanskje Pokemon Go.

Anonymkode: 16a7e...e27

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tror Mario-serien, Pokemon og Animal Crossing er en god start på en spillsamling til en ung gamer.  Kjøp gjerne fysiske spill, de er salgbare om det er et bomkjøp.  Fjorårs FIFA kan man kanskje finne gode tilbud på, tror nok FIFA20 duger godt om det er 4000,- å spare..  De fleste toppspilleme kan greit selges for 3-400,-  Zelda appelerer nok til litt eldre ungdom, da spillene kan være vanskelige for en 8 åring.

Endret av Fantorang1
Skrevet

Takk for svar.

Viser seg at han har Mario kart og oddesey, foreldrene sier han ser mye på YouTube som viser minecraft. Hverken de eller jeg har peiling på spill som enger seg. Fotball liker han ikke.

Hva tenker dere da?

ts

Anonymkode: 84838...887

Skrevet

Minecraft er et must (det er og billigere enn andre spill).

Pokemon er litt vanskelig om man ikke forstår engelsk, det er mye engelsk tekst man helst bør få til å lese for å forstå hva som foregår.

Anonymkode: 88256...3b1

Skrevet

Minecraft, let’s go Pikachu/eeve spilte vår i den alderen.

Luigies mansion 3 ville jeg sett på.

Animal crossing er nokså lite å gjøre synes 9 åringen her, og hadde nok ikke gidda ha ei øy om ikke var for å spille med tanta på nett.

Lego-spillene! Finnes flere av dem på switch, passer for yngre/nye gamere alle sammen. F.eks Lego jurrasic park, lego city undercover, lego D.C. super-villains (du spiller skurkene) og lego Worlds (litt som minecraft i lego-versjon)

Anonymkode: d8920...919

Skrevet

Sønnen min spiller et Lego bilspill mye.... 

Anonymkode: 030ab...0ca

• 2 uker senere...
Skrevet

Ori and the will of the wisp, og Dragons dawn of new riders har jeg kjøpt til min 7-åring som for første gang skal få spille. Hun elsket Breath of the wild også da vi hadde en testkveld her med flere spill, men så ble det for skummelt, så det får bli senere.

Anonymkode: d15b5...1ac

Skrevet

Det er mange gode familiespill til Nintendo Switch. Følg linken for en liten introduksjon til noen av de mest populære spillene for barn og familier. 

Jeg ville også anbefale å spørre han! Mange av barna i denne alderen har visse spill de virkelig ønsker seg, og da er det ikke like gøy å få et annet spill som er nesten like bra. Mye bedre å spørre hvilke han har lyst på ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...