AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #1 Skrevet 16. november 2020 Hei, jeg har nylig startet med buldring og har holdt på i snart 2 mnd. Dette er noe jeg ønsker å fortsette med, jeg har ingen erfaring når det kommer til å velge riktig klatresko. Er det forskjell på buldresko og klatresko? Så om noen der ute har gode tips så taes de i mot med åpne armer :=) Anonymkode: 7c88d...78e
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #2 Skrevet 16. november 2020 Mitt største tips er å ikke kjøpe noen veldig aggresive sko først. Jeg begynte å klatre og fikk noen veldig bra sko i gave fra samboeren, men de var så voldsomme at jeg syns bare de var vond å gå med. Kjøpte meg noen mer nybegynner sko som er litt flatere, og bruker de nå. Da slipper jeg å ta av og på sko hele tiden og klatreopplevelsen blir mye bedre! Anonymkode: 7a8f2...f17 1
Metalbitch Skrevet 16. november 2020 #3 Skrevet 16. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mitt største tips er å ikke kjøpe noen veldig aggresive sko først. Jeg begynte å klatre og fikk noen veldig bra sko i gave fra samboeren, men de var så voldsomme at jeg syns bare de var vond å gå med. Kjøpte meg noen mer nybegynner sko som er litt flatere, og bruker de nå. Da slipper jeg å ta av og på sko hele tiden og klatreopplevelsen blir mye bedre! Anonymkode: 7a8f2...f17 Jeg har motsatt erfaring. Ble tryggere i klatrevegg og buldrevegg når jeg kjøpte mer aggressive sko og fikk bedre feste selv på de minste lister.
Pappi Skrevet 16. november 2020 #4 Skrevet 16. november 2020 Anbefaler deg å få hjelp i en butikk med kompetanse på dette! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå