Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har anskaffet meg sleepytroll som vugger vogna av seg selv. Men den fungerer ikke på min baby! Jeg har brukt den slik at jeg har gått 10-15 minutter med vogna etter at hun har sovnet, og så satt på sleepytroll. Men hun våkner fort med én gang jeg setter den på😞 Noen tips?

Anonymkode: f7343...42b

Skrevet

Dessverre, den (som alle andre lure duppedingser) funket ikke på min baby heller..

Skrevet

hvor gammel er babyen din? Hvis den er liten er det lurt å svøpe og å bruke white noise. Men du trenger ikke å kjøpe noen white noise dings, du kan bare bruke en radio og stille inn på en eller annen FM kanal (da kommer det bare støy). 

Anonymkode: 94875...79b

Skrevet

Det er ikke alle babyer det funker på. Vår er avhengig av å være i bevegelse fremover. Å rugge holder ikke i det hele tatt. Sånn er det nok bare. 

Anonymkode: 93bf1...0cf

Skrevet

Babyen må lære seg å finne roen og søvn selv uten å bli bysset. Dere lager dere et problem her. 

Anonymkode: c08a7...8cb

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Babyen må lære seg å finne roen og søvn selv uten å bli bysset. Dere lager dere et problem her. 

Noen klarer ikke det så tidlig. Min var 9 mnd før han i det hele tatt så ut til å kunne klare det snart. Før det var det bare hyling, hyling og atter hyling. Uansett hvor lenge han hylte var han ikke i nærheten av å sovne.

• Liker 5
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen forslag?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen forslag?

Ja, legg baby ned. Sovne gjør de uansett til slutt. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, legg baby ned. Sovne gjør de uansett til slutt. 

Kjære deg, nei... Det er noe folk med null erfaring med søvn-problem-babyer sier.. Nei, ikke alle babyer klarer finne søvnen selv. Nei, babyen sovner ikke bare den er trøtt nok. 

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjære deg, nei... Det er noe folk med null erfaring med søvn-problem-babyer sier.. Nei, ikke alle babyer klarer finne søvnen selv. Nei, babyen sovner ikke bare den er trøtt nok. 

De lærer ihvertfall ikke å finne søvnen når de blir skjemt bort med byssing. 

Skrevet

Funka ikke her heller. Enkelte babyer krever bare trilling. Bra for å bli kvitt gravidkiloene da, jeg gikk vel mellom 2 og 5 timer på tur hver dag. La på meg mye da jeg starta i kontorjobben igjen 😂

Anonymkode: 6e861...67c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...