AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #1 Skrevet 16. november 2020 Jeg er nå i uke 5 (helt spesifikt 4+3) og kunne ikke følt meg mindre gravid. Jeg har vært gravid to ganger før og begge ganger har jeg fått tidlige symptomer, som synlige blodårer og ømme bryster, uggen følelse, murringer og en helt spesifikk følelse i brystet når jeg trekker inn pusten. Jeg forstår at det ikke er normalt med denne sistnevnte, at det har vært spesifikt for meg, men jeg har hatt det fra dag 1 og gjennom hele svangerskapet tidligere. Nå er det ingen verdens ting, utenom at jeg i perioder kanskje er mer trøtt. Noen som har opplevd lignende? Jeg forstår at alle svangerskap er forskjellige, men jeg føler meg jo nesten mindre gravid nå enn når jeg ikke var det. Finurlig følelse. Anonymkode: 3c5c2...afa
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #2 Skrevet 16. november 2020 Mine første symptomer var mensenmurringer som holdt seg noenlunde stabilt og ømme bryster med synlige blodårer. Så forsvant ømheten i brystene og spottingen ble mer og mer tydelig, til slutt tok mensenmurringene seg opp før det kom frisk rødt blod. Så da var spontaborten et faktum.. Skjedde i løpet av uke 9 for meg , mens symptomene forsvant i rundt uke 7/8. Har ikke vært gravid før, så vet egentlig hva som er normalt eller ikke. Jeg hadde i alle fall ingen kvalme i løpet av de ukene jeg var gravid. Anonymkode: fa2e5...caf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå